Óvjuk környezetünket!

Tájékoztatás elektronikus levelezésre történő átállásról

Az OTP Bank felelős vállalatként kiemelt figyelmet fordít a környezet védelmére és megóvására. Ezért arra törekszik, hogy a hagyományos papíralapú levelek helyett lehetőleg elektronikusan tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel, valamint a dokumentumaikat elektronikusan tegye elérhetővé a számukra.

Kiket érint az elektronikus átállás?

Az elektronikus értesítésekre való átállás minden olyan ügyfelünket érinti, akik lakossági hitellel rendelkeznek (pl. Személyi kölcsön, Otthon személyi kölcsön, OTP Hitelkártyák, Babaváró kölcsön, Áruhitel, Munkáshitel, Azonnali kölcsön, Lombard hitel, Lakás- és Szabadfelhasználású Jelzáloghitel, LTP és Áthidaló kölcsön), kivéve az OTP Folyószámlahitelt. A változás a fizetési számlákat és a megtakarítási termékeket nem érinti.

Az átállásra 2025. június 1-től több ütemben kerül sor, és minden olyan dokumentumot érint, amelyek esetében jogszabályi előírás vagy más tényező nem követeli meg a postai kiküldést.

Mi a teendője?

  1. Elektronikus elérést szeretne

    Ha megfelel Önnek, hogy a hiteleivel kapcsolatos értesítőleveleket kizárólag elektronikusan éri el, akkor nincs teendője, az értesítőlevelek kiküldését automatikusan átállítjuk elektronikusra. Kérjük, rendszeresen ellenőrizze a megjelölt online felületeken az értesítéseket.

    Lekérdezés internetbankban
  2. Postai értesítést szeretne

    Ha továbbra is postai úton szeretné megkapni a hiteleivel kapcsolatos értesítőleveleket, akkor kérjük, hogy 2025. május 31-ig

    • állítsa át a dokumentumok elérhetőségét az OTP InternetBankban (a Beállítások/Számlakivonatok, dokumentumok menüpontban): a „Módosítás” gomb megnyomása után válassza a „Nem, postán is kérem” lehetőséget, vagy
    • hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 (1) 299 2999 telefonszámon és jelezze kollégáinknak, hogy az értesítő leveleket postai úton is szeretné megkapni.
    Lekérdezés weboldalon

Hogyan éri el az elektronikus dokumentumokat?

OTP InternetBankban

Beállítások/Számlakivonatok, dokumentumok/Hitelszámlák menüpont

OTPdirekt Internetbankban

Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok menüpont

OTP MobilBankban

Továbbiak/Egyéb/Dokumentumok menüpont

Milyen dokumentumokat, mikortól fogunk online küldeni?

A postai levélküldést csak abban az esetben állítjuk le, ha

  • Ön rendelkezik OTP InternetBank, vagy OTP MobilBank, vagy OTPdirekt Internetbank hozzáféréssel, és
  • nem nyilatkozott arról, hogy a hiteleivel kapcsolatos értesítőleveleket postai úton is szeretné megkapni.
Dokumentum típusaÁtállás online levélküldésre
Hitelkártya számlakivonat2025. július 1.
Egyenlegértesítő2025. július 1.
Törlesztési terv2025. július 1.
Kamattámogatás összegéről szóló éves értesítés2025. július 1.
Díjváltozásról szóló éves értesítéskésőbbi időpontban
Számlanyitásról szóló értesítéskésőbbi időpontban
Kamat és törlesztőrészlet változásáról szóló értesítésekkésőbbi időpontban
Szerződési kötelezettségekkel kapcsolatos értesítésekkésőbbi időpontban
Törlesztésibiztosítással kapcsolatos értesítésekkésőbbi időpontban
Előtörlesztéssel kapcsolatos értesítésekkésőbbi időpontban
Szerződésmódosítással kapcsolatos értesítésekkésőbbi időpontban
Adósvédelmi programmal kapcsolatos értesítésekkésőbbi időpontban
Késedelmes tartozással (KHR következményekkel) kapcsolatos értesítésekkésőbbi időpontban
Egyéb egyedi értesítésekkésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaHitelkártya számlakivonatÁtállás online levélküldésre2025. július 1.
  • Dokumentum típusaEgyenlegértesítőÁtállás online levélküldésre2025. július 1.
  • Dokumentum típusaTörlesztési tervÁtállás online levélküldésre2025. július 1.
  • Dokumentum típusaKamattámogatás összegéről szóló éves értesítésÁtállás online levélküldésre2025. július 1.
  • Dokumentum típusaDíjváltozásról szóló éves értesítésÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaSzámlanyitásról szóló értesítésÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaKamat és törlesztőrészlet változásáról szóló értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaSzerződési kötelezettségekkel kapcsolatos értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaTörlesztésibiztosítással kapcsolatos értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaElőtörlesztéssel kapcsolatos értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaSzerződésmódosítással kapcsolatos értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaAdósvédelmi programmal kapcsolatos értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaKésedelmes tartozással (KHR következményekkel) kapcsolatos értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban
  • Dokumentum típusaEgyéb egyedi értesítésekÁtállás online levélküldésrekésőbbi időpontban

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.