Szabad felhasználású, állami támogatással elérhető, fix kamatozású, tárgyi fedezet nélküli forgóeszközhitel, vállalkozása működési költségeinek – például készleteinek – finanszírozására, amely stabil működést tehet lehetővé bármely kis- és közepes vállalkozás számára.

Miért előnyös?

  • Államilag támogatott

  • Fix 5% éves kamat a teljes futamidőre

  • Tárgyi fedezet bevonására nincs szükség

  • OTP Bank számlamúlt nem kötelező

  • Üzleti terv nem szükséges

  • Hitelkiváltásra is felhasználható

Kik igényelhetik?

  • A kis- és középvállalkozásokról szóló 2004. évi XXXIV. törvény szerint meghatározott azon vállalkozások, amelyek egyéni vállalkozónak, egyéni cégnek, gazdasági társaságnak, szövetkezetnek, egyéni ügyvédnek, ügyvédi irodának, szabadalmi ügyvivőnek, ezek irodáinak, közjegyzői irodának, végrehajtói irodának, valamint szolgáltató (magán) állatorvosnak minősülnek.
  • Nem áll fenn 30 napja lejárt köztartozásuk, illetve hitel-, kölcsön vagy bankgarancia szerződésből eredő lejárt tartozásuk.
  • Végrehajtási-, csőd-, felszámolási- vagy végelszámolási eljárás nincs folyamatban ellenük.

Kondíciók

  • Hitelcél:
    • a vállalkozások működési költségeinek finanszírozása
    • tevékenységükhöz szükséges forgóeszközök (készletek) beszerzése
    • korábbi, azonos célú hitel kiváltása
  • Hitelösszeg: minimum 1 millió, maximum 250 millió Ft
  • Futamidő: fix 3 év
  • Devizanem: forint
  • Kamat: kamattámogatással fix 5%/év
  • Kezelési költség: kezelésiköltség-támogatással évi 0%
  • Szerződéskötési díj: Hirdetmény szerint
  • Különdíj: Hirdetmény szerint
  • Fedezet, egyéb feltétel:
    • természetes személy készfizető kezességvállalása
    • Garantiqa Hitelgarancia Zrt. készfizető kezességvállalása
    • felhatalmazáson alapuló beszedési megbízás más banknál vezetett számlára vonatkozóan
    • kötelezően előírt, évente legalább a szerződött összeg kétszeresének megfelelő jóváírási számlaforgalom

Az igénylés feltételei

  • Az igénylésnek meg kell felelnie a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. üzletszabályzatában írt feltételeknek és az OTP Bank hitelbírálati követelményeinek.
  • Egy lezárt, teljes üzleti évre vonatkozó pénzügyi beszámoló megléte (150 millió Ft feletti hiteligénylés esetén két teljes lezárt üzleti év szükséges).

Az igénylés menete

  1. Hol igényelheti?

    A vállalkozás a tagsága szerinti VOSZ vagy a területileg illetékes kereskedelmi és iparkamarák irodáiban igényelheti a a Széchenyi Likviditási Hitel Max+ terméket.

  2. Szükséges dokumentumok

    A hitelkérelem benyújtásához szükséges dokumentumokat a regisztráló irodákban lehet beszerezni, vagy letölthetők a KAVOSZ Zrt. honlapjáról.

  3. Szerződéskötés

    Szerződéskötés

    Ezt követően a KAVOSZ Zrt. az előminősítésen megfelelt ügyfél adatait továbbküldi az igénylő által kiválasztott finanszírozó banknak. A pozitív hitelbírálatot követően az ügyfél a hitelező bankfióknál, az OTP Bank esetében a kijelölt fiókokban kötheti meg a kölcsönszerződést.

Kérdése van?

Hívjon minket!

Hívja a plusz+36 (1) 366 60 30 -as telefonszámot!

Munkatársaink munkanapokon 07:30 és 20:00 óra között várják hívását és készséggel adnak felvilágosítást.

Érdeklődjön OTP Bank fiókban!

Keresse fel személyesen bankfiókunkat, foglaljon időpontot online!

Igényléshez szükséges dokumentumok, hasznos dokumentumok

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.