Új telefonkészülékem van, mi a teendő?
Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan regisztrálhatja új telefonkészülékét internetbanki és mobilbanki szolgáltatásainkhoz.
Amennyiben csak a telefonkészüléke változik, akkor nem kell új regisztrációt kezdeményezni, elég az applikáció telepítése után kiválasztani, hogy Már van OTP digitális fiókom és végighaladni a folyamaton.
Az új eszköz regisztrációjának lépései
- 1. Töltse le az OTP MobilBank alkalmazást a Google Play vagy az App Store áruházból.
- 2. Az applikáció elindítását követően válassza a Már OTP ügyfél vagyok lehetőséget.
- 3. Ezután kattintson a Már van OTP Digitális Fiókom menüpontra.
- 4. Jelentkezzen be a Digitális Fiókjába a regisztrált e-mail-címével és jelszaváva.
- 5. Erősítse meg a bejelentkezést az SMS-ben kapott 6 jegyű kód megadásával.
- 6. Hozzon létre egy 6 számjegyű PIN kódot, majd ismételje meg a megerősítéshez.
- 7. Aktiválja a biometrikus azonosítást.
- 8. Végül engedélyezze az értesítések (push üzenetek) fogadását, amennyiben hozzájárul az alkalmazás által küldött üzenetek fogadásához.
Elfelejtett internetbanki jelszó
Amennyiben nem emlékszik az internetbanki belépéshez megadott jelszavára, válassza az Elfelejtettem a jelszavamat opciót és kövesse az ott leírt lépéseket. A mobileszköz-regisztráció nem engedélyezett ideiglenes jelszóval, ezért az ideiglenes jelszót meg kell változtatnia a regisztráció előtt.
OTP MobilBank letöltés Android 8 és e felett, iOS 15 és e felett
Az aktiválás menete
A mobilbank eszköz-regisztrációjának sikeres aktiválásához a regisztrációt követő 24 órán belül el kell indítani a bank által meghatározott számú átutalási tranzakciót a mobilbankon keresztül, amelyhez a bank által SMS-ben küldött egyszer használatos jóváhagyó kódot kell felhasználni.
- A mobilbanki eszközregisztrációt követő 24 óra elteltével az első SMS-ben küldött egyszer használatos jóváhagyó kód használatát követően végbemegy az eszközregisztráció, vagy
- a regisztrációt követő 24 óra elteltével lépjen be a mobilbankba, válassza a Továbbiak / Beállítások menüpontot, majd a Regisztráció aktiválása lehetőséget, és adja meg az SMS-ben kapott kódot. Biztonsági okokból a mobilbankot teljeskörűen csak 24 óra elteltével tudja majd használni.
Új OTP internet- és mobilbank – Regisztráció című videó teljes szövegű átirata
Megjelenik a videó címe: Új OTP internet- és mobilbank – Regisztráció.
A cím eltűnik és a következő tájékoztató szöveg jelenik meg: Ha még nincs Digitális Fiókod, kövesd a lépéseket és regisztrálj. Ha már rendelkezel vele, tekerj 1 perc 32 másodperchez.
Feltűnik egy mobiltelefon képernyő, amely mutatja a regisztrációs folyamat első oldalát.
A képernyő tetején az OTP Bank logója látható, középen egy mobiltelefont ábrázoló ikon, alatta a „Megérkezett az új MobilBank” szöveg.
Alatta egy zöld gomb látható „Regisztráció” felirattal. A gomb villan egyet, mintha megnyomnánk.
Megjelenik a következő tájékoztató szöveg: Az alkalmazás megnyitása után válaszd a „Még nincs, létrehozom most” lehetőséget.
A szöveg kicsúszik a képből és újra megjelenik a mobiltelefon képernyője.
A képernyő tetején az OTP Digitális Fiók létrehozása felirat látható, középen egy emberfejet ábrázoló ikon, mellette egy + jel jelképezi az új fiók létrehozását.
Alatta a következő szöveg olvasható: Az új alkalmazás használatához szükséged van egy OTP Digitális Fiókra, ami az e-mail címedből és jelszavadból áll. Ha még nincs e-mailes azonosítód, akkor itt létrehozhatod, ha már korábban létrehoztad, akkor lépj be.
