Multipont hitelkártya

Multipont hitelkártyával 45 napig kamatmentesen vásárolhat itthon és külföldön is. Ráadásul, ha MOL benzinkúton vásárol vele, pontokat is gyűjthet. A pontokat a MOL kutakon 1 pont = 1 forint értékben válthatja be. Vásárolhat pontokkal és pénzzel vegyesen is.

Terméktulajdonságok

Elérhető hitelkeret
150 000 - 1 000 000 Ft
Kamatmentes használat
Legfeljebb 45 napig
Kövesse nyomon pénzügyeit
az internetbankkal!
THM (Teljes hiteldíjmutató)
33,3%

Miért válassza a Multipont hitelkártyát?

  • Maximum 45 napig kamatmentesen vásárolhat vele.
    Nem kell kamatot fizetnie vásárlásai után, ha hitelkártyáját csak vásárlásra használta, és a teljes tartozását visszafizeti 45 napon belül, a türelmi időszak végéig.
  • Itthon és külföldön is használhatja.
  • Bármikor elköltheti a rendelkezésére álló hitelkeretet.
  • A hitelkártya számlájáról csoportos beszedéssel fizetheti szolgáltatói számláit (pl. mobil, közüzemi számlák).
  • Hitelkártyájával vásárolhat az interneten, feltöltheti mobiltelefon-egyenlegét, és készpénzt is felvehet.
  • Társkártyával hozzátartozója is élvezheti a hitelkártya nyújtotta előnyöket.

Ki igényelheti?

Ön akkor igényelhet Multipont hitelkártyát, ha

  • elmúlt 18 éves,
  • állandó magyarországi lakcímmel rendelkezik,
  • legalább 3 hónapos munkaviszonya van,
  • van egy legalább 3 hónapja megnyitott lakossági bankszámlája (bármely hazai banknál), és
  • jövedelme igazoltan eléri a havi nettó 75 000 forintot.

Milyen dokumentumokra van szükség az igényléshez?

Hogyan gyűjthetek és válthatok be pontokat MOL benzinkutakon?

Ha MOL benzinkúton vásárol hitelkártyájával, pontokat gyűjthet, amiket a későbbi vásárlásai során 1 pont = 1 forint értékben válthat be. Vásárolhat egyszerre pontokkal és pénzzel is.

  • 1 liter prémium üzemanyag tankolása után 5 pont jár.
  • 1 liter normál üzemanyag tankolása után 1 pont jár.
  • Minden egyéb vásárlás után 100 forintonként 1 pont jár.

Mi után nem jár pont a MOL töltőállomásokon?

  • MOL által forgalmazott gyógyszerkészítmények
  • autópálya-matrica
  • e-útdíj viszonylati jegy
  • biztosítás
  • online szerencsejáték termékek
  • egyenlegfeltöltés
  • automatából, pénzbedobással vásárolt termékek és szolgáltatások
  • gyorsítósávon vásárolt üzemanyag

Olvassa el a pontgyűjtésre és pontbeváltásra vonatkozó szabályokat!

Hogyan működik?

  1. Igénylés

  2. Aktiválás

    Az igényléstől számított 15 banki munkanapon belül kézhez kapja hitelkártyáját, ha bankfiókban igényli azt. A kártyát aktiválnia kell a következő módok valamelyikén:

    • vásároljon vele az érintéses funkció nélkül úgy, hogy megadja a PIN-kódját
    • OTP bankautomatán válassza a kártyaaktiválás menüpontot, vagy
    • hívja a +36 (1) 366 6666 telefonszámot, válassza a 2-es, majd a 3-as menüpontot, majd adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét, és hitelkártya számlaszámának utolsó 3 karakterét, azaz TeleKódját, vagy
    • aktiválja kártyáját az internetbankon keresztül. Előfordulhat, hogy pár napot várnia kell, mire látszódni fog a kártya az internetbankban.
  3. Visszafizetés

    A tartozás visszafizetésének határidejéről és összegéről a számlakivonaton és SMS-ben is értesítjük Önt. A felhasznált összeg visszafizetésére 15 napja van az elszámolás napjától.

    • Ha az adott hónapban csak vásárlásra használta kártyáját, és a teljes felhasznált összeget határidőig visszafizeti, nem számítunk fel kamatot.
    • Ha kártyáját nem csak vásárlásra használta vagy a felhasznált összegnek csak egy részét fizeti vissza, kamatot kell fizetnie.

