Lakáshitel igényléshez szükséges nyomtatványok

Ha kiválasztotta, melyik hitelt szeretné igénybe venni, már most hozzákezdhet
az igénylés teendőihez. Nyomtassa ki a szükséges nyomtatványokat!

Ha alkalmazottként dolgozik, a munkáltatói igazolást munkáltatójának kell kitöltenie. Amennyiben jövedelme az
OTP Banknál vezetett lakossági folyószámlájára érkezik, nem kell munkáltatói igazolást csatolnia igényléséhez.
A kitöltött nyomtatványokat ingatan hitelezéssel foglalkozó bankfiókjaink valamelyikében nyújthatja be.

A hiteligényléshez szükséges dokumentumok


Munkáltatói kölcsön lebonyolításához

A munkáltatói kölcsön visszafizetésére vonatkozó Megállapodás aláírására a kölcsön célja szerint illetékes OTP Bank
fiókban kerül sor. Fiókunk felveszi Önnel a kapcsolatot és időpontot egyeztet a megállapodás aláírására és
tájékoztatja arról, hogy a szerződéskötéskor még milyen dokumentumokat kell benyújtania.

A munkáltató a dolgozója részére lakáscélra kölcsönt és vissza nem térítendő támogatást nyújthat. A kölcsön és támogatások lebonyolításával kapcsolatban az itt letölthető tájékoztató nyújt általános információt a munkáltató részére.

A munkáltató a rendelkező levél nyomtatvány kitöltésével rendelkezhet a dolgozó részére nyújtott kölcsön, vissza nem térítendő támogatás összegének a lakásépítési célú bankszámla terhére történő folyósításáról, amelyet a Hiteladminisztrációs Back-Office Főosztály részére postai úton kell az egyéb iratokkal együtt megküldenie.

Amennyiben munkáltatója az OTP Bankot bízza meg a munkáltatói kölcsön beszedésével, a lakáscélra nyújtott munkáltatói kölcsön lebonyolításához az alábbi iratokat kell kitöltve és aláírva az OTP Bank Nyrt. Lakossági Ingatlan Hitelek Back-Office Központ részére postai úton megküldenie. (Cím: 1475 Budapest, Pf. 347.)

Amennyiben a munkáltatója a kölcsön/vissza nem térítendő támogatás biztosítására jelzálogjog bejegyzést kért, az igénylőlap és a hitelcél szerint benyújtandó egyéb dokumentumok mellett az alábbi letölthető nyomtatványok benyújtása is szükséges:

  • Adatlap
    A fedezetként szolgáló ingatlanhoz tartozó minden természetes és jogi személy részéről (tulajdonos/tulajdonostárs, haszonélvező, özvegyi joggal rendelkező) ki kell tölteni.
  • Megállapodás kiegészítés
    Ön és a Munkáltatója által aláírt Megállapodás kiegészítés másolatát kell az iratokkal együtt benyújtani.
  • Nyilatkozat az ingatlan-nyilvántartási bejegyzés díjmentességről
    A munkáltatója által aláírt Nyilatkozat kettő eredeti példányát a munkáltatói kölcsön visszafizetésére vonatkozó Megállapodás aláírásakor kell az illetékes ügyintéző fiókhoz benyújtania.
  • Nyilatkozat
    A lebonyolításért, jelzálogjog bejegyeztetéséért és a TakarNet szolgáltatás igénybe vételéért felszámított ügyintézési díj lakossági folyószámláról történő leemelésére, ha a díjakat nem az ügyintéző fiókban készpénzben kívánja kiegyenlíteni.
 

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.