Különböző kultúrák egy cél

Publikálva: 2023. március 6.lakáshitel

11 országból 80 szakember vett részt az OTP Csoport által szervezett első Nemzetiközi Retail Stratégiai találkozón, ahol a jelen legjobb gyakorlatait és a jövő kihívásait tekintették át, közösen tovább gondolva az új retail stratégiát: ügyfélközpontúság, digitalizáció és egyszerűsítés fókusszal.

A rendezvény fő célja, a csoport szintű Retail stratégia bemutatása volt, de az esemény lehetőséget biztosított arra is, hogy az OTP Csoport retail területeinek vezetői találkozzanak és megoszthassák tapasztalataikat, vízióikat egymással.

A résztvevők a nyitó beszédek után egy workshop keretében beszélgettek arról, hogy szerintük milyen belső és külső kihívásokkal kell megküzdenie rövid- és középtávon az OTP Csoportnak a retail szegmensben. A szakértők a legnagyobb külső kihívások között említették a digitalizációt, a jelenlegi geopolitikai helyzetet, valamint komoly elvárásként az ügyfélélmény növelését. Belső kihívások területén a fiatal tehetségek bevonzását emelték ki és egyetértettek abban, hogy dolgozni kell azon, hogy a bankszektor vonzó munkahely legyen továbbra is a fiatal generációk számára.

A workshop tanulságait Becsei András Retail területért felelős vezérigazgató - helyettes foglalta össze, majd bemutatta az OTP Csoport Retail stratégiáját, ami hat cél köré szerveződik:

1. megbízható, egyszerű és kényelmes szolgáltatás

2. kiemelkedő ügyfélélmény

3. az OTP Csoport hosszútávú eredményes működése

4. működési kiválóság

5. Inspiráló és szerethető munkahely

6. társadalmi szerepvállalás

Több előadásból is kiderült, hogy a fenti célok megvalósításához az szükséges, hogy a piacon az OTP Bank a legjobb ügyfélélményt és kiszolgálást nyújtsa, folyamatosan elérhető szolgáltatásokkal, egyszerű könnyen érthető folyamatokkal. Mindehhez pedig elengedhetetlen egy elkötelezett csapat, aminek alapja a tehetséggondozás és a szakmai kompetenciák és készségek folyamatos fejlesztése a szervezeten belül.

Becsei András a banki fiókhálózat jövőjéről is beszélt, amiről a chatGPT is megkérdezte, a mesterséges intelligencia pedig azt a választ adta, hogy bár egyre inkább a digitális banki szolgáltatások felé fordulnak az ügyfelek, a fiókok továbbra is meghatározó szerepet fognak betölteni a komplexebb termékeknél és a személyes tanácsadást igénylő ügyleteknél. Ezek a megállapítások párhuzamban vannak az OTP Bank stratégiájával, mely épít az erős fiókhálózatra a digitalizációt kiegészítve.

A konferencia résztvevői előadásokat hallgathattak meg, az OTP Csoport Employer Branding stratégiájáról, a fiatal generációk pénzügyi szokásairól, valamint az ESG szabályozás retail területre gyakorolt hatásáról.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.