2017-ben is a díjaké volt a főszerep

Publikálva: 2018. június 26. elismerések

Az OTP Bank 2017-ben is remekül teljesített a különböző pénzügyi, technikai és kommunikációs versenyeken - ezzel számos díjat szerezve.

A hitelintézet többek között újra elnyerte „Az év bankja” elismerést a Mastercard – Az év bankja versenyén. Emellett az OTP Bank kapta az első helyezettnek járó oklevelet „Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze” és „Az év leginnovatívabb bankja” kategóriákban is.

Tovább gyarapodott a Simple by OTP díjainak sora is. A szakmai zsűri 2016 után újra a Simple alkalmazást tüntette ki Minőségi Díjjal az Év Applikációja Díjért folyó versenyben Az év honlapja 2017 díjátadón.

Mindemellett a tavalyi évben külföldi sikerrel is gazdagodott a hitelintézet. Kelet-Közép-Európa egyik legjelentősebb kommunikációs versenyén nyert a legjobb integrált kampány kategóriában különdíjat az OTP Egészségpénztár „A munka nem várhat” kampánya. Ezzel az első magyar díjazott lett a minden évben 11 országból több mint 1000 pályázót vonzó verseny történetében.

A kommunikációs szektor versenyein is jól szerepelt az OTP Bank és elnyerte a Kreatív szaklap 2016 legsikeresebb megbízója díját. Az egyik legelismertebb az ÖNYP „Nem dolgozhatsz örökké” című kampánya volt, ami többek között elvitte a European Excellence Award első díját, Sándor Imre PR-díjat nyert, második helyezést ért el a 2016-os Eventiada Awards-on és elnyert két Prizmát is.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.