Foglaljon időpontot szakértőinkhez!
Ha előre foglal időpontot, bankfiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk szakértői támogatást igénylő kérdéseivel. Az
időpontfoglalást egyszerűen, online elvégezheti weboldalunkon vagy az OTPdirekt
internetbank felületén.
Hogyan működik az online időpontfoglalás?
Ha Ön vállalkozásának foglalna időpontot, ide kattintva teheti meg.
Hitelek
Jelzálog típusú hitelek
Lakáshitel vagy ingatlan fedezetű, szabad felhasználású jelzáloghitel igényléssel kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokFogyasztási hitelek
Személyi kölcsön, folyószámlahitel vagy lombardhitel-igényléssel kapcsolatos ügyintézés.
Időpontot foglalokBankszámlák
Bankkártyák
Betéti kártya
Ha bankkártyaigényléssel vagy -átvétellel kapcsolatban keresné fel bankfiókunkat.
Időpontot foglalokHitelkártya
Ha hitelkártya-igényléssel vagy -átvétellel kapcsolatban keresné fel bankfiókunkat.
Időpontot foglalokMegtakarítások, befektetések
Betétek, értékpapírok
Ha megtakarításaival kapcsolatban szeretne ügyintézőinktől tanácsot kérni.
Időpontot foglalokPénzügyi tervezés
Ügyintézőinkkel könnyen és gyorsan átláthatja pénzügyi lehetőségeit rövid, közép- és hosszú távon is.
Időpontot foglalokBiztosítások
Hogyan működik az időpontfoglalás?
Milyen ügyet intézne?
Válassza ki, hogy milyen ügyben szeretne időpontot foglalni!
Hová és mikor menne?
Keresőnkben válassza ki az Önnek megfelelő bankfiókot , majd a megjelenő naptárban jelölje meg az Önnek ideális időpontot!
Foglalja le időpontját!
A honlapos időpontfoglaláshoz adja meg elérhetőségeit!
A foglalás után egy e-mailt küldünk Önnek, amiben arra kérjük, a levélben szereplő linkre kattintva 15 percen belül erősítse meg foglalási szándékát. Foglalását e-mailben igazoljuk vissza, majd időpontjáról SMS-ben is emlékeztetjük.
Az OTPdirekt internetbank időpontfoglaláshoz is megadhatja elérhetőségeit, hogy a rögzítését követően és a kiválasztott fióki látogatás előtti napon is emlékeztető SMS-ben, illetve e-mail-ben értesíthessük.
Keresse fel bankfiókunkat!
Ha a fiókban nem található ügyfélhívó automata, kérjük, fáradjon az "Időpontra érkező ügyfél fogadása" felirattal ellátott pulthoz (ügyintézőhöz)!
Ha fiókban van ügyfélhívó automata, kérjük, válassza az "Időpontra érkeztem" menüpontot, majd
- honlapos foglalás esetén írja be a foglalás visszaigazolásnál kapott kódot,
- OTPdirekt internetbankos időpontfoglalás esetén, ha van OTP-s bankkártyája, helyezze be azt az ügyfélhívó automatába. Ha nincs bankkártyája, írja be a foglalás visszaigazolásnál kapott kódot.
Kérjük, érkezzen pontosan, mert ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a lefoglalt időpontot legfeljebb 10 percig tudjuk fenntartani Önnek.
Kérjük, a bankfiókban viseljen a száját és az orrát eltakaró maszkot! Az azonosítás idejére a maszk levehető.
Ha mégsem megfelelő az időpont,
- honlapos foglalás esetén a visszaigazoló e-mailben szereplő linkre kattintva tudja foglalását törölni és új időpontot foglalni,
- OTPdirekt internetbankos foglalás esetén, az emlékeztetőben szereplő linkre kattintva vagy az OTP direktben tudja foglalását törölni és új időpontot foglalni.