Teljes körű a fizetési kérelem szolgáltatás az OTP Banknál

Publikálva: 2021. május 3. fejlesztések

2021. május 1-től új lehetőséggel bővült az azonnali fizetési szolgáltatás: az OTP Bank ügyfelei már nemcsak bankon belül, hanem egyéb hitelintézetek ügyfelei részére is címezhetnek fizetési kérelmet, és fogadhatnak is ilyen üzenetet.

A fizetési kérelem egy olyan üzenet, ami önmagában nem jár pénzmozgással, ám küldője átutalást kezdeményez a saját részére a kérelem címzettjénél. A címzett szabadon dönthet arról, hogy a kérelem elfogadásával elindítja-e a kért átutalást, vagy elutasítja, esetleg figyelmen kívül hagyja a kérést.

Ha a fizető fél jóváhagyja a kérelmet, ezzel egy átutalást indít, amelyet követően a kérelem küldője az azonnali fizetési szolgáltatáson keresztül másodperceken belül megkapja a címzett által jóváhagyott összeget. Például, ha a kollégájának Ön fizeti ki az ebédjét, rögtön küldhet is számára egy fizetési kérelmet az ebéd összegével. Ő kap egy értesítést a fizetési kérelemről, amit csak jóvá kell hagynia, és Ön azonnal megkapja az összeget.

A fizetési kérelem indítása és megválaszolása az OTP internetbankban (OTPdirekt internetes szolgáltatásban) az Utalások/Fizetési kérelmek menüben, és az OTP SmartBank mobilalkalmazásban az Új kérelem és Kérelmek listája menüben kezdeményezhető.

A fizetési kérelemnek tartalmaznia kell a küldő által kért összeget és minden olyan adatot, amely egy átutalás elindításához minimálisan szükséges.

További részletek az új szolgáltatásról ezen az oldalon olvashatók.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.