Már félmillió ügyfél bankol rendszeresen a mobiljával

Publikálva: 2019. szeptember 2. fejlesztések

Az idei év második felében az OTP SmartBank mobilalkalmazás aktív felhasználóinak száma elérte a félmilliót. Az applikációt használó ügyfelek mostantól - a megszokott banki ügyleteken túl – az új QR-kódos csekkbefizetési funkcióval gyorsan és kényelmesen fizethetik be közüzemi csekkjeiket

Az Eurostat adatai szerint Magyarországon ma már 10-ből 4 felnőtt intézi az interneten keresztül banki ügyeit, ami 5 év alatt több mint 30 százalékos növekedést jelent. Ez a trend a folyamatos fejlesztésekre, új megoldások bevezetésére ösztönözi a szolgáltatókat.

Az OTP Banknak jelentős múltja van az innováció terén: a magyar piacon például elsőként tette elérhetővé banki szolgáltatásait az okostelefon-felhasználók számára. Az OTP SmartBank aktív 1 felhasználóinak száma mostanra meghaladta az 500 ezret. Az alkalmazás segítségével a hitelintézet ügyfelei kényelmesen, néhány gombnyomással ellenőrizhetik számlaegyenlegüket, utalhatnak, leköthetik a betétjeiket, vagy éppen megkereshetik a legközelebbi bankfiókot vagy automatát.

Mostantól elérhető a QR-kódos csekkbefizetési funkció is, amellyel az ügyfelek sorban állás nélkül, kényelmesen és gyorsan fizethetik be postai csekkjeiket.

A folyamat néhány egyszerű lépésből áll:

1. Töltse le az OTP Bank SmartBank alkalmazást a Google Play áruházból, vagy az App Store-ból.
2. Regisztráljon az alkalmazás használatához.
3. Belépés előtt nyomja meg a főoldalon található QR gombot, vagy belépés után válassza a „Csekkbefizetés QR-kóddal” menüpontot.
4. A mobiltelefon kamerájával olvassa be a csekken található QR-kódot.
5. Adja meg azt az e-mail címet, ahova a befizetésről szóló visszaigazolást szeretné megkapni.
6. Hagyja jóvá a fizetést az adatok ellenőrzése után.

„Ismét egy sikeres félév áll mögöttünk, amit ügyfeleink töretlen bizalmának is köszönhetünk. Ezt meghálálva folyamatosan arra törekszünk, hogy fejlesztéseinkkel megkönnyítsük, egyszerűbbé tegyük a bankolást, hogy egyre több ügyfelünk számára biztosítsuk korszerű szolgáltatásainkat. Idén, a hazai piacon elsőként, bevezettük az Apple Pay-t, majd a bankfüggetlen Simple app segítségével minden Apple felhasználó számára elérhetővé tettük az érintéses mobilfizetés élményét. Most pedig a több mint félmillió aktív ügyfelet számláló SmartBank alkalmazásunkat fejlesztettük tovább a QR-kódos csekkbefizetés funkcióval” – foglalta össze az elmúlt néhány hónap eredményeit Csányi Péter, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.

Az OTP SmartBank alkalmazás használatának és az új funkciók bemutatására az OTP Bank részletes ismertetőn túl oktatóvideót is készített, amely a bank honlapján tekinthető meg.

1 Aktív SmartBank felhasználók: azon ügyfelek, akik az elmúlt 3 hónapban legalább 1 alkalommal beléptek az OTP Bank mobilalkalmazásába.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.