Mi a teendő, ha olyan utalási tranzakciót talál a számláján, amit nem Ön kezdeményezett?

Ha azt észleli, hogy a számlájáról olyan utalás teljesült, melyet nem Ön kezdeményezett, azonnal tegye meg a következő lépéseket:

  • A lehető leghamarabb jelezze az esetet az OTP Banknak
    • telefonon: a +36 1 366 6800 telefonszámon – 0-24 óráig minden nap hívhat minket, vagy
    • személyesen: bármelyik OTP Bank fiókban nyitvatartási időben állunk rendelkezésére, továbbá
    • e-mailben: az e-mail-címen – az elektronikus csatornákon elküldött bejelentéseket munkanapokon dolgozzuk fel, hétfőtől csütörtökig 7:45-16:30, pénteken 7:45-14:50 között.
  • Csökkentse az utalási limitet az OTP MobilBank Továbbiak / Beállítások / Napi utalási limit menüpontjában.
Elintézem a mobilbankban

Gondolja át, hogy a csalók mely adatokat szerezték meg. Ha arra gyanakszik, hogy csalók hozzáfértek az internet- és mobilbanki belépési adataihoz, azonnal tiltsa le a belépést ezekre a felületekre.

Ha letiltja az internet- és mobilbanki belépést, az elkövetőkhöz hasonlóan Ön sem tud belépni ezekre a felületekre. A hozzáférést később újra aktiválhatja bármelyik OTP bankfiókban.

Belépés letiltása az internetbankban

Az internet- és mobilbanki belépést is könnyedén letilthatja az OTP InternetBankban:

Beállítások / Felhasználói adatok / OTP InternetBank és OTP MobilBank belépés letiltása részen a Letiltom a belépést gombbal.

Elintézem az internetbankban

Belépés letiltása a mobilbankban

Az internet- és mobilbanki belépést is könnyedén letilthatja az OTP MobilBankban:

  • 1. A Továbbiak menüpont alatt válassza az Internet- és mobilbank belépés letiltása menüpontot.
  • 2. Internet- és mobilbanki hozzáférését a Letiltom a belépést gombbal blokkolhatja. Ha nem biztos benne, hogy mit tegyen, válassza a Felhívom az ügyfélszolgálatot lehetőséget.
  • 3. Mielőtt a belépési adatait letiltják, a rendszer egy felugró ablakban megerősítést kér a letiltási szándékról.
  • 4. Amennyiben nem szeretné letiltani a hozzáférést, válassza a Mégsem opciót. Ha továbbra is le kívánja tiltani internet - és mobilbanki hozzáférését, lépjen tovább a Letilt gombbal.
  • 5. A rendszer egy újabb felugró ablakban küld megerősítést a letiltás sikerességéről.
  • 6. Kérjük, jelezze nekünk a visszaélést a Felhívom az ügyfélszolgálatot gombra kattintva.
Elintézem a mobilbankban

Újraaktiválás

Amennyiben szeretné használni internet- vagy mobilbankját, a hozzáférést újból aktiválhatja személyesen bármelyik OTP bankfiókban. Fióki ügyintézéshez javasoljuk, hogy foglaljon időpontot szakértőinkhez: egyszerűen, gyorsan weboldalunkon vagy az OTP InternetBankon keresztül.

Feljelentés a rendőrségen

Amennyiben anyagi kár keletkezett, jelentse az esetet a rendőrségen az alábbi csatornák valamelyikén:

  • telefonon: 112 segélyhívó számon
  • Ügyfélkapu+ vagy a Digitális Állampolgár (DÁP) mobilalkalmazás használata esetén: a https://ugyintezes.police.hu oldalon
  • személyesen: a legközelebbi Rendőrkapitányságon

Amennyiben a feljelentést Ügyfélkapu+ segítségével teszi meg, a rendőrkapitányságok listáját megtalálja az ügyfélkapu oldalon.

Ha a nyomozóhatóság segítségét szeretné igénybe venni, ne használja tovább a fertőzött vagy fertőzöttnek vélt eszközét, mivel fontos adatok törlődhetnek vagy módosulhatnak, amelyek a későbbi nyomozás során „forró nyomként” vagy bizonyítékként szolgálhatnak.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.