SmartBank helyett válaszd az új OTP MobilBankot!

Regisztrálj új digitális szolgáltatásainkra!

2022. március 24-én a SmartBank szolgáltatást a lakossági ügyfélkörben kivezettük

Helyét az új OTP MobilBank vette át, amely biztosítja a napi bankoláshoz szükséges legfontosabb funkciókat, részleteket itt nézhetsz meg.

Az új MobilBankban számos új pénzügyi funkcióval és kiemelkedő technológiai megoldással tesszük egyszerűbbé, kényelmesebbé napi pénzügyek intézését (Kiadásfigyelő, OpenBank, állampapír-vásárlás.

Az új MobilBank használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális Hirdetmény szerint 2022. december 31-ig), az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.

A nem lakossági ügyfelek továbbra is tudják használni a SmartBank minden funkcióját.

A lakossági SmartBank alkalmazás továbbra is elérhető marad május végéig, viszont lakossági ügyfeleink számára csak az új internet- és mobilbank regisztráció funkció, valamint a Selfie számlanyitás lehetőség jelenik meg. (A lakossági SmartBank regisztrációk várhatóan 2022. május végén törlésre kerülnek.)

2022. március 24. után már csak az új OTP MobilBankot tudod használni

2022. március 24-től

  • továbbra is tudsz regisztrálni az új digitális szolgáltatásra a SmartBankból, de új SmartBank regisztrációt már nem tudsz indítani,
  • nem éred el a számláidat a SmartBankban,
  • nem tudod QR-kód-beolvasásra és egyéb banki tranzakciókra használni a SmartBankot.
  • Az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyása SMS-ben lesz lehetséges (amíg nem regisztrálsz az új MobilBankba).
  • A SmartBankban továbbra is elérhető lesz a vállalati OTPdirekt szolgáltatással és Smartbankkal rendelkező ügyfelek számára azon lakossági számlájuk, amely korábban bevonásra került a szerződés számlakörébe.

Az OTPdirekt internetbankot érintő változások

Az OTPdirekt internetbank szolgáltatásait nem érinti a SmartBank lakossági kivezetése, mindent ugyanúgy elérsz.

Viszont az OTPdirekt internetbank belépés azonosítási folyamata változik!

  • Lakossági ügyfélként a QR kód alapú azonosításhoz már csak az új MobilBankot tudod használni.
  • Ha több lakossági OTPdirekt szerződéssel rendelkezel, már nem használhatod a QR-kód alapú bejelentkezést!
  • Vállalkozói OTPdirekt szerződéssel rendelkezel, a QR kód alapú azonosításhoz továbbra is használhatod a SmartBank alkalmazást!

Hogyan regisztrálhatsz az új MobilBanki szolgáltatásra?

Csak egy gyors regisztráció szükséges, ekkor tudod megkötni az új InternetBank és az új MobilBank használatához szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.

Attól függően, hogy emlékszel-e a jelenlegi internetbankos belépési adataidra (Internetbank azonosító, számlaszám, jelszó), két módon tudsz regisztrálni.

Emlékszem, letöltöm az appotAndroid 7 és e felett, iOS 12 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Nem emlékszem, SmartBankban regisztrálok

Lépj be a SmartBankba, keresd az új Internet- és MobilBank menüpontot, regisztráld egyszerűen OTP Digitális Fiókodat, majd töltsd le az új appot!

Emlékszem, letöltöm az appotAndroid 7 és e felett, iOS 12 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Nem emlékszem, SmartBankban regisztrálok

Lépj be a SmartBankba, regisztráld egyszerűen OTP Digitális Fiókodat, majd töltsd le az új appot!

Belépek a SmartBankba

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.

A régebbi operációs rendszerű vagy egyes Huawei típusú készülékeken a mobilra optimalizált internetbank használata javasolt böngészőből megnyitva.

Mennyibe kerül az új digitális szolgáltatás használata?

Az új digitális szolgáltatásokat (Digitális Szolgáltatási Szerződés) folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szerződésben elérhető szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért jelenleg nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális Hirdetmény szerint 2022. december 31-ig), továbbra is az OTPdirekt szerződésre vonatkozó havidíj és díjtételek (tranzakciós díjak, SMS díj) kerülnek felszámításra az ügyfeleknek díjcsomagtól függően.

A lakossági SmartBank kivezetését követően továbbra is 2022. december 31-ig havidíj-mentesen lehet igénybe venni az új digitális szolgáltatásokat.

Bankunk várhatóan 2022. második felében többféle díjcsomagot tervez bevezetni az új Digitális Szolgáltatási Szerződés esetében. A jelenleg meghirdetetten kívül, ingyenes csomag is elérhető lesz a jelenlegi OTPdirekt díjstruktúrájához hasonlóan és az ügyfeleink igényeit figyelembe véve.

Az akciós időszak lezárulásáról és a DSZ díjcsomagok bevezetéséről és azok módosítási lehetőségeiről előzetesen értesíteni fogjuk ügyfeleinket.

Az új MobilBankban elérhető funkciókat az aktuális hirdetményben találod. Az internetes vásárlási tranzakciók jóváhagyására a SmartBank kivezetését követően már csak az új MobilBankban lesz lehetőség. A SmartBank kivezetésével a kártyafedezeti utalás funkció megszűnik, helyette az új MobilBankban az azonnali átutalás funkció használható. Az új alkalmazást folyamatosan fejlesztjük, a SmartBank kivezetéséig várhatóan az autópályamatrica vásárlás funkció egyáltalán nem, és a fizetési kérelem funkció teljeskörűen még nem lesz elérhető, csak a továbbiakban várhatóak.

Hirdetmények és üzletszabályzatok

Digitális Jólét ProgramAz OTP Bank 2021-ben elnyerte a Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét. A bank fejlesztéseivel, a Digitális Jólét Programban foglalt elvekkel összhangban, elősegíti a digitális átalakulást, mint átfogó, esélyteremtő társadalmi változást, amelynek középpontjában ügyfelei állnak.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.