Ha ön fizeti ki a barátokkal, társasággal közös számlát (pl. közös vacsora), a Számlabontóval szétoszthatja az összeget a résztvevők között, és a rájuk eső részt fizetési kérelemmel egyszerűen elkérheti tőlük. A megadott összegeket a partnerei fizetési kérelemként fogják megkapni, amiket azután elutalhatnak önnek.

Az OTP MobilBankban és az OTP internetes csatornákon nyomon követhető, hogy ki teljesítette a fizetési kérelmet, vagy ha időközben valaki más módon már rendezte a rá eső részt, akár törölni is lehet a fizetési kérelmét.


Hogyan működik?

A Számlabontó szolgáltatást OTP-s kártyás vásárlásai szétosztására tudja használni. Keresse ki az elosztani kívánt tranzakcióját, és kövesse a következő lépéseket!

  1. Tranzakció kiválasztása

    Nyissa meg a szétosztani kívánt tranzakciót, és válassza az „Összeg szétosztása” lehetőséget!

  2. Partnerek kiválasztása

    Válassza ki partnereit, akik között az összeget szét szeretné osztani! (Új Partnerek hozzáadására az összeg szétosztása közben is van lehetőség, ha valamelyik ismerőse még nem lenne elmentve.)

  3. Összeg módosítása

    Kiválasztás után egyenlően elosztjuk partnerei között az összeget, de módosíthatja is a felosztást. Ha mindent rendben talál, válassza a "Tovább” gombot.

  4. Ellenőrzés

    Az ellenőrző oldalon még lehetősége van áttekinteni az elkért összegeket, és a kiválasztott partnereket. Ha mindent rendben talált, válassza a „Fizetési kérelmek elküldése” lehetőséget. A fizetési kérelmek azonnal megérkeznek a partnereinek.

Megnézem a videót a Számlabontó szolgáltatásról


Gyakran ismételt kérdések

A szétosztott összegeket a partnerek fizetési kérelemként fogják megkapni, amiket azután elutalhatnak önnek.

Igen, fizetési kérelem minden magyarországi hitelintézethez indítható.

Nem. A szolgáltatás használatához bankszámlára van szükség.

Igen, a közlemény részbe tud beírni üzentet.

Az OTP Bank ügyfelei push értesítésen keresztül kapnak tájékoztatást a bejövő fizetési kérelmekről. Ha megnyitják az értesítést, lehetőségük van azt elfogadni (ezzel kifizetni) vagy elutasítani. Ha nem OTP Bank ügyfélnek küld fizetési kérelmet, akkor az adott banktól függ, milyen értesítést kap a partnere.

Visszajelezni nem tud, de a fizetési kérelem feldolgozásáról és annak eredményéről értesítést küldünk önnek. Így minden esetben láthatja, hogy a partnere kifizette vagy elutasította fizetési kérelmét. Ha nem adott meg rövedebb határidőt, a partnere a fizetési kérelem beérkezésétől számított 60 napig eldöntheti, hogy elfogadja-e a fizetési kérelmet, vagyis fizet-e vagy sem. A fizetési kérelmek státuszát az „Utalás” főmenüben található „Fizetési kérelmek” almenü megnyitásával követheti nyomon.

Igen, fizetési kérelem minden magyarországi hitelintézethez indítható.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.