Ki és miért függesztheti fel a bankkártyámat vagy a társkártyát?

Miért történhet felfüggesztés?

Az OTP Bank biztonsági okokból felfüggesztheti a bankkártyáját, ha gyanús tranzakciót érzékel. Ez a leggyakrabban külföldi tranzakció észlelése esetén fordulhat elő, ha a kártya külföldi használatát nem jelentette be előre. Ilyen helyzetekben a bank az Ön biztonsága érdekében intézkedik.

Értesítő SMS ellenőrzése

Ha az OTP Bank felfüggesztette a kártyáját, akkor SMS-ben vagy e-mailben értesítjük Önt. Érdemes ellenőriznie, hogy kapott-e ilyen értesítést, mivel az fontos információkat tartalmazhat a felfüggesztés okáról és a feloldáshoz szükséges teendőkről. A korlátozás körülményeinek tisztázása, a kártyahasználat visszaállítása vagy a kártya végleges tiltása érdekében a kártyabirtokosnak a Bankkártya HelpDesk-hez kell fordulnia.

Hogyan oldható fel a felfüggesztés?

Hívjon minket!

A bankkártya felfüggesztése telefonon oldható fel: hívja az éjjel-nappal elérhető OTP Bankkártya HelpDesk-et
a plusz+36 1 366 6000 telefonszámon.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.