A szöveg alatt egy zöld gomb látható „Már van OTP Digitális Fiókom” felirattal. A képernyő legalján pedig a „Még nincs, létrehozom most” olvasható, amely egy kattintható link. Ez a link felvillan, mintha rákattintottunk volna.
Ekkor megjelenik a következő tájékoztató képernyő, aminek tetején továbbra is az OTP Digitális Fiók létrehozása felirat látható, középen pedig az emberfej ikon a + jellel.
A tájékoztató szöveg a következő: Az alkalmazás használatához először létrehozzuk Neked az OTP Digitális Felhasználói Fiókodat. Ezzel tudod majd igénybe venni a megújult OTP Bank alkalmazást és az új Internetbankot. A szöveg alatt egy óra ikon mutatja, hogy ez a folyamat 2-4 percet vesz igénybe.
A képernyő alján egy zöld gomb látható, „Tovább a fiók létrehozásához” felirattal. Ez a gomb felvillan, mintha megnyomtuk volna.
A megjelenő tájékoztató képernyőn a következő szöveg olvasható: Add meg az alábbiakat: azonosító, számlaszám, jelszó.
Ismét visszatérünk a mobiltelefon képernyőjére, legfelül öt pötty jelenik meg egy sávban, ebből az első zöld, ez jelzi, hogy az első lépésnél tartunk.
Alatta az emberfej ikon látható, illetve a következő szöveg: Kérjük, add meg az OTPdirekt internetbank belépéshez használt adataidat. Három mező látható, melyeket ki kell tölteni: azonosító, számlaszám és jelszó. A képernyő legalján egy szürke gomb van „Tovább” felirattal. Ez azt jelzi, hogy a gomb még inaktív, mivel nincsenek kitöltve a mezők, ezért nem lehet megnyomni. Alatta a „Nem találom az azonosítómat vagy a jelszavamat” felirat olvasható, amiben a „jelszavamat” szó egy kattintható link.
A három mező sorban egymás után kitöltődik: az azonosító mezőbe az 1234567 számsor kerül, ez azt mutatja, hogy itt egy 7 jegyű számot kell megadni. A számlaszám mezőbe az 12345678 12345678 12345678 számsor kerül, ez azt mutatja, hogy a számlaszám kétszer vagy háromszor 8 jegyű. A jelszó mező képletesen pöttyökkel töltődik ki.
Miután mindhárom mező kitöltésre került, zölddé változik a képernyő alján látható „Tovább” gomb, így már rá lehet kattintani. A gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
A következő tájékoztató képernyőn az Elfelejtetted az azonosítód vagy jelszavad? kérdés olvasható. Majd újból megjelenik a mobiltelefon képernyője és a kép ráközelít a képernyő alján található „Nem találom az azonosítómat vagy a jelszavamat” feliratra, majd a jelszavamat szó felvillan, mintha rákattintottunk volna.
Ezután megjelenik a következő tájékoztató képernyő, melyen a „Ha jól adtad meg az adatokat, jöhet az SMS-ben kapott kód” szöveg olvasható.
Visszatérünk a mobiltelefon képernyőjére: a tetején a folyamatjelző pöttyök mutatják, hogy még mindig az első lépésnél járunk. Alatta egy mobiltelefonra érkező üzenet ikonja jelenik meg, illetve a következő szöveg: „Kérjük, add meg a +36 10 2345678 telefonszámra SMS-ben küldött 6 jegyű kódot.” Alatta egy kitölthető mező jelenik meg, a képernyő legalján pedig a „Nem ez a telefonszámom, mit tegyek?” kérdés olvasható, ami mellett egy körben megjelenő i betű jelzi, hogy erre tappolva további információhoz lehet jutni, ha nem a saját telefonszámunk jelenik meg.
A mező hat pöttyel töltődik ki, mintha beírnánk az SMS-ben kapott 6 jegyű kódot.
A következő tájékoztató képernyőn az „Add meg az e-mail címed és válassz egy erős jelszót” szöveg jelenik meg.
Ismét felbukkan a mobiltelefon képernyője, melynek legtetején az 5 folyamatjelző pöttyből már az első kettő zöld, tehát a második lépésnél tartunk. Alatta egy kukac ikon látható, illetve a következő szöveg olvasható: Kérjük, add meg az e-mail címed! Ezentúl ezzel léphetsz majd be az OTP szolgáltatásaiba.
