Telekom Hitelkártya

Vásárlásait a Telekom üzletekben készülékkedvezményre válthatja!

Miért jó a Telekom Hitelkártya?

  • 5 000 forint összegű Belépési Bónuszt kaphat hitelkártyáján.
  • 5 000 Ft azonnal érvényesülő készülékkedvezményt kaphat, ha első alkalommal vásárol hitelkártyájával.
  • 0% THM-mel, 24 havi egyenlő részletben fizetheti ki a Telekomnál megvásárolt készüléket. Részletek
  • Telekom Hitelkártyával évente akár 50 000 forinttal csökkentheti a Telekomnál vásárolt készülékek árát.
  • Maximum 45 napig kamatmentesen vásárolhat vele.
    Nem kell kamatot fizetnie vásárlásai után, ha hitelkártyáját csak vásárlásra használta, és a teljes tartozását visszafizeti a türelmi időszak végéig.
  • Csoportos beszedéssel fizetheti szolgáltatói számláit hitelkártyájával (pl. mobilszámla, közüzemi számlák).
  • Hitelkártyájával vásárolhat az interneten, feltöltheti mobiltelefon-egyenlegét és készpénzt is felvehet.
  • 0 Ft első éves kártyadíj.A bank az első éves kártyadíjat nem számítja fel. Mindaddig 0 Ft marad a kártya éves díja, amíg Ön (kártyabirtokos) a kártyával vagy a hitelszámla terhére tranzakciót nem hajt végre. A hitelkártya igénylésekor a Telekom üzletben vásárolt készülékre beállított részletfizetés nem számít olyan tranzakciónak, ami díjterhelést okoz.

Hogyan gyűjthet Telekom készülékkedvezményt?

  1. 2% készülékkedvezményt írunk jóvá hitelszámláján a Telekom üzleteiben és webshopjában történt vásárlása után.

  2. 1% készülékkedvezményt gyűjthet egyéb vásárlásával és szolgáltatói számláinak (pl. mobil-, közműszámla) összege után, ha Telekom Hitelkártyájával csoportos beszedéssel fizeti.

  3. Évente maximum 50 000 forint készülékkedvezményt gyűjthet, mellyel a Telekom üzleteiben csökkentheti új készüléke árát. A gyűjtött kedvezmény évről évre összeadódhat.

Hogyan működik a hitelkártya?

Telekom Hitelkártyával Ön a Telekomnál kamatmentesen vásárolhatja meg a kiszemelt készüléket, melyet 24 hónapon át egyenlő részletekben törleszthet. Ráadásul vásárlásaival Telekom készülékkedvezményt gyűjthet, melyet forint kedvezményre válthat, ha a Telekom üzletekben vásárol.

A Telekom készülékkedvezmény egyenlegét az új OTP Internetbankban követheti nyomon:

  • ha már regisztrált az új internetbankba, lépjen be itt,
  • ha még nem regisztrált, de rendelkezik régi internetbankkal, akkor lépjen be, ahogy szokott és egyszerűen regisztrálhat.

Az új internetbankról és mobilbankról itt talál bővebb információt.

Hogyan élvezheti hitelkártyáján a maximum 45 nap kamatmentességet?

Hogyan gyűjthet készülékkedvezményeket?

Hogyan működik a részletfizetés a Telekom készülékvásárlásnál?

Terméktulajdonságok

Elérhető hitelkeret
200 000 - 1 000 000 Ft
Kamatmentes periódus
Legfeljebb 45 napig
Kövesse nyomon pénzügyeit
az internetbankkal!
THM (Teljes hiteldíjmutató)
38,4%

Hogyan működik?

  1. Elszámolási időszak

    Hitelkártyás költéseit (vásárlásokat és készpénzfelvételeket) a bank 30 napon keresztül összeadja. Ezt az időszakot nevezzük Elszámolási időszaknak. A Telekom Hitelkártya esetén az elszámolási időszak minden hónapban 14-én zárul, ekkor a számlakivonaton – és kérés esetén tájékoztató SMS-ben – a bank értesítést küld a minimum fizetendő összegről és a fizetési határidőről.

