Kereskedői kártyareklamáció

Miben segíthetünk Önnek?

POS műszaki hibával kapcsolatban, illetve napi POS forgalom kimutatás kéréssel kérjük, szíveskedjen felvenni a kapcsolatot OTP HelpDesk Osztályunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:


Telefon: plusz+ 36 (1) 3 666 100
Fax: plusz+36 (1) 3 662 444

Kérjük, hogy POS bérleti díjjal kapcsolatos bejelentését a Kártyaelfogadói Főosztály felé szíveskedjen megküldeni a email-címre.


Pl.: nem ért egyet a POS bérleti díj összegével, POS bérleti díj számla hiánya

Ha az Ön bejelentése az Elfogadói Tételes Elszámoló Lista hiányára, pótlására vonatkozik, kérjük ezt az Authorizációs Központ felé szíveskedjen jelezni az email-címen.


Kérjük, hogy bejelentésében lehetőség szerint a kereskedő kódot és az utalás dátumát, illeve összegét szíveskedjen feltüntetni.

Minden a Kártyaelfogadói Szerződéssel, illetve annak mellékleteivel kapcsolatos bejelentését a Kártyaelfogadói Főosztály felé szíveskedjen továbbítani a email-címen.


Pl.: szerződéskötés, POS/VPOS telepítés, jutalék mértéke, elfogadóhelyi adatok (pl. név-, cím, számlaszám) változása

Az itt elérhető adatlapon elszámolással kapcsolatos kérdését, panaszát jutatthatja el az OTP Bank Bankkártya Panaszkezelési Osztályához.

Elszámolást érintő bejelentés

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.