Kereskedői kártyareklamáció

Az itt elérhető adatlapon elszámolással kapcsolatos kérdését, panaszát
jutatthatja el az OTP Bank Bankkártya Reklamációs Osztályához.

POS műszaki hibával kapcsolatban, illetve napi POS forgalom kimutatás kéréssel kérjük, szíveskedjen felvenni a kapcsolatot HelpDesk Osztályunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon: (1)3 666 100
Fax: (1)3 662 444

Kérjük, hogy POS bérleti díjjal kapcsolatos bejelentését a Kártyaelfogadói Főosztály felé szíveskedjen megküldeni a posberletidij@otpbank.hu email-címre.

Pl. Nem ért egyet a POS bérleti díj összegével; POS bérleti díj számla hiánya.

Ha az Ön bejelentése az Elfogadói Tételes Elszámoló Lista hiányára, pótlására vonatkozik, kérjük ezt az Authorizációs Központ felé szíveskedjen jelezni az otpker@otpbank.hu email-címen.

Kérjük, hogy bejelentésében lehetőség szerint a kereskedő kódot és az utalás dátumát, illeve összegét szíveskedjen feltüntetni.

Minden a Kártyaelfogadói Szerződéssel, illetve annak mellékleteivel kapcsolatos bejelentését a Kártyaelfogadói Főosztály felé szíveskedjen továbbítani a kartyaelfogadas@otpbank.hu email-címen.

Pl. szerződéskötés; POS/VPOS telepítés; jutalék mértéke; elfogadóhelyi adatok (pl. név-, cím, számlaszám) változása.

 

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.