Hogyan igényelheti?

Online

Töltse ki az igényléshez szükséges űrlapot!

Kérjen visszahívást!

Kérjen visszahívást és kollégánk a kiválasztott időpontban felhívják Önt.

Telefonon

Hívja a +36 (1) 3 666 666
telefonszámot!

OTP bankfiókban

Keresse meg az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat!

Gyakran ismételt kérdések

A hitelkártya igénylése

Ha hitelkártyát szeretne igényelni, akkor:

Csak akkor lesz szüksége jövedelemigazolásra, ha jövedelme nem hozzánk érkezik legalább 3 hónapja. A jövedelemigazolás helyett bemutathatja utolsó 3 havi bankszámlakivonatát is, ha azon szerepel a jövedelme.

Hitelkeret és költségek

Nem lehet, a Multipont hitelkártyához tartozó hitelkeretnek legalább 150 000 forintnak kell lennie.

Igen, hitelkeretét bármelyik bankfiókunkban módosíthatja:

  • csökkentheti az elérhető hitelkeret alsó határáig, vagy
  • növelheti az elérhető hitelkeret felső határáig, de ehhez hitelbírálatot is kell végeznünk.

Ha növeli hitelkeretét, és a növelés nem éri el az elérhető hitelkeret felső határát, akkor 9 hónap múlva kérhet újabb emelést.

Hitelkártyájával végzett vásárlásait nyomon követheti:

Ha szeretne SMS-t kapni kártyás vásárlásairól, készpénzfelvételeiről vagy mind a kettőről, akkor vegye igénybe az OTPdirekt KártyaKontroll szolgáltatást.

Igen, az éves kártyadíjat és a zárlati díjat akkor is fizetnie kell, ha nem használja a hitelkártyáját.

Szolgáltatások

Nem, a hitelkártya nem alkalmas pénzátutalásra.

Igen, bármelyik postán vagy csekkautomatán keresztül fizethet be csekket hitelkártyájával.

Igen, beállíthat csoportos beszedési megbízást a hitelkártyához tartozó hitelszámlára.

A felhasznált összeg törlesztése

A felhasznált összeget befizetheti átutalással, csoportos beszedéssel vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban vagy postán.

A fordulónapon nem lehet változtatni. A Multipont hitelkártya elszámolási időszaka minden hónap 10-én zárul. Ha ez nem munkanapra esik, akkora fordulónapot követő első munkanap.

A túlfizetés a következő időszak tartozását csökkenti, vagyis ennyivel kevesebb összeget kell visszafizetnie a következő időszakban. További információt erről személyesen bármelyik bankfiókunkban vagy a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon kérhet.

Az elszámolási időszakban visszafizetett összeget csak a fordulónap után tudja újra felhasználni.

Tartozásának mértékéről és a visszafizetés határidejéről tájékozódhat

Ha tartozásáról érdeklődne, vagy nem tudta időben befizetni azt, hívja kollégánkat +36 (1) 366 6666-os telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba.

A felszámított díjak és kamatok miatt előfordulhat, hogy Ön túllépi a hitelkeretét.

A határidőn belül vissza nem fizetett tartozásra kamatot és késedelmi díjat számolunk fel. Ezért kérjük, hogy ha gondot okoz Önnek, hogy törlessze tartozását, akkor

A hitelkártya szerződés felmondása

Hitelkártya szerződését bármikor bármelyik bankfiókunkban megszüntetheti.

Ha felmondja hitelkártya szerződését, akkor a fennálló teljes tartozását vissza kell fizetnie.

Kérje kollégáink segítségét személyesen bármelyik bankfiókunkban, vagy hívjon minket a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon.

A hitelkártya letiltása

Akkor tiltjuk le a hitelkártyáját, ha

  • az Ön tartozása elér egy bizonyos szintet, és
  • Ön nem értesített minket arról, hogy törlesztési nehézségei vannak.
  • kártyájával visszaélnek, ebben az esetben újat küldünk Önnek.

A letiltásról levélben értesítjük Önt.
Kérdés esetén hívja kollégánkat a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon!

A letiltott kártyát nem tudja újra aktiválni, ebben az esetben Önnek pótkártyát kell igényelnie.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.