Nekünk számít a véleménye
Az OTP Banknál az a célunk, hogy termékeinket és szolgáltatásainkat minél inkább az ügyfeleink igényeinek megfelelően fejlesszük. Ehhez fontos számunkra, hogy megismerjük ügyfeleink viszonyát a pénzügyekhez, véleményét az aktuális fejlesztéseinkről és tapasztalatait a bankunkról.
Milyen kutatásokkal kapcsolatban keressük ügyfeleinket?
Az OTP Bank Kutatási Csoportja rendszeresen kérdezi meg a bank ügyfeleit és másokat személyes, telefonos vagy online beszélgetésen, valamint kérdőíves kutatás formájában. Ügyfeleink véleményét kérdőívekkel is szoktuk mérni, de sokkal részletesebben és alaposabban ismerhetjük meg a gondolatait, ha Ön szabadon, a saját szavaival mondja el a véleményét, nekünk pedig lehetőségünk van visszakérdezni, hogy pontosan megértsük Önt. Ezért előfordul, hogy telefonos interjúra vagy online (egyéni- vagy csoportos) beszélgetésre hívjuk Önt.
Hogyan
történik a felkérés a beszélgetésre?
A beszélgetésnél az első lépés mindig a felkérés, amikor Ön dönthet, hogy szeretne-e részt venni a kutatásban. A felkérést vagy e-mailben küldjük el Önnek egy OTP Bank-os e-mail-címről, vagy telefonon keresik Önt a banki Contact Center-es munkatársaink, vagy partnercégünk, a CallComm Kft.
Ha Ön online fogadja el felkérésünket, akkor kutatói kollégáink a +36 1 366 6798 telefonszámról egyeztetik Önnel, hogy mikor lenne alkalmas időpont a beszélgetésre. Az időpont-egyeztetést követően minden esetben elküldjük Önnek e-mailben a szükséges tudnivalókat és az adatkezelési nyilatkozatot.
Az online beszélgetéseket a Zoom nevű programmal végezzük, a beszélgetésbe az egyeztett időpontban, egy linkre kattintva tud bejelentkezni, amelyet szintén elküldünk Önnek.
Honnan tudhatja, hogy kutató kollégáink keresik Önt, nem pedig csalók?
Napjainkban rendkívül elterjedtté váltak az egyes bankok nevében elkövetett pénzügyi csalások. Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy amikor kutató munkatársaink felkeresik, nyugodtan válaszolhat a kérdéseikre. Fontos, hogy fel tudja ismerni, ha csalók az OTP Bank nevével visszaélve próbálják Önt megtéveszteni.
Mit kérdezünk
Öntől, és mit nem?
A kérdéseink az Ön véleményére, tapasztalataira,
általános bankolási szokásaira vonatkoznak. Nem kérdezünk rá a konkrét banki
tranzakcióira, azok összegére vagy azonosítóira. Nem kérjük, hogy töltsön le
bármilyen számítógépes programot, mobilalkalmazást, vagy lépjen be
internetbanki felületre.
Általában csak kérdezzük Önt, és a témához segítségül megosztott képernyőt mutatunk Önnek. Előfordul, hogy egy felület használhatóságát szeretnénk tesztelni, ám ebben az esetben sem kell Önnek letöltenie semmit, vagy bejelentkeznie a saját adataival, a felületet mindig mi osztjuk meg Önnel.
Soha nem kérjük el az Ön azonosítását lehetővé tevő személyes adatait, és soha nem kérjük el semmilyen banki adatát vagy azonosítóját. Ha ilyet kérdeznek Öntől, ne válaszoljon!
Ellenőrizheti, hogy ki hívja Önt
Az OTP Bank kutatói
a +36 1 366 6798 telefonszámról hívják Önt.
Esetenként a CallComm Kft. is végez a megbízásunkból
ügyfeleink körében kutatásokat az OTP Bank nevében, ők a plusz+36 1 plusz999 9838
telefonszámról kereshetik Önt.
Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Írjon e-mailt!
Írjon e-mailt a kutatas@otpbank.hu e-mail-címre, kollégáink rövid időn belül válaszolnak Önnek.
Hívjon minket!
Ha azonnal szeretne választ kapni, hívja az OTP Bank ügyfélszolgálatát a plusz+36 1 366 6666 telefonszámon!
Hívja kutatóinkat!
Ha beszélni szeretne kutatóinkkal, hívja a plusz+36 1 366 6798 telefonszámot,
és hagyjon üzenetet vagy kérjen visszahívást, kollégáink keresni fogják Önt.
A hívásával kapcsolatos adatkezelésről itt olvashat.
Írjon nekünk!
Észrevételét vagy kérdését megírhatja az informacio@otpbank.hu központi e-mail-címünkre is.