A következő lépés - Koncepcióváltás az OTP Banknál

Publikálva: 2019. december 10. innováció

Az OTP Bank megtette a következő lépést és a közelmúltban megújította kommunikációs platformját. Az egy évig tartó előkészítést, kutatást, tervezést és tesztelést követően megszületett az új koncepció.

Az új platform alapgondolata az, hogy mindenki próbál kisebb-nagyobb lépésekben előrébb jutni az életben, legyen szó egy új lakásról, a régi felújításáról, családalapításról vagy épp az önfejlesztésről. Az új megközelítés sokkal inkább az ügyfelekre fókuszál, az ő előrelépésüket helyezi középpontba, mindenkit arra inspirálva, hogy találja meg, vagy ha már megvan, valósítsa meg a saját következő lépését.

„Szerettünk volna jobban ráerősíteni a bank fejlesztéseire – legyen szó akár fióki, akár digitális szolgáltatásokról –, hogy azokhoz is elérjünk, akik nem a bank ügyfelei, így közvetlenül nem lehetnek részesei ezeknek a hasznos innovációknak. Továbbá olyan platform kialakítása volt a célunk, amely nem áll meg a TV képernyőjénél, hanem könnyebben kiterjeszthető a digitális térbe vagy egyéb kommunikációs felületekre is” mondta Hamza Kata, az OTP Bank Márkamenedzsment Csoport vezetője.

Az új kampány a következő lépés gondolatát vezeti be, természetesen aktívan bevonva a jelenlegi és jövendő ügyfeleket is a www.akovetkezolepes.hu oldalon.

Kreatív ügynökségként a munkát a Café Communications támogatta.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.