Ha előre foglal időpontot, bankfiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk szakértői támogatást igénylő kérdéseivel. Az
időpontfoglalást egyszerűen, online elvégezheti weboldalunkon.
Hogyan működik az online időpontfoglalás?
Milyen ügyben foglalna időpontot?
Hogyan működik az időpontfoglalás?
Milyen ügyet intézne?
Válassza ki, hogy milyen ügyben szeretne időpontot foglalni!
Hová és mikor menne?
Keresőnkben válassza ki az Önnek megfelelő bankfiókot, majd a megjelenő naptárban jelölje meg az Önnek ideális időpontot!
Foglalja le időpontját!
A honlapos időpontfoglaláshoz adja meg elérhetőségeit!
A foglalás után egy e-mailt küldünk Önnek, amiben arra kérjük, a levélben szereplő linkre kattintva 15 percen belül erősítse meg foglalási szándékát. Foglalását e-mailben igazoljuk vissza, majd időpontjáról SMS-ben is emlékeztetjük.
Keresse fel bankfiókunkat!
Ha megérkezik a bankfiókba, az ügyfélhívó automatán válassza az "Időpontra érkeztem" menüpontot, majd írja be a foglalás visszaigazolásakor SMS-ben kapott kódot.
Ha a fiókban nem található ügyfélhívó automata, kérjük, fáradjon az "Időpontra érkező ügyfél fogadása" felirattal ellátott pulthoz (ügyintézőhöz)!
Kérjük, érkezzen pontosan, mert ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a lefoglalt időpontot legfeljebb 10 percig tudjuk fenntartani Önnek.
Kérjük, a bankfiókban viseljen a száját és az orrát eltakaró maszkot! Az azonosítás idejére a maszk levehető.
Ha mégsem megfelelő az időpont, a visszaigazoló e-mailben szereplő linkre kattintva foglalását törölni tudja és új időpontot foglalhat.