Hogyan működik az időpontfoglalás?

  1. Hová és mikor menne?

    Keresőnkben válassza ki az Önnek megfelelő bankfiókot, majd a megjelenő naptárban jelölje meg az Önnek ideális időpontot!

  2. Foglalja le időpontját!

    A honlapos időpontfoglaláshoz adja meg elérhetőségeit!

    A foglalás után egy e-mailt küldünk Önnek, amiben arra kérjük, a levélben szereplő linkre kattintva 15 percen belül erősítse meg foglalási szándékát. Foglalását e-mailben igazoljuk vissza, majd időpontjáról SMS-ben is emlékeztetjük.

  3. Keresse fel bankfiókunkat!

    Ha megérkezik a bankfiókba, az ügyfélhívó automatán válassza az "Időpontra érkeztem" menüpontot, majd írja be a foglalás visszaigazolásakor SMS-ben kapott kódot.

    Ha a fiókban nem található ügyfélhívó automata, kérjük, fáradjon az "Időpontra érkező ügyfél fogadása" felirattal ellátott pulthoz (ügyintézőhöz)!

    Kérjük, érkezzen pontosan, mert ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a lefoglalt időpontot legfeljebb 10 percig tudjuk fenntartani Önnek.

    Kérjük, a bankfiókban viseljen a száját és az orrát eltakaró maszkot! Az azonosítás idejére a maszk levehető.

    Ha mégsem megfelelő az időpont, a visszaigazoló e-mailben szereplő linkre kattintva foglalását törölni tudja és új időpontot foglalhat.

     

    Időpontot foglalok

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.