Egymást követő harmadik alkalommal lett az OTP Bank a Mastercard – év bankja 2019 verseny fődíjasa. A hitelintézet a fődíj mellett további díjban is részesült.


A Mastercard – év bankja versenyben 10 kategóriában indulhattak a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó kereskedelmi bankok. A hangsúly minden évben a lakossági szolgáltatásokon van, ezen belül is az ügyfélbarát, innovatív megoldások elismerése a fő cél. Összesen 75 pályázat érkezett 14 pénzintézettől, amelyeket egy előre meghatározott szempontrendszer alapján 9 különálló zsűri összesen 66 szakértője értékelt.

Az év bankja elismerést - az elmúlt két évhez hasonlóan - idén is az OTP Bank vehette át. A fődíj pontozásakor a zsűri figyelembe vette a többi kategóriákban nyújtott teljesítményt is, így a legrangosabb cím nem csupán az üzleti eredményt tükrözi, hanem átfogó képet ad a hazai bankszektor legjobbjairól.

Az OTP Bank kapta az első helyezettnek járó oklevelet Az év mobil- és online-banki eszköze kategóriában is. 2019-ben tovább bővült az OTP SmartBank alkalmazásán keresztül elérhető szolgáltatások köre. Májustól Magyarországon elsőként az OTP SmartBankban érhető el az Apple Pay szolgáltatás. Augusztustól pedig számlafizetést leegyszerűsítő, SmartBankon keresztüli QR-kódos postai csekkbefizetésre is van lehetőség. Az internetbanki alkalmazás használatával több mint 1,4 millió ügyfél intézi rendszeresen bankügyeit, és ez a csatorna adja a személyi kölcsön-szerződések közel 10%-át. Az OTP SmartBank továbbra is hazánk legnépszerűbb mobilbanki alkalmazása, közel 700 ezer felhasználóval és nemzetközileg is magas alkalmazás-áruházi értékeléssel.