OTPdirekt

Bankolás a nap 24 órájában

OTPdirekt

Fontos változás!

A lakossági ügyfelek igényeihez alkalmazkodva az OTP Bank meghosszabbítja az OTPdirekt internetbank használatát, ami azt jelenti, hogy a szolgáltatások az eddig megszokott minőségben és díjakon július 1. után is elérhetőek lesznek. Erre azért van szükség, hogy azoknak az ügyfeleknek, akik még nem kezdték el használni az új internetbankot vagy mobilbankot, további időt biztosítson a hitelintézet az átállásra. Ha Ön már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, akkor nincs teendője. Az OTPdirekt kivezetésének pontos határidejéről a későbbiek folyamán időben értesíteni fogjuk ügyfeleinket, várhatóan 2025 végéig.

Számos pénzügyi funkcióval és modern technológiai megoldásokkal tesszük egyszerűbbé és kényelmesebbé a bankolást.

Válassza az új OTP internet- és mobilbankot!

Lépjen be az OTPdirekt Internetbankba és kösse meg az új szolgáltatásokhoz szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést!Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő OTPdirekt szerződése nem terjed ki.

Regisztráljon egyszerűen az OTPdirekt Internetbankba belépve!

Utána már használhatja is az új OTP InternetBankot.

Nem emlékszem a jelszavamra

Hogyan kötheti meg?

OTPdirekt szerződés online

Kösse meg most kényelmesen, videóbankon keresztül!

OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás

Az elérhető funkciókat a hirdetményben találja.

Hogyan működik a telefonos banki szolgáltatás?

  1. Hívjon minket!

    Hívjon minket a plusz06 1 366 6666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 366 6666-os számon!

  2. Azonosítsa magát!

    A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.

  3. Intézze pénzügyeit kényelmesen!

    Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.

Gyakran ismételt kérdések

A Telekód az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáshoz szükséges 3 számjegyű jelszó, ami az ügyféladatok biztonságát szolgálja.  A Telekód első belépéskor a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, prepaid kártyák esetében a kártyaszám utolsó 3 számjegye.

A bankkártya átvételét követően a Telekódot szigorúan ajánlott megváltoztatni, ami később is módosítható a telefonos banki szolgáltatás megfelelő menüpontjában. Ezen kívül bármelyik bankfiókban, amennyiben rendelkezik telefonos banki szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéssel.

Azonosítójával kapcsolatban kérheti ügyintézőink segítségét a plusz+36 (1) 366 6666 telefonszámon. Vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatait.

7 számjegyű jelszavát az OTPdirekt Internetbank belépés felületén szükséges megadni. Amennyiben módosítani szeretné jelszavát, belépést követően megteheti a Beállítások menüpont alatti Jelszómódosítás lehetőségnél.

Hasznos dokumentumok

Hirdetmények, üzletszabályzatok

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.