  2. Türelmi időszak

    A 30 nap után elkezdődik a 15 napos Türelmi időszak. Ez idő alatt legalább a minimum fizetendő összeget kell a bank számára visszafizetni. A visszafizetett összeget újra felhasználhatja. Amennyiben teljes tartozását visszafizeti ezen időszak alatt, vásárlásai kamatmentesek maradnak.

  3. Fizetési határidő, törlesztési módok

    A türelmi időszak utolsó napja a Fizetési határidő, eddig kell az adott hónapban elköltött összeget visszafizetnie. A tartozás visszafizetésére több lehetőség közül választhat:
     

    • Csoportos beszedéssel: OTP-s vagy más banknál vezetett bankszámlájáról a tartozás összege (a teljes összeg vagy a minimum összeg) havonta automatikusan átvezetésre kerül hitelkártyaszámlájára. Ebben az esetben nem kell figyelnie a fizetési határidőt, elkerülheti az esetleges késedelmes fizetést. Természetesen a tartozás beszedése csak abban az esetben teljesül, ha a bankszámláján megfelelő fedezet áll rendelkezésre.
    • Átutalással: az átutalását kezdeményezheti OTP-s vagy más banknál vezetett bankszámlájáról, telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, bankfiókban vagy az internetbankban 
    • Készpénzbefizetéssel OTP Bank fiókban.
    • OTP Bank fiókban POS-terminálon keresztül.
    • Postahivatalokban POS-terminálon keresztül.

Ki igényelheti?

Ön kizárólag akkor igényelhet Telekom Hitelkártyát, ha

  • elmúlt 18 éves,
  • magyarországi állandó lakcímmel rendelkezik,
  • legalább 3 hónapos folyamatos munkaviszonya van,
  • munkaviszonyból vagy nyugdíjból származó, legalább havi nettó 100 000 Ft rendszeres jövedelme az OTP Banknál vezetett bankszámlájára érkezik,
  • vállalja, hogy a Magyar Telekom Nyrt.-vel elektronikus hírközlési szolgáltatásra 2 év határozott idejű egyedi előfizetői szerződést köt, és ezzel egyidejűleg részletfizetéssel a Telekom üzleteiben forgalmazott készüléket vásárol, ami alkalmas audiovizuális médiaszolgáltatás igénybevételére, kép megjelenítésére és hang lejátszásra,
  • megfelel mind az OTP Bank Nyrt. hitelminősítési eljárásában foglaltaknak, mind a Magyar Telekom Nyrt. fizetőképességi vizsgálata szerinti követelményeknek.

Hogyan igényelheti?

Telekom Hitelkártyát kizárólag a Magyar Telekom kijelölt üzleteibenTelekom Westend, Telekom Allee, Telekom Árkád Budapest, Telekom Árkád Szeged, Telekom Árkád Pécs lehet igényelni.
Ha személyes adataiban változás következett be és a bank felé ezt a változást nem jelezte, kérjük, hogy Telekom Hitelkártya igénylése előtt adategyeztetés miatt keresse fel bármelyik OTP Bank fiókot.

Hogyan aktiválja hitelkártyáját?

  1. Új OTP Internetbank szolgáltatáson keresztül

    A Számlák, bankkártyák menüponton belül kattintson a „Betéti kártyák és hitelkártyák” menüpontra, majd válassza ki a Telekom Hitelkártyáját és kattintson a „Kártya aktiválása” gombra. Ezután adja meg a kiválasztott 4 számjegyű PIN-kódját, ezzel megtörténik a kártya aktiválása is.

    Már használja az új OTP Internetbankot?

    Lépjen be az új Internetbankba, majd kövesse a fent leírt lépéseket!

    Még nem használja az új OTP Internetbankot?

    Ha a jelenlegi internetbankot használja, lépjen be a szokott módon, és egyszerűen regisztrálhat az új internetbankba.