Ezalatt megjelenik egy kitölthető mező, melynek megnevezése: „Új felhasználói azonosítód”
A mező mutatja, hogy itt egy e-mail címet kell megadni.
Alatta egy tájékoztató felirat jelenik meg, bal oldalon egy villanykörtét ábrázoló ikonnal, jobb oldalon a következő szöveggel: Mindenképpen olyan e-mail címet adj meg, amelyhez hozzáféréssel rendelkezel és kizárólag te használsz.
A képernyő alján egy zöld gomb látható, „Tovább a jelszó megadásához” felirattal.
Kitöltődik az e-mail cím megadására szolgáló mező egy fiktív e-mail címmel: minta.ugyfel@otpbank.hu
Majd felvillan a képernyő alján a zöld gomb, mintha megnyomnánk, így tovább lépünk a jelszó megadásához.
Ismét egy mobiltelefon képernyő jelenik meg, ezúttal már az ötből három pötty zöld a képernyő tetején, tehát a harmadik lépésnél járunk.
A folyamatjelző pöttyök alatt egy zöld lakat ikon látható, illetve a következő felirat: Hozz létre egy új jelszó, amellyel a jövőben beléphetsz az OTP digitális szolgáltatásaiba.
Ezalatt található egy kitölthető mező, ahol az új jelszót kell megadni. Tájékoztató szöveg tartalmazza a jelszó követelményeit felsorolásszerűen: Legalább 8 karakter hosszú legyen, javasoljuk, hogy tartalmazzon kis- és nagybetűt és számot is.
A tájékoztató felirat alatt is látható egy kitölthető mező, ahol az új jelszó megadását meg kell ismételni.
A képernyő legalján egy szürke „Tovább” gomb látható, ami inaktív, mivel a mezők nincsenek kitöltve, így nem lehet rákattintani.
Mindkét mező képletesen kitöltésre kerül pöttyökkel, mintha jelszót írnánk be, majd az alul található gomb bezöldül, így már kattinthatóvá válik. A gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
A megjelenő tájékoztató képernyőn a következő szöveg olvasható: Nézd át és fogadd el a szerződést, végül erősítsd meg a regisztrációt!
Újból a mobiltelefon képernyője jelenik meg, a képernyő tetején négy zöld pötty mutatja, hogy a negyedik lépésnél tartunk az ötből, alatta ez a szöveg: Kérjük, tekintsd át és fogadd el a szerződéses feltételeket, valamint a kapcsolódó dokumentumokat!
Négy dokumentum megnevezése jelenik meg egymás alatt, mindegyik külön dobozban, melyek jobb szélén egy jobbra mutató nyíl mutatja, hogy ezekre rá lehet kattintani, így tudunk továbblépni a dokumentum elolvasásához. Mindegyik dokumentum neve alatt megjelenik a „Kérjük, olvasd át a dokumentumot!” felhívás. A képernyő alján egy inaktív szürke gomb található, „Kész, tovább” felirattal. Erre még nem lehet rákattintani.
Az első dokumentum a Digitális Szolgáltatási Szerződés. A második dokumentum a Hirdetmény. A harmadik dokumentum az Üzletszabályzat. A negyedik dokumentum az Adatkezelési tájékoztató.
Az első dokumentum, azaz a Digitális Szolgáltatási Szerződés doboza felvillan, mintha rákattintanánk és a képernyőn megjelenik a szerződés szövege. A szöveg tetejére a videó ránagyít és fentről lefelé végigfut rajta.
Visszalépünk a mobiltelefon képernyőjéhez, amin ismét látszik egymás alatt a négy dokumentum, de az első mellett a „Kérjük, olvasd át a dokumentumot!” felhívás helyett már az „Elfogadva” felirat látszik egy zöld pipa mellett.
Ezután a másik három dokumentum alatt olvasható felhívás is átalakul „Elfogadva” felirattá, tehát mind a négy dokumentumot megnyitottuk és végig olvastuk. Ekkor lesz zöld, tehát aktív a képernyő alján található „Kész, tovább” gomb, amire így már rá lehet kattintani.
Felvillan a gomb, mintha rákattintottunk volna és tovább lépünk a következő képernyőre.
A képernyő tetején immáron öt zöld pötty jelenik meg, tehát az utolsó, az ötödik lépésnél járunk.
