A Financial Times pénzpiaci kiadványa, a The Banker magazin a közelmúltban több kategóriában is díjazta az OTP Csoportot.
Az OTP Csoport stratégiai célja a szolgáltatások mind teljesebb digitalizációja, folyamatos fejlesztése, a fenntarthatósági szempontok érvényesítése. Ezeknek a céloknak és a már elért eredményeknek fontos szerepe volt a zsűri döntésében.
Az év bankja címet, valamint a kelet-közép-európai régió legjobb bankja elismerést is az OTP Bank érdemelte ki a szakmai zsűritől.
Az OTP Csoport tagjai közül még négyen vehették át a legjobb banknak járó elismerést: az albán, a bolgár, a szerb és a szlovén leánybankok.
A The Banker díjai kapcsán Wolf László vezérigazgató-helyettes, az OTP Bank Kereskedelmi Banki Divíziójának vezetője elmondta: „Nem volt kihívásoktól mentes az elmúlt időszak, de azt gondolom, hogy erősebben kerültünk ki belőle. A körülmények gyakori változása ismét tesztelte a banki működés rugalmasságát. A digitális fejlesztések, a fenntarthatósági és növekedési célok mellett az OTP Csoport törekszik arra is, hogy a hagyományos banki szolgáltatásokon túl is aktivizálódjon, így már az egészségügy és az ingatlankínálati ökoszisztémák területén is jelen van.”