Mentőöv életszínvonal, törlesztési és Védelmező személybiztosítás szolgáltatási igénybejelentő

Ezen az oldalon találja azokat az információkat és dokumentumokat, amelyek baleset, betegség és az ezekből adódó keresőképtelenség, továbbá a munkanélküliség bejelentéséhez szükségesek, emellett a halálesetekkel kapcsolatos ügyintézésről is itt tájékozódhat.

Tipp

Felejtse el a hosszas papírmunkát! Jelentse be szolgáltatási igényét pár kattintással a Groupama Biztosító honlapján, így gyorsan és kényelmesen intézheti ügyeit online.

Hogyan jelentheti be a szolgáltatási igényt?

Szolgáltatási igényét a lehető legkorábban jelentse be az alábbi módok egyikén:

Milyen dokumentumokra lesz szüksége?

A szolgáltatási igény elbírálásához szükséges dokumentumok körét részletesen az adott biztosítási termékre vonatkozó biztosítási feltételek tartalmazzák, ezért kérjük, hogy előzetesen mindig tájékozódjon a biztosítására vonatkozó szerződési feltételben foglaltakról!

A biztosított csatlakozási nyilatkozata (távértékesítés esetén a visszaigazoló levél) mellett a szolgáltatási igény elbírálásához legalább az alábbi iratok szükségesek.

Mikor és hogyan fizet a biztosító?

Megalapozott szolgáltatási igény esetén a biztosító 15 napon belül fizet, ha az elbíráláshoz szükséges valamennyi dokumentum a rendelkezésére áll.

A szolgáltatási összeget a biztosított bankszámlaszámlájára utaljuk el, vagy postai úton küldjük el a megadott címre, törlesztő biztosítás esetén a hitelszámlán kerül rendezésre.

Hogyan tudja nyomon követni a folyamatot?

Ha a szolgáltatási igényét már bejelentette, a biztosító oldalán tudja figyelemmel követni a szolgáltatási igény elbírálásának a folyamatát, emellett szükség esetén a hiányzó dokumentumokat is feltöltheti.

Fontos információ

Milyen bejelentési kötelezettségei vannak a biztosítással kapcsolatban?

Biztosítottként közlési kötelezettségének eleget kell tennie. Így a lényeges körülmények változását (pl. a biztosított nyugdíjba vonulása, név- és lakcím változása) a változás bekövetkezésétől számított 15 napon belül írásban kell bejelentenie a biztosítónak.


A biztosítónak nincs teljesítési kötelezettsége, ha
- a szolgáltatási igénye bekövetkezését a megállapított határidőben a biztosítónak nem jelentette be,
- a szükséges felvilágosítást nem adja meg, vagy
- a felvilágosítások tartalmának ellenőrzését nem teszi lehetővé, és
emiatt a biztosító kötelezettsége szempontjából lényeges körülmény kideríthetetlenné válik.


A gyors ügyintézés érdekében, kérjük, a biztosító által feltett, a biztosítás szempontjából szükséges kérdésekre adjon a valóságnak megfelelő és teljes körű válaszokat.

A tájékoztatás nem teljes körű. A részletekért, kérjük, látogasson el a Groupama Biztosító honlapjára, illetve olvassa el a biztosító Kárrendezési Tájékoztatóját.

Hagyatékkal kapcsolatos ügyintézését az Örökösi tájékoztatóban összefoglalt információkkal támogatjuk.

Hasznos dokumentumok

Utoljára ekkor frissítettük a tartalmat: 2024. június 26.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.