Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot, ha kérdése vagy panasza van!
Internetbankban
Lakossági bankkártyáját online is letilthatja, az új OTP InternetBankban vagy az OTPdirekt internetbank felületén.
OTP MobilBankban
Lakossági bankkártyáját a mobiltelefonján keresztül is letilthatja, az új OTP MobilBankban.
Telefonon
Hívja bármikor az OTP
HelpDesk munkatársait, ha letiltaná lakossági vagy üzleti bankkártyáját!
plusz+36 (1) 366 6000
Ha az Ön adatai adathalász csalók kezébe kerültek vagy csalás áldozatává vált, a lehető leghamarabb jelezze az esetet az OTP Banknak!
plusz+36 (1) 366 6800
OTP Bank fiókok, ATM-ek
Fiók- és ATM-kereső
Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat vagy ATM-et!
Foglaljon időpontot online!
Időpontfoglalás esetén bankfiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk.
Mivel kapcsolatban keres minket?
A gyorsabb ügyintézés érdekében írjon nekünk az OTPdirekt internetbankon keresztül vagy chat üzenetben az új OTP InternetBankban, ha rendelkezik hozzáféréssel. Belépés
Termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdésem van
Javaslatom, észrevételem van
Írja meg nekünk javaslatait és észrevételeit szolgáltatásainkkal kapcsolatban, hogy javíthassunk rajta!
Panaszom van
Írja meg nekünk panaszát szolgáltatásainkkal kapcsolatban, és munkatársaink megpróbálnak segíteni!
Hogyan szeretné bejelenteni a panaszát?

Internetbankon keresztül
Írja meg nekünk panaszát az OTPdirekt internetbankban Postaláda üzenetben, hogy minél gyorsabban segíthessünk Önnek!
Nincs internetbank hozzáférése?
Töltse ki panaszbejelentő űrlapunkat!
Kitöltöm a panaszbejelentő űrlapotSajtókapcsolat újságíróknak / Contact for journalists
OTP Bank Vállalati Kommunikációs Csoport
Telefonos menüpontok
Leggyakrabban használt menüpontok:
- Bankkártya letiltása – 0
- Egyenleg lekérdezés – 1
- Bankkártya aktiválása – 2.3 (Lakossági Ügyfelek)
- Bankkártya aktiválása – 3.3 (Vállalkozó Ügyfelek)