Kapcsolat
Internetbankban
Lakossági bankkártyáját online is letilthatja, ha van internetbank hozzáférése.
SmartBankban
Lakossági bankkártyáját a
mobiltelefonján keresztül is letilthatja, ha van SmartBank hozzáférése.
OTP Bank fiókok, ATM-ek
Foglaljon időpontot online!
Időpontfoglalás esetén bankfiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk.
Mivel kapcsolatban keres minket?
A gyorsabb ügyintézés érdekében írjon nekünk az internetbankon keresztül, ha rendelkezik hozzáféréssel. Belépés
Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdésem van
Javaslatom, észrevételem van
Írja meg nekünk javaslatait és észrevételeit szolgáltatásainkkal kapcsolatban, hogy javíthassunk rajta!
Panaszom van
Írja meg nekünk panaszát szolgáltatásainkkal kapcsolatban, és munkatársaink megpróbálnak segíteni!
Hogyan szeretné bejelenteni a panaszát?

Internetbankon keresztül
Írja meg nekünk panaszát az internetbankon keresztül, hogy minél gyorsabban segíthessünk Önnek!
Nincs internetbank hozzáférése?
Írja meg nekünk panaszát e-mailben!
Telefonos menüpontok
Leggyakrabban használt menüpontok:
- Bankkártya letiltása – 0
- Bankkártya aktiválása – 2.3
- OTP Személyi kölcsön – 6.5
- OTPdirekt Internetszolgáltatás Help Desk – 4.6
- Aktuális akciók – 8.8
Fő menüpontok:
0 – Bankkártya letiltása
1 – Egyenleg lekérdezése
2 – Limit maradvány, Telekód megváltoztatása, Bankkártya-rendelkezések
3 – Mobil egységkártyák feltöltése
4 – OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás
5 – Befektetési vonal
6 – Hitelvonal - Tájékoztatás a CSOK-kal kapcsolatban # gomb
7 – Akciók, aktualitások
8 – Ügyintézői információs szolgáltatás
9 – Angol nyelvű menü