OTP internet- és mobilbank
Ismerje meg szolgáltatásainkat!

Mit tudnak digitális szolgáltatásaink?
A mindennapi pénzügyek teljes körű intézése: a hagyományos banki műveletek mellett innovatív szolgáltatásainkat is használhatja.
Tudjon meg többet az internet- és mobilbankról!
Az internet- és mobilbank folyamatosan bővül, fokozatosan kerülnek bele az újabb és újabb funkciók. Az összes elérhető funkció a hirdetményben megtalálható. Segítünk eligazodni a használatukban.
Hogyan tud regisztrálni?
Az OTP InternetBank és az OTP MobilBank használatához Digitális Szolgáltatási Szerződés szükséges. Ezt megkötheti egy online regisztráció során a régi OTPdirekt Internetbank felületén, illetve az OTP InternetBank bejelentkező oldalán (ha használta a régi OTPdirekt Internetbankot), vagy foglaljon időpontot bármely bankfiókunkba.
Próbálja ki az OTP MobilBankot is!
A Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után töltse le a mobilalkalmazást és regisztrálja be készülékét!
Android 8 és e felett, iOS 15 és e felett
A telefonja kamerájával olvassa be a QR-kódot és töltse le
az OTP MobilBankot a Google Play vagy az App Store áruházból!
Android 8 és e felett, iOS 15 és e felett
Töltse le az OTP MobilBankot a Google Play vagy az App Store áruházból!
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.
Digitális szolgáltatási csomagok
Mennyibe kerül az OTP InternetBank és az OTP MobilBank használata?
2025. november 18-tól a Digitális Szolgáltatási Szerződés keretében két új digitális szolgáltatási csomagot vezettünk be: az Alap és a Plusz csomag között könnyedén válthat az internet- és mobilbankban, a Beállítások – Digitális szolgáltatási csomagok menüpontban.
| Alap | Plusz | |
|---|---|---|
| OTP MobilBank és OTP InternetBank használata | díjmentes | díjmentes |
| Push értesítések | díjmentes | díjmentes |
| SMS értesítések | 57 - 74 Ft | 45 - 63 Ft |
| Csomag havidíja | 0 Ft | 0 Ft / 649 Ft |
Alap
Plusz
- OTP MobilBank és OTP InternetBank használatadíjmentes
- Push értesítésekdíjmentes
- SMS értesítések57 - 74 Ft
mobilszolgáltatótól függően, üzenetenként - Csomag havidíja0 Ft
- OTP MobilBank és OTP InternetBank használatadíjmentes
- Push értesítésekdíjmentes
- SMS értesítések45 - 63 Ft
mobilszolgáltatótól függően, üzenetenként - Csomag havidíja0 Ft / 649 Ft
számlacsomagtól függően
A Plusz csomagra váltás azonnal életbe lép, az Alap csomagra váltás a következő hónap első napjától érvényes. A digitális szolgáltatási csomagok további részleteiről a hirdetményben olvashat.
Gyakori kérdések
Ahhoz, hogy a mobilbankot vagy az internetbankot használni tudja, Digitális Szolgáltatási Szerződést kell kötnie az OTP Bankkal. Ezt megkötheti bankfiókjainkban, vagy ha használta a régi OTPdirekt internetbankot és ismeri a belépéshez szükséges adatait (azonosító, számlaszám, jelszó), online is megkötheti a régi OTPdirekt Internetbankban vagy az új OTP InternetBank bejelentkező oldalán.
A Digitális Szolgáltatási Szerződését többféleképpen megkötheti:
- Bankfiókjainkban – a várakozás elkerülése érdekében foglaljon időpontot!
- Ha használta a régi OTPdirekt internetbankot, akkor online a régi OTPdirekt internetbankból -> Új internetbank regisztráció menüpontban, vagy a www.otpbank.hu/internetbank oldalon.
Amennyiben a 2. lehetőséget választja, akkor így tud regisztrálni:
- Látogasson el a www.otpbank.hu/internetbank oldalra, és kattintson a Regisztrálok az új internetbankba linkre.
- Adja meg az OTPdirekt internetbanki belépéshez használt adatait: HAZ-azonosító, számlaszám és jelszó. (Ha nem emlékszik az azonosítójára vagy a jelszavára, új jelszót tud igényelni.)