A folyamatjelző pöttyök alatt egy levél ikon látható, alatt a következő szöveggel: A minta.ugyfel@otpbank.hu címre küldtünk egy megerősítő e-mailt. Kérjük, nyisd meg az e-mail fiókodat és kattints a linkre a megerősítő üzenetben, hogy véglegesíthessük a regisztrációdat.
A képernyő alján a következő tájékoztató felirat jelenik meg egy villanykörte ikon mellett: Nem kaptad meg az e-mailt? Ne aggódj, bizonyos esetekben ez több percet is igénybe vehet. Alatta az „Elgépeltem az e-mail címem” szöveg látható, mely egy kattintható link.
A képernyő legalján a „Tovább a belépéshez” link olvasható.
Ezután egy tájékoztató képernyő jelenik meg, rajta a következő szöveg: Most ellenőrizd a postaládád és kattints a megerősítő linkre!
Feltűnik egy e-mail üzenet szövege. Az e-mail tárgya zöld háttéren: „Regisztráció megerősítése”
Alatta olvasható az e-mail szövege és legalul látható a „Megerősítem” gomb. A gomb felvillan, mintha rákattintottunk volna.
A következő tájékoztató képernyőn ez a szöveg olvasható: És most térj vissza a mobilbankba. Ennél a pontnál kezdődik a mobileszköz regisztráció folyamatának bemutatása.
A szöveg eltűnik és helyette a következő jelenik meg: Az alkalmazás megnyitása után válaszd a „Már van Digitális Fiókom” lehetőséget.
Visszatérünk a regisztráció kezdő mobilbanki képernyőjére: A képernyő tetején az OTP Bank logója látható, középen egy mobiltelefont ábrázoló ikon, alatta a „Megérkezett az új MobilBank” szöveg.
Alatta egy zöld gomb látható „Regisztráció” felirattal. A gomb villan egyet, mintha megnyomnánk.
A megjelenő mobilbanki képernyő tetején az OTP Digitális Fiók létrehozása felirat látható, középen egy emberfejet ábrázoló ikon, mellette egy + jel jelképezi az új fiók létrehozását.
Alatta a következő szöveg olvasható: Az új alkalmazás használatához szükséged van egy OTP Digitális Fiókra, ami az e-mail címedből és jelszavadból áll. Ha még nincs e-mailes azonosítód, akkor itt létrehozhatod, ha már korábban létrehoztad, akkor lépj be.
A szöveg alatt egy zöld gomb látható „Már van OTP Digitális Fiókom” felirattal. A képernyő legalján pedig a „Még nincs, létrehozom most” olvasható, amely egy kattintható link.
A zöld gomb a „Már van OTP Digitális Fiókom” felirattal felvillan, mintha rákattintottunk volna.
A megjelenő tájékoztató képernyőn a következő szöveg olvasható: A mobileszköz regisztrációjához add meg e-mail címed és a jelszavad.
Ismét visszatérünk a mobiltelefon képernyőjére. Legfelül egy új folyamatjelző sávban négy pötty jelenik meg egymás mellett, ez jelzi, hogy a mobileszköz regisztráció egy négy lépéses folyamat. Ezen a képernyőn az első pötty zöld, tehát az első lépésnél járunk.
Alatta a „Jelentkezz be az OTP Digitális Fiókodba” szöveg olvasható, majd két kitöltendő mező, melyek közül a felső az e-mail cím, az alsó pedig a jelszó. A képernyő alján egy inaktív szürke gomb látható „Tovább” felirattal, alatta pedig két kattintható link jelenik meg: „Elfelejtettem a jelszavamat” és „Még nincs OTP Digitális Fiókom”.
A videóban képletesen kitöltődik az e-mail cím mező a minta.ugyfel@otpbank.hu e-mail címmel, a jelszó mező pedig pöttyökkel. Ezután a „Tovább” gomb zölddé változik, aktív lesz, így már rá lehet kattintani. A gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
A következő tájékoztató képernyőn az „Add meg az SMS-ben kapott kódot” felirat olvasható.
Ezután ismét megjelenik a mobilbanki képernyő. A képernyő tetején látható négy pöttyből már kettő zöld, tehát a második lépésnél tartunk. Alatta egy mobiltelefonra érkező üzenet ikonja látható, illetve a következő szöveg: „Kérjük add meg a +36 10 2345678 telefonszámra SMS-ben küldött 6 jegyű kódot. A képernyő közepén egy üres mező látható, ahol meg kell adni a kódot. A képernyő alján a „Nem ez a telefonszámom, mit tegyek?” kérdés olvasható.
