OTP Bank: a bank ott van a kezedben!

Publikálva: 2021. július 6. fejlesztések, innováció

Az OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új Internet- és Mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó Digitális Szolgáltatási Szerződés bevezetése. A hitelintézet az új platformok használata során olyan digitális élményt nyújt ügyfeleinek, amelynek során úgy érezhetik, az egész bank ott van a kezük ügyében. Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés első lépésben minden meglévő, OTPdirekt szerződéssel rendelkező lakossági ügyfelünk számára érhető el.

Az OTP Bank, Magyarország egyik meghatározó lakossági hitelintézete számára kiemelt jelentőségű, hogy online megoldásai a személyes bankfióki kiszolgáláshoz hasonló, széleskörű funkcionalitást és ügyfélélményt biztosítsanak. Ennek jegyében a bank megújította internet- és mobilbank szolgáltatásait. A lakossági OTPdirekt elektronikus szolgáltatást fokozatosan kiváltja az új Digitális Szolgáltatási Szerződés, mely keretében számtalan új funkció könnyíti meg a bankolást a hitelintézet ügyfelei számára.

Új alkalmazás, régi értékek

A Mastercard éves*, 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29 százalékról 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefon penetráció, amely ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett.

A folyamatosan bővülő ügyfélkör, és a digitális bankolás egyre gyakoribb használata új ügyféligényeket is hozott. Ezeket felismerve az OTP Bank teljesen megújította lakossági internetbanki szolgáltatását és mobilalkalmazását, amelyek a sikeres tesztidőszakot követően jelenleg már valamennyi, OTPdirekt internetbanki szolgáltatási szerződéssel rendelkező ügyfél számára elérhetőek.

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a szerződést. Ezt követően már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül a Kiadásfigyelőnek köszönhetően könnyen és áttekinthetően követhetik pénzügyeik alakulását. A rendszer automatikusan felismeri a tételeket és a különböző szempontok szerint - például számlák, rezsi, bevásárlás, közlekedés – a megfelelő költési kategóriába sorolja azokat, majd egy látványos diagramon meg is jeleníti azokat. Ez összevethető az elmúlt három hónap átlagos havi költéseiével is, valamint az is nyomon követhető vele, hogy az aktuális havi költés hol tart az átlagoshoz képest.

„Az OTP Bankban azon dolgozunk, hogy élen járjunk a minőségi, kényelmes és biztonságos digitális szolgáltatások biztosításában ügyfeleink számára ” - mondta el a platformok kapcsán Kuhárszki András, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője. „ Amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást terveztünk, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Ezt azért vállaltuk fel, hogy a digitális felületeinken is ugyanazt a teljeskörű szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek, amelyet a bankfiókjainkban már megszokhattak. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik kézbentartásában, tudatosabb kezelésében” – tette hozzá.

Még több funkció, egyszerűbb felhasználás

Nemcsak a külsőségeket érintette az átváltozás, az új internetbank és mobilbank számos eddig nem elérhető funkciót kínál már most is, de a tervezett fejlesztési folyamatnak köszönhetően mostantól rendszeresen jelennek meg a frissítések és az elérhető szolgáltatások.

  • A már említett Kiadásfigyelő funkció mellett a pénzügyi kontroll érzetét tovább erősíti a megtakarítások kezelését támogató Portfóliónézet funkció, amely egységes és koherens információt nyújt az alkalmazást használó ügyfeleknek az OTP Banknál tartott valamennyi megtakarításukról.
  • A mobilalkalmazás az SMS-ek alternatívájaként azonnali alkalmazás értesítéseket (ún. push üzenetet) küld, amelyben értesíti az ügyfeleket a kártyás vásárlásokról és egyéb tranzakciókról.
  • Egyszerűbb az internetbanki bejelentkezés a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval.
  • A mobilbankban elérhető a QR-kódos csekkbefizetés is.
  • A felület alkalmas az internetes biztonsági kód beállítására és az online kártyás tranzakciók jóvágyására.
  • Az azonnali, rendszeres és időzített átutalások mellett az ügyfeleknek adományozásra is lehetőségük van a bank által támogatott aktuális adományozási projektek javára.
  • Az állampapír vásárlás (okostelefonon is) is könnyen elintézhető.
  • A személyi kölcsön igénylés (internetbankban) akár új ügyfeleknek is elérhető.

Az OTP Bank az új internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás fejlesztését a jövőben is folytatja, erősítve a minél teljesebb digitális ügyintézési élményt.

Az új internet- és mobilbank letölthető az App Store-ból és a Google Playből .

További információt ezen az oldalon talál.


*Forrás: Mastercard Bankkártya Használat és Attitűd kutatás. A kutatást a Free Association végezte 2020 októberben. A kutatás a városi lakosságra nézve reprezentatív.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.