- Adja meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámára küldünk SMS-ben.
- Adja meg azt az e-mail-címed, amelyet a későbbiekben használni szeretne a belépéshez.
- Hozzon létre egy kellően erős jelszót, amellyel a jövőben beléphet az OTP digitális szolgáltatásaiba. Javasoljuk, hogy a jelszó legalább 8 karakter hosszú legyen és tartalmazzon kis- és nagybetűket, valamint számot is.
- Ezt
követően tekintse át és fogadja el a szerződéses feltételeket és a kapcsolódó
dokumentumokat:
- Digtális Szolgáltatási Szerződés
- Hirdetmény
- Üzletszabályzat
- Adatkezelési tájékoztató
- Utolsó lépésként erősítse meg a digitális fiókja regisztrációját arra a linkre kattintva, amelyet a korábban megadott címére küldött megerősítő e-mailben küldünk el Önnek.
Android (minimum 8.0): https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.otpbank.mobile
iOS (minimum 15.0): https://apps.apple.com/app/id1403268557
A mobilbank teljes körű használatához és a QR-alapú jóváhagyáshoz aktiválnia kell a Mobilbanki regisztrációját egy SMS-kóddal.
Ezt legkorábban 24 órával a regisztrációd után teheti meg, amelyre egy push üzenettel is emlékeztetjük majd.
Többféleképpen tudja aktiválni a regisztrációját:
- vagy rákattint a push értesítésre, amit a regisztráció megerősítéséről küldtünk Önnek, és megadja azt a megerősítő kódot, amit a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámára küldünk el,
- vagy indít egy olyan tranzakciót, amit SMS-ben hagy jóvá,
- továbbá lehetősége van a Beállítások / Aktiváció menüpontból aktiválni a regisztrációját.
A regisztrációja törléséhez nem elég csak az alkalmazást törölni a készülékéről, hanem magát az eszközregisztrációt is törölnie kell.
Ezt megteheti az applikáció Beállítások menüpontjában, a „Regisztráció törlése” gombra kattintva, vagy az internetbank Beállítások / Eszközök áttekintése, letiltása menüpontban.
- Látogasson el az www.otpbank.hu/internetbank oldalra.
- A belépő blokkban adja meg a korábban regisztrált e-mail-címét és a hozzá tartozó jelszót.
- Erősítse
meg a bejelentkezését. Ezt háromféleképpen is megteheti:
- Ha már aktiválta a mobilbankot és engedélyezte a push értesítések fogadását, akkor a megjelenő push üzenet segítségével, vagy
- a megjelenő QR-kód beolvasásával,
- ha még nem aktiválta a mobilbankot, lehetősége van egy egyszer használatos SMS-kódot kérni.
A Kiadásfigyelő - angolul PFM (Personal Finance Management) - egy automata költéskategorizáló, amely segít áttekinthetőbbé tenni, tervezni és rendezni a havi kötéseit.
A rendszer automatikusan felismeri a tételeket és a megfelelő költési kategóriába sorolja azokat. Ha nem találja megfelelőnek a besorolt kategóriát, akkor átkategorizálhatja, illetve saját kategóriát is létre tud hozni. Ilyenkor eldöntheti, hogy csak egyszeri átkategorizálást szeretne vagy a hasonló tételek minden esetben az új kategóriába kerüljenek. Utóbbi esetben lehetősége van a korábbi hasonló tételeket is opcionálisan kijelölni és az újonnan választott kategóriába sorolni.
A költési patkón az elmúlt három hónap átlagos havi költését láthatja, emellett azt is nyomon követheti, hogy a jelenlegi havi költése hol tart az átlagos költéshez képest.
Beállíthatja a kimutatásokba bevont számlákat, illetve a kimutatás időszakát is szabadon változtathatja.
Az internet- és mobilbankban partnereket kezelhet, akiknek rögzítheti a számlaszámát, mobiltelefonszámát és e-mail-címét is.
A
partnernek küldött korábbi tranzakciók közleményeit és összegeit is
újrahasználhatja az utalás során:
- az internetbankban, az
összeg / közlemény mezőbe kattintva és a megjelenő listából kiválasztva,
- mobilbankban, a „Korábbi
utalások a partnernek” lehetőséget kiválasztva.