A mezőben képletesen pöttyök jelennek meg, mintha beírnánk a kapott kódot.
A következő tájékoztató képernyőn a „Hozz létre egy 6-jegyű PIN kódot” mondat látható.
Majd visszatérünk a mobiltelefon képernyőjére, ahol a fenti folyamatjelző pöttyök azt mutatják, hogy a mobileszköz regisztráció harmadik lépésénél járunk. A képernyőn a következő felirat olvasható: Hozz létre egy 6-jegyű PIN kódot. Később ezzel léphetsz majd be az alkalmazásba.
A képernyő közepén megjelenő mezőben egymás után 6 zöld pötty villan fel, mintha beírnánk egy PIN kódot. Majd átugrunk a következő képernyőre, amelyen újból meg kell adni ugyanezt a PIN kódot. Legfelül a „PIN megerősítése” cím olvasható, alatta a „Kérjük, ismételd meg a PIN kódot.” szöveg. A mezőben ismét felvillan 6 zöld pötty, mintha beírnánk a kódot.
Ismét megjelenik egy tájékoztató képernyő, a következő szöveggel: „Ha ujjlenyomat vagy arcfelismerő azonosítást használnál…” Ezután ismét a mobiltelefon képernyője jelenik meg.
A folyamatjelző szerint továbbra is a harmadik lépésnél járunk, alatt egy emberfej és egy ujjlenyomat ikon jelzi, hogy itt lehet biometrikus azonosítást beállítani. A szöveg a következő: „PIN kód helyett biometria használatával is azonosíthatod magad a mobilalkalmazásban.”
A képernyő alján egy zöld gomb látható „Aktiválom a biometrikus azonosítást” felirattal. Alatta a „Most nem aktiválom.” szöveg jelenik meg, amely egy kattintható link. A gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
Ezzel tovább lépünk a következő képernyőre, amin felül szintén az emberfej és ujjlenyomat ikon látható, alatta a következő szöveg olvasható: „Csak a Te saját biometrikus azonosító mintád van rögzítve ezen a mobilkészüléken? A biometrikus azonosítást csak akkor aktiválhatod, ha ezen a mobilkészüléken más személy biometrikus azonosító mintája nincsen rögzítve.” Ezalatt a „Miért?” kérdés jelenik meg, mellette egy bekarikázott kérdőjel, ami arra utal, hogy rákattintva további információhoz juthatunk.
A képernyő alján egy zöld gomb látható „Csak az én saját biometrikus azonosító mintám van rögzítve.” Alatta a „Más biometrikus azonosító mintája is rögzítve van.” kattintható link jelenik meg. A gomb felvillan, mintha rákattintottunk volna.
Majd megjelenik a visszaigazoló képernyő, tetején a folyamatjelző három zöld pöttyel jelzi, hogy továbbra is a harmadik lépésnél járunk. Alatta egy ujjlenyomat ikon jelenik meg, illetve a következő szöveg: A biometrikus azonosítást sikeresen aktiváltad! Biztonsági okokból kérjük, hogy ezen a készüléken ne engedd, hogy mások is rögzítsék biometrikus azonosító mintájukat. Alatta a „Miért?” kérdés jelenik meg, mellette egy bekarikázott kérdőjel, ami arra utal, hogy rákattintva további információhoz juthatunk.
A képernyő alján egy „Rendben, tovább” feliratú zöld gomb látható. A gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
A következő tájékoztató képernyőn a „Ha szeretnél azonnali értesítéseket kapni, engedélyezd” szöveg olvasható, majd visszatérünk a mobiltelefon képernyőjére.
Itt legfelül már négy zöld pötty látszik, tehát a negyedik – azaz az utolsó – lépésnél járunk. A folyamatjelző pöttyök alatt egy mobiltelefonra érkező üzenet ikonja jelenik meg, alatta a következő szöveg: Az alkalmazás azonnali értesítéseket küld a pénzügyeid alakulásáról. Ezalatt egy fehér szövegdoboz látható, bal oldalon a cím: „Kérek értesítéseket az alkalmazástól”, alatta a tájékoztató szöveg: „Pl. kártyás vásárlásokról, számlámon történt tranzakcióról.”. Jobb oldalon egy kapcsoló található, amivel be lehet kapcsolni ezeket az értesítéseket.
