Hogyan működik az időpontfoglalás?
Hová és mikor menne?
Keresőnkben válassza ki az Önnek megfelelő bankfiókot, majd a megjelenő naptárban jelölje meg az Önnek ideális időpontot!
Foglalja le időpontját!
A honlapos időpontfoglaláshoz adja meg elérhetőségeit!
A foglalás után egy e-mailt küldünk Önnek, amiben arra kérjük, a levélben szereplő linkre kattintva 15 percen belül erősítse meg foglalási szándékát. Foglalását e-mailben igazoljuk vissza, majd időpontjáról SMS-ben is emlékeztetjük.
Keresse fel bankfiókunkat!
Ha megérkezik a bankfiókba, az ügyfélhívó automatán válassza az "Időpontra érkeztem" menüpontot, majd írja be a foglalás visszaigazolásakor SMS-ben kapott kódot.
Ha a fiókban nem található ügyfélhívó automata, kérjük, fáradjon az "Időpontra érkező ügyfél fogadása" felirattal ellátott pulthoz (ügyintézőhöz)!
Kérjük, érkezzen pontosan, mert ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a lefoglalt időpontot legfeljebb 10 percig tudjuk fenntartani Önnek.
Kérjük, a bankfiókban viseljen a száját és az orrát eltakaró maszkot! Az azonosítás idejére a maszk levehető.
Ha mégsem megfelelő az időpont, a visszaigazoló e-mailben szereplő linkre kattintva foglalását törölni tudja és új időpontot foglalhat.