OTP InternetBank és OTP MobilBank belépés letiltása

Amennyiben biztonsági vagy egyéb okból szeretné teljesen letiltani a Digitális Szerződéshez kapcsolódó belépést, ezt megteheti az internetbanki és a mobilbanki felületeken is, így az illetéktelenek nem tudnak hozzáférni a számláihoz (pl. egyenleget nézni vagy utalni).

A letiltással Ön sem fog tudni belépni az internetbankba és a mobilbankba. A hozzáférést később bármikor aktiválhatja személyesen bármelyik OTP Bank fiókban. Fióki ügyintézéshez javasoljuk, hogy foglaljon időpontot szakértőinkhez: egyszerűen, gyorsan weboldalunkon vagy az OTP Internetbankon keresztül.

Fiók letiltása az internetbankban

  • 1. Jelentkezzen be az OTP InternetBankba
  • 2. Lépjen a Beállítások/Felhasználói adatok menüpontba.
  • 3. Válassza a Letiltom a belépést lehetőségét.

Ezután már használatba is veheti új kártyáját.

Elintézem az internetbankban

Fiók letiltása a mobilbankban

  • 1. Nyissa meg az OTP MobilBank alkalmazást és jelentkezzen be.
  • 2. Lépjen a Továbbiak / Beállítások / Internet- és mobilbank belépés letiltása menüpontba, válassza a Letiltom a belépést lehetőséget.
  • 3. Ha nem biztos, hogy mit tegyen, kérjük, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 366 6666 számon.
Elintézem a mobilbankban

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.