Itt találja azokat a dokumentumokat, amikre akkor van szükség, ha Ön betegséget, halálesetet vagy a biztosítással kapcsolatos változtatást szeretne bejelenteni.

Hogyan jelentheti be az igényét?

Kérjük, hívja partnerünket, a Groupama Biztosítót, hétköznap 8:00 - 20:00 között, és válassza az 1-es, majd a 3-as menüpontot!

+36 1 467 35 00

Vagy a helyzetének megfelelő, kitöltött igénybejelentő lapot:

Milyen dokumentumokra van szükség?

  • Haláleset vagy egészségkárosodás esetén a
    • Nyugdíjbiztosításokhoz tartozó szolgáltatási igénybejelentő lapra vagy a
    • Szolgáltatási igénybejelentő lapra nem baleseti halál esetére életbiztosítás alapján vagy
    • Szolgáltatási igénybejelentő lapra baleseti eredetű kórházi ápolás, műtéti támogatás, keresőképtelenség és rokkantság esetére életbiztosítás alapján.
  • Ha megváltoztak az adatai, akkor az Életbiztosítások adatváltozásainak bejelentő lapjára
  • Ha rendszeres pénzkivonási igényt szeretne bejelenteni, akkor a Rendszeres pénzkivonási kérelemre.
  • Ha eszközalapváltoztatást szeretne bejelenteni, akkor a Befektetési forma módosító megbízásra. (Ha többet szeretne megtudni az eszközalapokról, akkor olvassa el az Eszközalap tájékoztatónkat!)
  • Ha rendkívüli vagy eseti befizetés szeretne teljesíteni, akkora Rendkívüli vagy eseti befizetésről szóló nyilatkozatra.
  • Ha kifizetési igényt, felmondást vagy visszavásárlást szeretne bejelenteni, akkor az Életbiztosításokhoz tartozó általános szolgáltatási igénybejelentőre.
  • Ha Életív biztosítás kifizetési igényt, felmondást vagy visszavásárlást szeretne bejelenteni, akkor az Életív Programhoz tartozó kifizetési igénybejelentőre.