Fiók letiltása
OTP InternetBank és OTP MobilBank belépés letiltása
Amennyiben biztonsági vagy egyéb okból szeretné teljesen letiltani a Digitális Szerződéshez kapcsolódó belépést, ezt megteheti az internetbanki és a mobilbanki felületeken is, így az illetéktelenek nem tudnak hozzáférni a számláihoz (pl. egyenleget nézni vagy utalni).
A letiltással Ön sem fog tudni belépni az internetbankba és a mobilbankba. A hozzáférést később bármikor aktiválhatja személyesen bármelyik OTP Bank fiókban. Fióki ügyintézéshez javasoljuk, hogy foglaljon időpontot szakértőinkhez: egyszerűen, gyorsan weboldalunkon vagy az OTP Internetbankon keresztül.
Fiók letiltása az internetbankban
- 1. Jelentkezzen be az OTP InternetBankba
- 2. Lépjen a Beállítások/Felhasználói adatok menüpontba.
- 3. Válassza a Letiltom a belépést lehetőségét.
Ezután már használatba is veheti új kártyáját.
Elintézem az internetbankbanFiók letiltása a mobilbankban
- 1. Nyissa meg az OTP MobilBank alkalmazást és jelentkezzen be.
- 2. Lépjen a Továbbiak / Beállítások / Internet- és mobilbank belépés letiltása menüpontba, válassza a Letiltom a belépést lehetőséget.
- 3. Ha nem biztos, hogy mit tegyen, kérjük, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 366 6666 számon.