Ha Digitális Szolgáltatási Szerződést köt, lesz egy saját felhasználói profilja, amibe automatikusan bekerül az összes olyan számla, amit kezelhet.
A „saját” profiljába kerülnek például azok a bankszámlák, amiknek Ön a tulajdonosa, valamint a hitelkártya számláit is itt kezelheti. De ha például állandó meghatalmazott, törvényes képviselő vagy gondnok egy számlán, akkor azok külön profilba kerülnek. Ha például 2 másik ügyfél egy-egy számláján törvényes képviselő, akkor a saját profilján túl további 2 profilja is lesz.
A push üzenet (angolul: push notification) egy mobilalkalmazás által a telefon kezdő képernyőjére küldött üzenetet jelenti. Az alkalmazás készítői bármikor elküldhetik ezeket, nem szükséges hozzá az, hogy éppen használjuk az adott applikációt vagy akár a telefont.
A mobilalkalmazásban push üzenetben is értesülhet a kártyás tranzakciókról, valamint a számláján végzett pénzmozgásokról. A tranzakciók vagy a belépések jóváhagyásánál a push értesítés kényelmesebb és gyorsabb a korábbi SMS-jóváhagyáshoz képest.
A push üzenetek fogadásához elengedhetetlen, hogy a mobilbanki alkalmazás telepítve és regisztrálva legyen a készülékén, emellett a beállításokban engedélyeznie kell az értesítések fogadását is.
A mobilbank használatához Android rendszerű készülékeken minimum 8.0, iOS esetén pedig minimum 15.0 operációs rendszer szükséges.
Az Internetbankhoz kérjük, hogy mindig a böngészőhöz elérhető legfrissebb verziót használja. Támogatott böngészők: Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari.
A legegyszerűbben úgy tudja jóváhagyni internetes vásárlásait, hogy a telefonjára érkező push üzenetre kattint. A vásárlás jóváhagyására 10 perc áll rendelkezésére.
Így tudja jóváhagyni a vásárlását:
- kattintson a megjelenő push értesítésre,
- lépjen be a mobilbankba, majd
- a vásárlás adatainak ellenőrzése után hagyja jóvá a tranzakciót.
Internetes vásárlásait úgy is jóvá tudja hagyni a mobilbankban, hogy nem a push üzenetre kattint, hanem megnyitja az alkalmazást és belép a mobilbankba.
Részletes információ a díjakról a hirdetményben található.
Ha megváltozott a mobiltelefonszáma, azt bankfióki ügyintézés keretében van lehetősége módosíttatni.
Ha az internetbank vagy mobilbank nem működik megfelelően, vagy bármilyen észrevétele van, kérjük, jelezze az informacio@otpbank.hu e-mail címen vagy a +36 (1) 366 6388 telefonszámon.
Kérjük, a gyors és hatékony vizsgálat érdekében feltétlenül adjon meg minden fontos információt, legfőképpen az alábbiakat:
- Neve
- Digitális Szolgáltatási Szerződésben megadott e-mail címe
- A kapott hibaüzenet vagy a tapasztaltak minél pontosabb leírása
- A hiba reprodukálásához szükséges lépések, képernyőképek
Amennyiben elfelejtette a bejelentkezéshez használt email címét vagy jelszavát, ezek módosítása az alábbi csatornákon lehetséges:
E-mail cím: ez esetben kérjük, jelezze felénk bármely OTP bankfiókban. A várakozás elkerülése érdekében foglaljon időpontot.
Jelszó:
- Új kezdeti jelszó megadása kezdeményezhető az internetbanki bejelentkező képernyőn az „Elfelejtettem a jelszavam” funkció használatával, vagy
- bankfióki ügyintézés keretében ideiglenes jelszó küldése kezdeményezhető.
Hogyan bankoljak biztonságosan?
Mi az adathalászat és mely adatokat akarják a leggyakrabban megszerezni a csalók? Ismerje fel és védekezzen ellene!
Olvassa el a Biztonságos Digitális Bankolás 5 Aranyszabályát!
Megnézem

