Új telefonkészülékem van, mi a teendő?

Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan regisztrálhatja új telefonkészülékét internetbanki és mobilbanki szolgáltatásainkhoz.

Amennyiben csak a telefonkészüléke változik, akkor nem kell új regisztrációt kezdeményezni, elég az applikáció telepítése után kiválasztani, hogy Már van OTP digitális fiókom és végighaladni a folyamaton.

Az új eszköz regisztrációjának lépései

  • 1. Töltse le az OTP MobilBank alkalmazást a Google Play vagy az App Store áruházból.
  • 2. Az applikáció elindítását követően válassza a Már OTP ügyfél vagyok lehetőséget.
  • 3. Ezután kattintson a Már van OTP Digitális Fiókom menüpontra.
  • 4. Jelentkezzen be a Digitális Fiókjába a regisztrált e-mail-címével és jelszaváva.
  • 5. Erősítse meg a bejelentkezést az SMS-ben kapott 6 jegyű kód megadásával.
  • 6. Hozzon létre egy 6 számjegyű PIN kódot, majd ismételje meg a megerősítéshez.
  • 7. Aktiválja a biometrikus azonosítást.
  • 8. Végül engedélyezze az értesítések (push üzenetek) fogadását, amennyiben hozzájárul az alkalmazás által küldött üzenetek fogadásához.

Elfelejtett internetbanki jelszó

Amennyiben nem emlékszik az internetbanki belépéshez megadott jelszavára, válassza az Elfelejtettem a jelszavamat opciót és kövesse az ott leírt lépéseket. A mobileszköz-regisztráció nem engedélyezett ideiglenes jelszóval, ezért az ideiglenes jelszót meg kell változtatnia a regisztráció előtt.


OTP MobilBank letöltés Android 8 és e felett, iOS 15 és e felett

           

Az aktiválás menete

A mobilbank eszköz-regisztrációjának sikeres aktiválásához a regisztrációt követő 24 órán belül el kell indítani a bank által meghatározott számú átutalási tranzakciót a mobilbankon keresztül, amelyhez a bank által SMS-ben küldött egyszer használatos jóváhagyó kódot kell felhasználni.

  • A mobilbanki eszközregisztrációt követő 24 óra elteltével az első SMS-ben küldött egyszer használatos jóváhagyó kód használatát követően végbemegy az eszközregisztráció, vagy
  • a regisztrációt követő 24 óra elteltével lépjen be a mobilbankba, válassza a Továbbiak / Beállítások menüpontot, majd a Regisztráció aktiválása lehetőséget, és adja meg az SMS-ben kapott kódot. Biztonsági okokból a mobilbankot teljeskörűen csak 24 óra elteltével tudja majd használni.
Elintézem a mobilbankban

Az eszköz/regisztráció törlése internetbanki felületen

Eszköz/regisztráció törlésére az OTP InternetBankon keresztül is van lehetőség, melyet a Beállítások / Eszközök-ön belül tud megtenni.

Elintézem az internetbankban

Az eszköz/regisztráció törlése mobilbankban

Ha törölni szeretné az eszköz regisztrációját, lépjen be az OTP MobilBankba, válassza a Továbbiak / Beállítások menüpontot, majd a Mobileszköz törlése lehetőséget.

Elintézem a mobilbankban

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.