Bázis számlacsomag

Alacsony havidíj melletti bankolás kisvállalkozásoknak és non-profit szervezeteknek, minimális bankszámlaforgalom mellé.

SME_Bazis2

Róbert

Cégtulajdonos

"Pihentetem a cégemet, így számomra az volt most a legfontosabb hogy a lehető legkisebb költségek merüljenek fel a működésével kapcsolatban."

Kinek ajánljuk?

Elsősorban olyan vállalkozásoknak és non-profit szervezeteknek ajánljuk, akik minimális bankszámla forgalmat bonyolítanak, de igényt tartanak a legfontosabb bankszámla szolgáltatásokra és bankkártyára.

Mit nyújt?

A vállalkozói Bázis számlacsomaghoz kapcsolódó díjmentes és kedvezményes tranzakciók, szolgáltatások:

  • kedvező 99 Ft havi díj
  • egy MasterCard Unembossed típusú üzleti kártya (nem dombornyomott, betéti érintőkártya) éves díj mentes első évben
  • papíralapú hiteles bankszámlakivonat (OTPdirekt internetbank igénylése esetén hitelesített elektronikus bankszámlakivonat)

Kondíciók

forgalmi különdíj* mellett

  • Számlavezetési díj havi gyakoriságú, papíralapú kivonat küldéssel101 Ft/hó
  • Számlavezetési díj hitelesített elektronikus bankszámlakivonattal252 Ft/hó
  • Bankon belüli elektronikus utalás jutaléka0,18%, min. 178 Ft, max. 108 670 Ft
  • Bankon belüli papíralapú utalás jutaléka0,18%, min. 178 Ft, max. 108 670 Ft
  • Bankon kívüli elektronikus utalás jutaléka0,55%, min. 624 Ft, max. 108 670 Ft
  • Bankon kívüli papíralapú utalás jutaléka0,55%, min. 624 Ft, max. 108 670 Ft
  • MasterCard Unembossed Üzleti kártya díja első évet követően3 290 Ft



*Az eddig bemutatott díjtételeken felül forgalmi különdíj kerül felszámításra a bankszámlán lebonyolított valamennyi terhelő tranzakció után. A forgalmi különdíj mértéke: készpénzfelvételi tranzakciók esetén jelenleg 0,6%/tranzakció; kártyás vásárlás esetén 500 Ft/év, amennyiben az adott kártyával az előző naptári évben legalább egy db egyérintéses vásárlási tranzakció lebonyolításra került, és 800 Ft/év, amennyiben az előző naptári évben az adott kártyával lebonyolításra került vásárlási tranzakciók közül egyik sem egyérintéses vásárlási tranzakció; egyéb terhelő tételeknél 0,3%, de maximum 6000 Ft/tranzakció.

eBIZ by OTP Business

Az eBIZ olyan, Magyarországon egyedülálló digitális megoldás, melybe egyszerre van integrálva egy online számlázó program és egy vállalkozói internetbank.
Az eBIZ-ből ingyenesen, korlátlan mennyiségben állítható ki e-számla, így csökkentheti a céges kiadásait és lényegesen több ideje maradhat vállalkozására!

5 érv az eBIZ használata mellett:

  • Számlázó és vállalkozói internetbank egyben, melyből e-számla korlátlan mennyiségben 0 forintért kiállítható.
  • Kiállított számlái fizetettségi státuszának egyszerű nyomon követése: láthatja, hogy ki fizetett és ki nem.
  • Költségszámlák online befogadása vagy feltöltése, valamint azok banki utalással történő egyszerű és gyors kifizetése.
  • A könyvelő elérheti és letöltheti a bejövő és kimenő számla adatokat és a banki tranzakció történetet.
  • Mobilapplikáció, hogy út közben is jól informált legyen.

Az eBIZ egy Digitális Pénzügyi Asszisztens (DPA), mely tartalmaz egy korszerű, egyszerűen kezelhető és átlátható banki felületet, ahol az utaláson felül számos, a vállalkozásokat érintő hasznos funkció elérhető.

Regisztrálja vállalkozását néhány egyszerű lépésben a www.otpebiz.hu oldalon, és kezdje el használni az eBIZ by OTP Business-t. Az OTP eBIZ Standard csomagját most 90 napig ingyenesen kipróbálhatja!**

**2017. március 1. és 2018. december 31. között az eBIZ-hez csatlakozott új ügyfelek esetében a regisztrációt követő első 90 napra vonatkozik.

Aktuális Hirdetmények és Üzletszabályzat

 

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.