Térítésmentesen cseréltük le ügyfeleink egy részének elavult bankkártyáját

Publikálva: 2020. december 3. közérdekű tájékoztatás

Miért cserélt le az OTP Bank több ezer olyan bankkártyát, amelynek érvényessége még nem járt volna le? Hogy az érintett ügyfelek mindenhol gond nélkül fizethessenek új bankkártyájukkal. A régi kártyák érvényessége november 30-án szűnt meg, tehát az érintettek már csak új kártyájukkal vásárolhatnak.

Bizonyos bankkártyákat technikai okokból nem lehetett érintéses fizetésre használni néhány új típusú kártyaleolvasó terminálon – ezért döntött az OTP Bank e bankkártyák cseréjéről. Az érintett ügyelek tavasszal, térítésmentesen kaphatták meg új bankkártyájukat.

Az új kártya PIN kódja, limitjei, TeleKódja és egyéb beállításai, valamint a díjai megegyeztek az ügyfél korábbi bankkártyájának beállításaival, viszont már az új típusú terminálokon is lehetett érintéses fizetésre használni.

Az új kártyával érkezett levélben a hitelintézet arról is tájékoztatta ügyfeleit, hogy a régi bankkártyák érvényességét hamarosan megszünteti. 2020. november 30-a óta tehát az érintett ügyfelek már csak új bankkártyájukat tudják használni.

Azoknak az ügyfeleknek, akiket érintett a változás, nincs más teendőjük, mint aktiválni új kártyájukat. Ha esetleg nem találnák a korábban kiküldött cserekártyáját, az érintettek díjmentesen igényelhetnek új bankkártyát bármelyik bankfiókunkban, vagy a telefonon, a +36 (1) 3 666 000-os szám hívásával.

További információ a kártyacseréről itt található.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.