Intézze pénzügyeit az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás keretében elérhető OTPdirekt internetbankban otthonról, kényelmesen, a nap 24 órájában, vagy kérje ügyintézőink segítségét telefonos banki szolgáltatásunkon keresztül!

Főbb szolgáltatások

Magam intézem az ügyeimet

Ügyintézés az internetbankban

Az internetbankban pénzügyeit kényelmesen, online intézheti a nap 24 órájában, a hét minden napján. Használat előtt nézze meg videónkat, és próbálja ki az internetbank működését!

Megnézem a demót

Főbb szolgáltatások

  • Utalások

    Bankon belüli, kívüli és külföldi átutalásokat kezdeményezhet forintban és bármely devizában.

  • Számlatörténet

    Áttekintheti vásárlásait, készpénzfelvételeit és megbízásait, ellenőrizheti, hogy sikeresek voltak-e átutalásai és megkapta-e a várt utalásokat.

  • Mobilegyenleg feltöltése

    Feltöltheti T-Mobile, Telenor vagy Vodafone kártyáját.

  • Bankkártyák

    Letilthatja és aktiválhatja bankkártyáit, módosíthatja a vásárlási és készpénzfelvételi limiteket.

  • Számlakivonatok

    Letöltheti számlakivonatait és lemondhatja a kivonatok postázását.


  • Számlák fizetése

    Csoportos beszedési megbízást adhat, vagy regisztrálhat a Díjnet és a CsekkRendező szolgáltatásokra.
    Részletek

  • Értékpapír ügyletek

    Befektetési jegyeket és állampapírokat vásárolhat vagy értékesíthet, valamint intézheti tőzsdei befektetéseit.


  • Bróker szolgáltatás

    Az OTPdirekt Bróker egy tőzsdei kereskedésre használható prémium szolgáltatás, amivel az értékpapírok adás-vételén kívül számos további szolgáltatást is elérhet.
    Részletek

  • Lekötések

    Lekötheti tetszőleges összegű megtakarításait, vagy akár meg is szüntetheti lekötéseit.



  • Igénylések

    Folyószámlahitelt, betéti kártyát és személyi kölcsönt igényelhet, utasbiztosítást köthet.

  • SMS-szolgáltatások beállítása

    Értesítést kérhet a kártyahasználatról, a számláján történt terhelésekről és a jóváírásokról.
    Részletek

  • Adatok módosítása

    Módosíthatja levelezési címét, telefonszámát és e-mail címét is.

Intézze pénzügyeit a mobiljáról!

Szeretné kényelmesen elérni az internetbank legfontosabb szolgáltatásait a mobilján és a tabletjén is? Próbálja ki a SmartBank alkalmazást!

Megnézem a részleteket


Hogyan igényelheti?

Bankfiókban személyesen

Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat!

Külföldről

A szolgáltatást akkor is igénybe veheti, ha nem tudja személyesen felkeresni bankunkat.

Telefonos ügyintéző segítségét kérem

Főbb szolgáltatások

  • Utalások

    Bankon belüli, kívüli és külföldi átutalásokat kezdeményezhet forintban és bármely devizában.

  • Számlatörténet

    Ellenőrizheti, hogy sikeresek voltak-e átutalásai és megkapta-e a várt utalásokat.

  • Mobilegyenleg feltöltése

    Feltöltheti T-Mobile, Telenor vagy Vodafone kártyáját.

  • Bankkártyák

    Letilthatja és aktiválhatja bankkártyáit, módosíthatja a vásárlási és készpénzfelvételi limiteket.

  • Értékpapír ügyletek

    Befektetési jegyeket és állampapírokat vásárolhat vagy értékesíthet, valamint intézheti tőzsdei befektetéseit.

  • Lekötések

    Lekötheti tetszőleges összegű megtakarításait, vagy akár meg is szüntetheti lekötéseit.

  • Igénylések

    Folyószámlahitelt, betéti kártyát és személyi kölcsönt igényelhet, utasbiztosítást köthet.

  • SMS-szolgáltatások beállítása

    Értesítést kérhet a kártyahasználatról, a számláján történt terhelésekről és a jóváírásokról.
    Részletek

  • Adatok módosítása

    Módosíthatja levelezési címét, telefonszámát és e-mail címét is.

Hogyan működik az OTP telefonos banki szolgáltatása?

  1. Hívjon minket!

    Hívjon minket a 06 1 3 666 666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 3 666 666-os számon!

  2. Azonosítsa magát!

    Válassza a 4-es menüpontot, majd adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.

  3. Intézze pénzügyeit kényelmesen!

    Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.

Ki igényelheti?

Az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatást bárki igénybe veheti, aki érvényes OTP bankkártyával rendelkezik.


Hogyan igényelheti?

Bankfiókban személyesen

Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat!

Külföldről

A szolgáltatást akkor is igénybe veheti, ha nem tudja személyesen felkeresni bankunkat.

Gyakran ismételt kérdések

A Telekód az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáshoz szükséges 3 számjegyű jelszó, ami az ügyféladatok biztonságát szolgálja.  A Telekód első belépéskor a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, prepaid kártyák esetében a kártyaszám utolsó 3 számjegye.

A bankkártya átvételét követően a Telekódot szigorúan ajánlott megváltoztatni, ami később is módosítható a telefonos banki szolgáltatás megfelelő menüpontjában. Ezen kívül bármelyik bankfiókban, amennyiben rendelkezik telefonos banki szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéssel.

Azonosítójával kapcsolatban kérheti ügyintézőink segítségét a +36 (1) 366 6666 telefonszámon. Vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatait.

7 számjegyű jelszavát az OTPdirekt Internetbank belépés felületén szükséges megadni. Amennyiben módosítani szeretné jelszavát, belépést követően megteheti a Beállítások menüpont alatti Jelszómódosítás lehetőségnél.