Új bankszámlanyitás – ez kell a következő lépéshez

Új számlacsomagok

Speciális számlacsomagok

EU Alapszámla

Nyisson EU Alapszámlát, ha Ön az Európai Gazdasági Térség valamelyik tagállamában él vagy dolgozik!

Megnézem a részleteket
Ft

Devizaszámla

12 féle devizanemben nyithat számlát devizás tranzakcióihoz és megtakarításaihoz.

Megnézem a részleteket
£

Osztálypénz számla

Általános és középiskolai osztályoknak ajánljuk, a tanév során összegyűjtött osztálypénz biztonságos kezeléséhez.

Megnézem a részleteket

Grátisz számlacsomag

Ha Ön pénzügyeit legszívesebben bankfiókban intézi, és egyáltalán nem vagy csak ritkán szokott internetezni mobiltelefonján, ezt a számlacsomagot ajánljuk.

Megnézem a részleteket

Munkáltatói és munkavállalói bankszámlák

Munkáltatói vagy munkavállalói bankszámlát akkor igényelhet, ha munkáltatójának érvényes együttműködési megállapodása van bankunkkal.

Megnézem a részleteket

Gyakran ismételt kérdések

1. Kiválasztás

Válasszon számlacsomagjaink közül, vagy állítsa össze a sajátját!

2. Igénylés

Készítse elő személyi azonosító okmányát és lakcímkártyáját, majd igényelje a számlacsomagot. Az igénylés kb. 10 percig tart.

3. Szerződéskötés

A szerződését megkötheti online videóhívással a VideóBank segítségéve, vagy bármelyik bankfiókunkban időpontfoglalással.

4. Bankkártya átvétele

A számlacsomagjához választott betéti kártyáját postán küldjük el Önnek, vagy átveheti személyesen bankfiókunkban is. Ha VideóBankon keresztül kötötte meg szerződését, akkor a betéti kártyáját postán kapja meg.

Miután befogadtuk az igényét, Önnek 30 napja van aláírni a szerződését a választott bankfiókban.

Számlaszámát az igénylés után nyugodtan leadhatja a munkahelyén, vagy a nyugdíjat vagy egyéb ellátásokat folyósító szervezeteknél. Számláját viszont csak onnantól tudja használni, ha aláírta a szerződést a választott bankfiókban vagy a VideóBanki igénylés esetén visszaigazoltuk a szerződés megkötését. A szerződés aláírása előtt nem érkezhet a számlájára pénz, és nem is tud fizetni róla.

Ha Önnek mégsem jó a választott időpont, lemondhatja azt, és új időpontot foglalhat. Ha nem szeretne új időpontot foglalni, banki nyitvatartási időben bármelyik bankfiókunkba ellátogathat aláírni a szerződését.

Nem, az Önnél lévő szerződés egy mintapéldány. A végleges szerződést mi adjuk át Önnek a bankfiókban.

Keresse fel bármelyik bankfiókunkat, és munkatársaink segítenek a váltásban.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.