Vállalkozói hitelügyintézéshez szükséges
elektronikus dokumentumok kezelése

Vállalkozói hitel igénylése, meghosszabbítása vagy felülvizsgálata során az
OTP Bank különböző dokumentumok benyújtását kéri Öntől, illetve vállalkozásától.

Ha a dokumentumok elektronikus formában, megfelelő elektronikus aláírással ellátva állnak az Ön rendelkezésére,
akkor az alábbi teendői vannak:

  • elektronikus cégeljárásban keletkezett, vagy cégbírósági nyilvántartásból lekért .es3 és .et3 kiterjesztésű elektronikus dokumentumok, illetve az Állami Adóhatóság (APEH) által kibocsátott, elektronikusan aláírt .pdf dokumentumok esetén feltöltheti azokat az OTP Bank portálján keresztül
  • dosszie kiterjesztésű, hitelesített elektronikus okiratokat beküldheti a cegdokumentumok@otpbank.hu központi címre

Ha a honlapon történő feltöltéssel probléma merülne fel, esetleg ha Ön fel nem sorolt elektronikus dokumentumtípussal rendelkezik, akkor kérjük, azt e-mail üzenetben küldje el közvetlenül az Ön hitelező fiókjának vagy az Ön OTP Banki ügyfél-kapcsolattartójának, referensének. Az e-mail címet az érintett fiók, kapcsolattartó, referens tudja megadni megkeresésre, előzetes egyeztetés során. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy biztonsági okokból nincs mód az elektronikus okiratok adathordozón történő elfogadására (pl. adat CD , pendrive) .

Mikro- és kisvállalati hitelek esetén ide kattintva informálódhat a benyújtandó dokumentumok köréről, egyéb esetben kérjük, érdeklődjön munkatársunknál.

Ha Ön vállalkozói számlanyitáshoz, számlamódosításhoz, törzstőke elhelyezéshez
kapcsolódóan kíván dokumentumot feltölteni, kérjük, kattintson ide.

Hogyan működik?

  • A honlap szolgáltatását mikro- és kisvállalati, társasházi/lakásszövetkezeti és vállalati hitelek ügyintézéséhez kapcsolódóan tudja igénybe venni. Kérjük, lakossági hitelekhez kapcsolódóan ezt az oldalt ne használja!
  • A dokumentumokat bárki feltöltheti honlapunkra, aki azoknak birtokában van, külön regisztráció vagy nem nyilvános adatok megadása nem szükséges. A feltöltés végén a feltöltést végző személy egy azonosító számot kap, amelyet a megadott e-mail címre is elküldünk. Kérjük, ezt a számot jegyezze fel, azt az érdemi ügyintézés során közölje.
  • A feltöltéshez szükséges a hiteligénylő cégjegyzékszáma vagy adószáma. Amennyiben Ön adószámmal nem rendelkező őstermelő, és vállalkozói hitelt igényel, kérjük, adóazonosító jele elé tegyen egy nullát, és azt írja be az adószám helyére.
  • Az azonos ügylethez kapcsolódó dokumentumok feltöltése a honlapon egyszerre, vagy akár több alkalommal is lehetséges, utóbbi esetben a gördülékenyebb ügyintézés érdekében az első feltöltéskor kapott azonosító szám megadásával lehetőség van összekapcsolni a később feltöltött dokumentumokat.
  • A feltöltéshez a hiteligénylő nevének és egy visszaigazoló e-mail kiküldéséhez egy e-mail cím megadása kötelező.
  • A honlapon történt feltöltés során, illetve a központi e-mail címre beérkezett okiratok feldolgozásakor automatikus ellenőrzés történik az elektronikus aláírás formátumára, illetve annak sértetlenségére.
  • A feltölteni kívánt elektronikus dokumentum mérete nem haladhatja meg a 10 MB-ot. Ennél nagyobb méretű elektronikus dokumentumok befogadására bankunknak nincsen lehetősége.
 

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.