Foglaljon időpontot szakértőinkhez!
Egyszerűen, gyorsan, weboldalunkon vagy az OTPdirekt internetbankon keresztül
Ha előre foglal időpontot, bankfiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk szakértői támogatást igénylő kérdéseivel. Az
időpontfoglalást egyszerűen, online elvégezheti weboldalunkon vagy az OTPdirekt
internetbank felületén.
Hogyan működik az online időpontfoglalás?
Ha Ön vállalkozásának foglalna időpontot, ide kattintva teheti meg.
Hitelek
Jelzálog típusú hitelek
Új lakáshitel vagy ingatlan fedezetű szabad felhasználású jelzáloghitel igénylésével kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokFogyasztási hitelek
Személyi kölcsön, folyószámlahitel vagy lombardhitel igénylésével kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokBankszámlák
Lakossági bankszámlák nyitása
Fizetési számla (bankszámla) nyitásával kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokAdatváltozás bejelentése
Az OTP Banknál nyilvántartott adatok változásával kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokNagy összegű készpénzbefizetés
1 millió forint feletti összeg befizetésével kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokNagy összegű készpénzkifizetés
1 millió forint feletti összeg kifizetésével kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokOTP Diákhitel Számla
OTP Diákhitel Számla nyitással és ügyintézéssel kapcsolatos kérdések kezelése.
Időpontot foglalokBankkártyák
Megtakarítások, befektetések
Betétek, értékpapírok
Megtakarításokkal kapcsolatos ügyintézés szakértői tanácsadással.
Időpontot foglalokPénzügyi tervezés
Pénzügyi lehetőségekkel, valamint rövid, közép- és hosszú távú pénzügyi tervezéssel kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokLakástakarék megtakarítás
Új Lakástakarék Prémium szerződéskötéssel, vagy meglévő Lakástakarék szerződésével, számlájával, kifizetésével kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokEgyéb
Adategyeztetés, ügyfél-átvilágítás
Jogszabály által előírt (Pmt.) adategyeztetéssel, ügyfél-átvilágítással kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokHogyan működik az időpontfoglalás?
Milyen ügyet intézne?
Válassza ki, hogy milyen ügyben szeretne időpontot foglalni!
Hová és mikor menne?
Keresőnkben válassza ki az Önnek megfelelő bankfiókot , majd a megjelenő naptárban jelölje meg az Önnek ideális időpontot!
Foglalja le időpontját!
A honlapos időpontfoglaláshoz adja meg elérhetőségeit!
A foglalás után egy e-mailt küldünk Önnek, amiben arra kérjük, a levélben szereplő linkre kattintva 15 percen belül erősítse meg foglalási szándékát. Foglalását e-mailben igazoljuk vissza, majd időpontjáról SMS-ben is emlékeztetjük.
Az OTPdirekt internetbank időpontfoglaláshoz is megadhatja elérhetőségeit, hogy a rögzítését követően és a kiválasztott fióki látogatás előtti napon is emlékeztető SMS-ben, illetve e-mail-ben értesíthessük.
Keresse fel bankfiókunkat!
Ha a fiókban nem található ügyfélhívó automata, kérjük, fáradjon az "Időpontra érkező ügyfél fogadása" felirattal ellátott pulthoz (ügyintézőhöz)!
Ha fiókban van ügyfélhívó automata, kérjük, válassza az "Időpontra érkeztem" menüpontot, majd
- honlapos foglalás esetén írja be a foglalás visszaigazolásnál kapott kódot,
- OTPdirekt internetbankos időpontfoglalás esetén, ha van OTP-s bankkártyája, helyezze be azt az ügyfélhívó automatába. Ha nincs bankkártyája, írja be a foglalás visszaigazolásnál kapott kódot.
Kérjük, érkezzen pontosan, mert ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a lefoglalt időpontot legfeljebb 10 percig tudjuk fenntartani Önnek.
Kérjük, a bankfiókban viseljen a száját és az orrát eltakaró maszkot! Az azonosítás idejére a maszk levehető.
Ha mégsem megfelelő az időpont,
- honlapos foglalás esetén a visszaigazoló e-mailben szereplő linkre kattintva tudja foglalását törölni és új időpontot foglalni,
- OTPdirekt internetbankos foglalás esetén, az emlékeztetőben szereplő linkre kattintva vagy az OTP direktben tudja foglalását törölni és új időpontot foglalni.