  2. Új OTP Bank Mobilalkalmazás szolgáltatáson keresztül

    A Kártyáim menüponton belül válassza ki az aktiválandó Telekom Hitelkártyát, majd nyomja meg a a „Kártya aktiválása” gombot. Ezután adja meg a kiválasztott 4 számjegyű PIN-kódját, ezzel megtörténik a kártya aktiválása is.

    Már használja az új OTP Mobilbankot?

    Nyissa meg az alkalmazást a telefonján és lépjen be, majd kövesse a fent leírt lépéseket!

    Még nem használja az új OTP Mobilbankot?

    Töltse le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztrálja készülékét!

  3. Telefonon keresztül

    Hívja a +36 (1/20/30/70) 3 666 666 telefonszámot, majd válassza a 2-es (Bankkártya ügyintézés), majd újra a 2-es (PIN-kód megadás hitelkártyához) menüpontot.

    Kövesse az automata utasításait: adja meg kártyaszámát, TelekódjátA TeleKód – ha még nem változtatta meg - az Ön hitelkártyája mögötti hitelszámla utolsó 3 számjegye., a Telekom Hitelkártya igénylésekor megadott telefonszámra SMS-ben megküldött, egyszer használatos azonosító kódot, végül a kiválasztott 4 jegyű PIN-kódot.

Gyakran ismételt kérdések

Igénylés

Ön kizárólag a Magyar Telekom kijelölt üzleteibenTelekom Westend, Telekom Allee, Telekom Árkád Budapest, Telekom Árkád Szeged, Telekom Árkád Pécs igényelhet Telekom Hitelkártyát.

Nem igényelhet. Telekom Hitelkártyát kizárólag azon ügyfeleink igényelhetnek, akik legalább 100 000 Ft összegű jövedelmüket az OTP Banknál vezetett bankszámlára kapják.

Készülékkedvezmény

A hitelszámlán gyűjtött Telekom készülékkedvezményt 1:1 arányban (1 Telekom Hitelkártya készülékkedvezmény = 1 forint) a Magyar Telekom és partnerei üzleteiben tudja beváltani oly módon, hogy a gyűjtött összeg a Telekom üzletekben vásárolt készülék(ek) összegét csökkenti.

Ön főkártyabirtokosként az alábbi módokon tájékozódhat Telekom készülékkedvezmény egyenlegéről:

  • az új OTP Internetbankban és az új OTP Bank Mobilalkalmazásban,
  • a Telekom Hitelkártya számlakivonaton,
  • az OTPdirekt telefonos szolgáltatáson keresztül,
  • személyesen OTP Bank fiókokban vagy Telekom üzletben.

Hitelkeret és költségek

Nem lehet, a Telekom Hitelkártyához tartozó hitelkeretnek legalább 200 000 forintnak kell lennie.

Igen, hitelkeretét bármelyik bankfiókunkban módosíthatja:

  • csökkentheti az elérhető hitelkeret alsó határáig, vagy
  • növelheti az elérhető hitelkeret felső határáig, de ehhez hitelbírálatot is kell végeznünk.

Ha növeli hitelkeretét, és a növelés nem éri el az elérhető hitelkeret felső határát, akkor 9 hónap múlva kérhet újabb emelést.

Hitelkártyájával végzett vásárlásait nyomon követheti:

Ha szeretne SMS-t kapni kártyás vásárlásairól, készpénzfelvételeiről vagy mind a kettőről, akkor vegye igénybe az OTPdirekt KártyaKontroll szolgáltatást.
Ha új OTP Bank Mobilalkalmazást használ, a tranzakciókról értesítést (push üzenetet) küldünk Önnek (Digitális üzenetek szolgáltatás).

Igen, az éves kártyadíjat és a zárlati díjat akkor is fizetnie kell, ha nem használja a hitelkártyáját.

Szolgáltatások

Nem, a hitelkártya nem alkalmas pénzátutalásra.

Igen, lehet hitelkártyával is csekket befizetni.

Igen. Ráadásul, ha számláit Telekom Hitelkártyára beállított csoportos beszedéssel fizeti, akkor 1% készülékkedvezményt kap befizetései után. Egy évben összesen legfeljebb 50 000 Ft készülékkedvezményt kaphat.

