• Belépés
  • Belépés saját azonosítóval

OTPdirekt belépés

OTP SmartBank

OTP SmartBank

Az OTP SmartBankkal kényelmesen elérheti internetbankunk fő funkcióit, sőt, többet is!

Töltse le most és próbálja ki, szeretni fogja!

Az alkalmazás megújult külsővel, egyszerű PIN kódos belépéssel és további új, hasznos funkciókkal bővült.

3 666 666

Telefonos ügyintézés és helpdesk

Mobiltelefonjáról használhatja a +36 után a 20/30/70 előhívó számot is.

Nyereményjáték

Nyerjen csekkbefizetéssel!

1.000 Ft jóváírást, további 250.000 Ft-ot vagy ajándékutalványt szerezhet!

Akciós Személyi kölcsön

Akciós OTP Személyi kölcsön

Egy váratlan javítás többé
nem akadály!

Kiszámítható ajánlat

Kiszámítható ajánlat lakáscéljaihoz

Válassza Fix20 Lakáshitelünket
állandó kamattal!

Elfelejtette jelszavát vagy azonosítóját?

Kérjük, látogasson el bármely bankfiókunkba, ahol ügyintézőink néhány perc alatt segítenek a bejelentkezéshez szükséges adatok megadásában.

Mi a „saját azonosító”?

Lehetősége van saját azonosító használatával is bejelentkezni az OTPdirekt internetes szolgáltatásba. Ehhez az internetbankban a Beállítások/Saját azonosító beállítása menüpontban adhatja meg egyedi azonosító adatát, mely az internetes azonosító (HAZ) és számlaszám kiváltásával történő belépést teszi lehetővé.

Ezáltal a belépés egyszerűbbé tehető, hiszen csupán két adat megadásával (az új, Ön által beállított azonosítóval és a jelszavával) történhet meg a bejelentkezés.

Saját azonosítójának hossza 9-től 40 karakterig terjedhet és nem kezdődhet számmal. Ugyanebben a menüpontban tudja a saját azonósítóját karbantartani és törölni is.

Tájékoztatás az AXA Bank ügyfeleinek átvételéről

2016. november 1-jén az AXA Bank ügyfeleinek számlái átvételre kerülnek az OTP Bank Nyrt. számlavezető rendszerébe. A 170-es bankkóddal kezdődő számlaszámok emiatt 117-es bankkóddal kezdődő számlaszámokra módosulnak. Lakossági ügyfelek esetében 11773054, vállalkozói ügyfelek esetében 11705998 lesz az új bankszámlaszám első nyolc számjegye.

Az OTP Bank Nyrt. az Ügyfelei által 2016. november 1. után indított átutalások és beszedések (bankon belüli és kívüli forint átutalás, rendszeres és terhelési napos átutalás, továbbá indított beszedések, hatósági átutalási megbízások) esetében a 170-es bankkóddal kezdődő címzett/kedvezményezetti bankszámlaszámokat automatikusan lecseréli a jogutód, 117-es bankkóddal kezdődő bankszámlaszámokra.

Az OTP Bank Nyrt. garantálja, hogy a 170-es bankkóddal rendelkező bankszámlák javára átutalt összegek minden esetben a megfelelő, jogutód 117-es bankkóddal kezdődő bankszámlákra kerülnek jóváírásra.

Azon fizetési megbízások esetében, amelyeknél a számlaszám csere automatikusan nem történik meg (forint átutalás devizaszámláról, bankon kívüli deviza átutalás, VIBER átutalás), a rendszer a tranzakció rögzítését követően hibaüzenetet fog adni, a tranzakció nem fog teljesülni. Ilyen esetben javasoljuk, hogy szerezzék be partnerük új, 117-es bankkóddal kezdődő számlaszámát. A tranzakciót a 117-es bankkóddal kezdődő számlaszámmal újra kell rögzíteni.

Kérjük, hogy minél előbb térjenek át az indított tételeiknél az új számlaszámok használatára!

Adathalászat (2016.11.02.)

Egy, az interneten terjedő adathalász (phishing) levélben ismeretlenek az OTP Bankra hivatkozva próbálnak meg személyes internetbelépéshez szükséges adatokat kicsalni ügyfeleinktől.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a levél hamis, és a levélben található hivatkozásra kattintva egy adathalász oldalra jutnak! Ahogy már számos alkalommal hangsúlyoztuk, az OTP Bank soha nem kért és nem kér e-mailben ügyfél adatokat vagy a szolgáltatás megerősítését.

Amennyiben tájékoztatásunk késve érte el Önt és adatait már megadta, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk a 06-1-3666-666 telefonszámon vagy e-mailben!

Hitelintézetünk a visszaélési kísérlet kapcsán már megtette a szükséges biztonsági intézkedéseket és jogi lépéseket.