A kapcsoló bekapcsolódik, majd a képernyő alján található „Tovább” feliratú zöld gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
A megjelenő tájékoztató képernyőn a következő felirat olvasható: „Meg is vagyunk. Csak még egy apróság…”
Újból megjelenik a mobilbanki képernyő, melynek közepére becsúszik egy pipa ikon, alatta tájékoztató szöveg jelenik meg: „A jövőben egyszerűen, biometrikus azonosítás használatával, vagy a PIN kód megadásával léphetsz be a mobilalkalmazásba.”
Alul az „Ugrás a főoldalra” gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
Megjelenik a mobilbank kezdőképernyője. Középen a Minta Ügyfél név látszik, alatta egy zöld Belépés gomb, illetve egy fehér QR olvasás gomb. A Belépés gomb felvillan, mintha rákattintanánk.
Előtűnik a következő tájékoztató képernyő ezzel szöveggel: „A teljeskörű használathoz és a QR-kód alapú jóváhagyáshoz aktiváld mobilbanki regisztrációdat a Beállításokban”
Visszatérünk a mobilbanki képernyőhöz, ezúttal a Beállítások menüpont látszik. Egymás alatt olvashatóak a különböző beállítási lehetőségek, mindegyik mellett egy hozzá kapcsolódó ikon látható: PIN kód, biometrikus azonosítás, profilok és számlák kezelése, értesítések, gyors egyenleg, költési ábrák, kimutatások, regisztráció aktiválása, értékeld az alkalmazást, jogi nyilatkozat, alkalmazás névjegye.
A „Regisztráció aktiválása” menüpont felvillan, mintha rákattintanánk. Ezután bejutunk a „Regisztráció aktiválása” képernyőre, ahol egy mobiltelefonra érkező üzenet ikonja alatt a következő szöveg olvasható: Fiókod biztonsága érdekében a mobilalkalmazás regisztrációdat egy SMS kóddal még aktiválnod kell. Aktiválás után már PIN kóddal vagy biometrikus azonosítással fogod tudni jóváhagyni a tranzakciókat.
A képernyő alján egy zöld „Aktiválom” gomb látható, mely felvillan, mintha rákattintanánk.
Ekkor megjelenik a következő képernyő, tetején egy mobiltelefon ikonnal, alatta ez a felirat olvasható: A +36 10 2345678 telefonszámra küldtünk egy megerősítő SMS-t. Kérjük, add meg az SMS-ben található 6-jegyű kódot.
Ezalatt találjuk a kitölthető mezőt, ahol meg kell adni a kódot, a képernyő alján pedig a „Nem ez a telefonszámom, mit tegyek?” kérdés olvasható, a mellette található bekarikázott kérdőjelre kattintva további információhoz juthatunk.
A mezőbe beíródik jelképesen egy 6-jegyű számsor: 456223
A helyes kód megadása után megjelenik a visszaigazoló képernyő, melyen legfelül egy 24-es számot ábrázoló óra-szerű ikon látható.
A képernyőn a következő szöveg olvasható: Az aktivációd folyamatban van. A fiókod biztonsága érdekében, a mobilbankot a regisztráció után 24 óra elteltével használhatod teljeskörűen. Addig is SMS-ben erősítsd meg a tranzakcióidat.
A „Több információ” felirat mellett egy bekarikázott kérdőjel látható, amire kattintva szerezhetünk bővebb információt. A képernyő alján pedig egy zöld gomb jelenik meg „Bezár” felirattal.
Az utolsó tájékoztató képernyőn az OTP Bank logója és az otpbank.hu weboldal látható. Ezzel a videó végére értünk.
Az eszköz/regisztráció törlése internetbanki felületen
Eszköz/regisztráció törlésére az OTP InternetBankon keresztül is van lehetőség, melyet a Beállítások / Eszközök-ön belül tud megtenni.
Elintézem az internetbankbanAz eszköz/regisztráció törlése mobilbankban
Ha törölni szeretné az eszköz regisztrációját, lépjen be az OTP MobilBankba, válassza a Továbbiak / Beállítások menüpontot, majd a Mobileszköz törlése lehetőséget.
Elintézem a mobilbankban