A felhasznált összeg törlesztése

A felhasznált összeget visszafizetheti átutalással, csoportos beszedéssel, személyesen bármelyik bankfiókunkban vagy postán.

A fordulónapon nem lehet változtatni. A Telekom Hitelkártya Elszámolási időszaka minden hónap 14-én zárul. Ha ez nem munkanapra esik, akkor a fordulónapot követő első munkanap.

A túlfizetés a következő időszak tartozását csökkenti, vagyis ennyivel kevesebb összeget kell visszafizetnie a következő időszakban. További információt erről személyesen bármelyik bankfiókunkban vagy a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon kérhet.

Az elszámolási időszakban visszafizetett összeget csak a fordulónap után tudja újra felhasználni.

Tartozásának mértékéről és a visszafizetés határidejéről tájékozódhat

  • az OTPdirekt internetbankban, az új OTP Internetbankban, OTP SmartBankban, az új OTP Bank Mobilalkalmazásban és
  • az OTPdirekt telefonos szolgáltatásán keresztül.

Ha tartozásáról érdeklődne, vagy nem tudta időben befizetni azt, hívja kollégánkat +36 (1) 366 6666-os telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba.

A felszámított díjak és kamatok miatt előfordulhat, hogy Ön túllépi a hitelkeretét.

A határidőn belül vissza nem fizetett tartozásra kamatot, valamint késedelmi kamatot és díjat számítunk fel. Ezért kérjük, hogy ha gondot okoz Önnek, hogy törlessze tartozását, akkor

Panasz

A Telekom Hitelkártya termékkel kapcsolatos megkeresések megválaszolása az OTP Bank Nyrt. hatáskörébe tartozik. Kérjük, észrevételeivel az alábbi elérhetőségeken keressen bennünket:

  • Honlapon: benyújthatja panaszát a Kapcsolat oldalon
  • Személyesen: a honlapon település vagy irányítószám alapján megtalálja az Önhöz legközelebb eső bankfiókokat, ahol közvetlenül, személyesen tudja intézni ügyeit
  • Telefonon:
    • +36 (1) 3 666 388 (Központi szám, banki munkanapokon 8-20 óráig)
    • +36 (1) 3 666 000 (Bankkártya HelpDesk szolgáltatás)
  • E-mail-en: informacio@otpbank.hu

A Telekom készülékével kapcsolatos észrevételei kapcsán az alábbi lehetőségek közül választhat: a Magyar Telekom levelezési címén postai úton, a http://www.telekom.hu/irjonnekunk felületen online, a 24 órás telefonos ügyfélszolgálaton a +36 1 265 921 és a Telekom mobil hálózatból díjmentesen hívható 1414 hívószámon.

A hitelkártya-szerződés felmondása

Hitelkártya szerződését bármikor bármelyik bankfiókunkban megszüntetheti.

Ha felmondja hitelkártya-szerződését, akkor a fennálló teljes tartozását vissza kell fizetnie.

Kérje kollégáink segítségét személyesen bármelyik bankfiókunkban, vagy hívjon minket a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon.

A hitelkártya letiltása

Akkor tiltjuk le a hitelkártyáját, ha

  • az Ön tartozása elér egy bizonyos szintet, és
  • Ön nem értesített minket arról, hogy törlesztési nehézségei vannak, vagy
  • kártyájával visszaélnek, ebben az esetben újat küldünk Önnek.

A letiltásról levélben értesítjük Önt.
Kérdés esetén hívja kollégánkat a +36 (1) 366 6666-os telefonszámon!

A letiltott kártyát nem tudja újra aktiválni, ebben az esetben Önnek pótkártyát kell igényelnie.

A tájékoztatás nem teljes körű. A Telekom Hitelkártya aktuális feltételeit a Hirdetmény a Telekom Hitelkártyáról című hirdetmény tartalmazza. A bank a hitelbírálat és a kondíciók módosításának jogát fenntartja.

Hirdetmények, üzletszabályzatok és szerződésminták

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.