Tájékoztató az OTP Bank koronavírussal kapcsolatos intézkedéseiről
A hiteltörlesztések és a fogyasztási hitelek értékesítésének felfüggesztéséről ide kattintva tájékozódhat.
Az OTP Bank mindent megtesz ügyfelei zavartalan és folyamatos kiszolgálásáért. Bankfiókjaink többsége a megszokott módon nyitva tart, vegye igénybe digitális csatornáinkat is pénzügyei intézésére.
Ügyfeleink és kollégáink érdekében minden szükséges óvintézkedést megteszünk. Az OTP Bank folyamatosan követi a fejleményeket, elemzi a helyzetet és annak megfelelő lépéseket teszi.
A járvány fékezése érdekében tett konkrét intézkedések:
- maszkok, gumikesztyűk eljuttatása a fiókokba
- plexi falak kihelyezése az ügyfelek és az ügyintézők közé
- fertőtlenítő folyadékok kihelyezése a fiókokba
- sűrűbb takarítás elrendelése
- szakaszos beengedés egyes nagyforgalmú fiókokba
- maszk viselésének kötelezővé tétele az ügyfelek és az ügyintézők számára
- pandémiás protokoll elkészítése
- online ügyintézés előtérbe helyezése
Kérjük, Ön is tartsa be az
óvintézkedéseket!
- Ha betegnek érzi magát, vagy ha az elmúlt napokban a járvány által kiemelten veszélyeztetett országban járt, semmi esetre se menjen közösségbe, bankfiókba!
- A fiókban annyian várakozhatnak, ahány kiszolgáló pult működik.
- Javasoljuk, hogy várakozás közben egymástól legalább 1,5 méter távolságot tartsanak.
- Engedjék előre a kismamákat, a gyerekkel érkezőket, a veszélyeztetett korúakat, valamint az időpontra érkezőket.
Mindenkitől azt kérjük, hogy higiéniai okokból
- viseljen maszkot, amelyet az ügyfél azonosítás idejére vegyen majd le,
- lehetőleg ne használjon készpénzt,
- inkább bankkártyáját vagy mobiltelefonját használja vásárlásaihoz,
- pénzügyei intézéséhez vegye igénybe az elektronikus csatornákat (internetbank, mobilbank, ATM),
- ha mégis készpénzt használt, utána mossa meg vagy fertőtlenítse kezét.
A kereskedőktől kérjük, hogy ők is rendszeresen fertőtlenítsék a bankkártyaleolvasókat.
Hogyan intézheti elektronikusan pénzügyeit?
Pénzügyeinek jelentős részét internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásunkon keresztül is intézheti, ha rendelkezik ezen szolgáltatások igénybevételére vonatkozó OTPdirekt szerződéssel. Felelős szolgáltatóként kedvezményekkel és fejlesztésekkel is segítjük, hogy otthona kényelmében gyorsan és biztonságosan intézhesse mindennapi pénzügyeit.
Az internetbank és az OTP MobilBank főbb szolgáltatásai
- Utalások indítása
- Csekkbefizetés akár QR kód beolvasásával (OTP MobilBank)
- Számlatörténet megtekintése
- Lekötések kezelése
- Mobilegyenleg feltöltése
- Bankkártyák kezelése
- Számlakivonatok megtekintése
- Közüzemi számlák, beszedések kezelése
- Értékpapír ügyletek kezelése
- SMS-szolgáltatások beállítása
- Adatok módosítása
Ha elfelejtette az internetbank belépéshez szükséges azonosítóját vagy jelszavát, egy rövid folyamattal lehetősége van új jelszót kérni a személyazonossága megerősítése után. Új jelszót igényelek
Ha okostelefonján szeretné intézni pénzügyeit, töltse le az OTP MobilBank alkalmazást! Néhány lépésből álló regisztrációt követően hozzáférhet az internetbankban kezelt számláihoz.
iOS
iOS 10 és e felett
Android
Android 4.1 és e felett
Ha pénzügyei intézéséhez segítségre van szüksége,
- hívja ügyfélszolgálatunkat +36 (1) 366 6666 telefonszámon, vagy
- küldjön üzenetet!
Hivatalos kormányzati információ a koronavírusról
Ha gyanús tüneteket észlel magán,
- hívja háziorvosát, vagy
- a következő ingyenes zöld számok valamelyikét: +36 80 277 455 vagy +36 80 277 456