Életszínvonal és törlesztési biztosítások kárbejelentése
Itt találja azokat az
információkat és dokumentumokat, amikre akkor van szükség, ha Ön elveszti a
munkáját, baleset vagy betegség miatt nem tud pénzt keresni, baleset éri,
megbetegszik vagy elveszti az életét.
Hogyan jelentheti be?
A káresetet a bekövetkezéstől, illetve a tudomására jutásától számított 8, illetve 15 napon belül jelentse be
- online a Groupama Biztosító honlapján,
- személyesen a Groupama Biztosító bármelyik irodájában,
- telefonon a +36 1 467 3500-as telefonszámon az 1-es, majd 5-ös menüpont választásával, vagy
- postán, a következő címen:
Groupama Biztosító
1380 Budapest, Pf. 1049.
Milyen dokumentumokra van szükség?
A biztosítási szolgáltatás igénybevételéhez az alábbi iratokat kell a biztosítóhoz benyújtani baleseti kórházi gyógyulás, baleseti műtéti térítés, kritikus betegségek, égési sérülés és csonttörés esetén:
- kitöltött Szolgáltatási igénybejelentő baleseti kórházi gyógyulás támogatás, baleseti műtéti térítés, kritikus betegségek, égési sérülés és csonttörés esetén;
- a Szerződési feltételekben részletesen meghatározott dokumentumok.
Haláleset bekövetkezésekor az alábbi iratokat kell a biztosítóhoz benyújtani:
- kitöltött Szolgáltatási igénybejelentő halál esetén;
- a Szerződési feltételekben részletesen meghatározott dokumentumok.
Ha Ön baleset vagy betegség általi keresőképtelenség miatt legalább 31 napja nem tud dolgozni, akkor az alábbi iratokat kell a biztosítóhoz benyújtani:
- kitöltött Szolgáltatási igénybejelentő keresőképtelenség esetén;
- a Szerződési feltételekben részletesen meghatározott dokumentumok.
A biztosítási szolgáltatás igénybevételéhez az alábbi iratokat kell a biztosítóhoz benyújtani munkanélküliség esetén:
- kitöltött Szolgáltatási igénybejelentő munkanélküliség esetén;
- a Szerződési feltételekben részletesen meghatározott dokumentumok.
Rokkantság esetén, tehát ha baleset vagy betegség miatt visszafordíthatatlanul csökken a munkaképessége, akkor az alábbi iratokat kell a biztosítóhoz benyújtani:
- kitöltött Szolgáltatási igénybejelentő rokkantság esetén;
- a Szerződési feltételekben részletesen meghatározott dokumentumok.
Mikor fizet Önnek a biztosító?
A biztosító teljesítése – megalapozott kárigény esetén – az elbíráláshoz szükséges valamennyi dokumentum, illetve információ beérkezését követő 15 napon belül esedékes.