Régiós elismerést kapott az OTP SZÉP kártya kampánya

Publikálva: 2019. november 15.elismerések

Közép-Kelet-Európa egyik legjelentősebb kommunikációs versenyén, az Eventiada Awards-on egy arany és egy ezüst elismerést kapott az OTP Bank és a Café PR, az OTP SZÉP kártya számára készített, a kártyabirtokosok szerződéskötését támogató kampánya.

A 2018 szeptembere és 2019 január vége között futott kampány 13 ország1 000 pályázója közül jutott a régió legnagyobb PR-kommunikációs versenyének számító IPRA GWA Eventiada Awards shortlistjére, legjobb vállalati kommunikációs kampány kategóriában. A kampányt végül a „International Trends in Communications” kategóriában arany, míg a „Corporate Communications”, tehát a vállalati kategóriában ezüst díjjal jutalmazta a szakmai zsűri.

A tavalyi jogszabályváltozás miatt a SZÉP-kártya-kibocsátóknak szerződést kellett kötniük minden kártyabirtokosukkal 2019 elejéig. A legnagyobb piaci szereplő, az OTP Pénztárszolgáltató esetében ez 1,25 millió kártyabirtokost érintett, akiket rövid idő alatt kellett elérni és tájékoztatni a teendőkről.

A kártyabirtokosok tájékoztatására, edukálására, illetve a legnépszerűbb cafeteria-juttatás reputációjának és az OTP Pénztárszolgáltató ügyfélkörének megóvására az OTP Bank, a Café PR valamint a Café Communications egy integrált kampányt tervezett. A kampányban a szerződéskötés szükségessége mellett az OTP SZÉP kártyával igénybe vehető különleges élményeken és előnyökön volt a hangsúly.

Néhány szemléletes részlet a kampányról:

  • 1,25 millió kártyabirtokost tájékoztattunk elektronikus és postai úton
  • Outdoor, PPC és online hirdetésekben kaptak impulzusokat az ügyfelek a kiemelt határidőkről
  • Folyamatos sajtómunka során informálódhattak a kártyabirtokosok és a munkáltatók a szerződési folyamat lépéseiről
  • A munkáltatókat számos kommunikációs anyaggal segítettük a munkavállalói kérdések teljes körű megválaszolásához
  • A tájékozódást egy landing oldal is segítette, ahol mind a kártyabirtokosok, mind a munkáltatók hasznos információkat találtak a termékről

A téma érzékenységét jól mutatja, hogy a kampány ideje alatt a bank ügyfélszolgálata több mint 10.000 hívást kezelt.

A kampány sikerét igazolja, hogy az OTP SZÉP kártyabirtokosok több mint 90%-a időben megkötötte a szerződését, a reputáció erősítés eredményességét pedig a 2019-es, minden eddigi rekordot megdöntő eredmények igazolták.

A kampány kreatív elemeit, a médiatervet a Café Communications készítette.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.