Mit tud az új internetbank?
Kiadásfigyelő
Költéseidet automatikusan kategóriákba soroljuk, így segítünk áttekinthetővé tenni, hogy mire, mennyit költesz havi szinten, hogyan maradhat több nálad a hó végén.
ÉrdekelEgyszerűbb belépés
Az új internetbankba az általad regisztrált e-mail-címmel és jelszóval tudsz belépni, nem kell megjegyezned az internetbanki azonosítódat vagy a számlaszámodat.
ÉrdekelMegújult tranzakciótörténet
Minden tranzakciód egy helyen, áttekinthetően jelenik meg. A folyamatban lévő és elutasított tételeket is láthatod.
ÉrdekelVan még több is...
OTP OpenBank
RészletekKártya beállítások
Utalások könnyedén
Számla információk
Portfólió áttekintés
Állampapír vétel
Személyi kölcsön igénylés
Számlabefizetés, rezsikimutatás
Vásárlási kedvezmények
Profilkép beállítás
Az új internetbank folyamatosan bővül, fokozatosan kerülnek bele az újabb és újabb funkciók. Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találod. Segítünk eligazodni a használatukban!
Megnézem a funkciókatPróbáld ki!
Meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal a kipróbáláshoz csak egy gyors regisztráció szükséges, melyet az OTPdirekt internetbankban, az új OTP InternetBank bejelentkező oldalon vagy az új OTP MobilBank
letöltését követően is elvégezhetsz. Ekkor tudod megkötni az új OTP InternetBank és az új OTP MobilBank használatához szükséges új Digitális Szolgáltatási
Szerződést is.
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.
Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális hirdetmény szerint), és bármikor le is mondhatod azokat az üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.
Mit tud az új mobilbank?
Kiadásfigyelő
Költéseidet automatikusan kategóriákba soroljuk, így segítünk áttekinthetővé tenni, hogy mire, mennyit költesz havi szinten.
Azt is megtudhatod, hogy többet vagy kevesebbet költöttél-e a korábbiakhoz képest.
ÉrdekelPush üzenetek
A jelenlegi SMS-ek helyett push üzenetben értesülhetsz a kártyás tranzakciókról, valamint a számládon végzett pénzmozgásokról.
ÉrdekelQR-kódos csekkbefizetés
A QR-kódos csekkbefizetésssel egyszerűen, kényelmesen és gyorsan fizetheted be postai csekkjeidet!
ÉrdekelVan még több is...
OTP OpenBank
RészletekKártya beállítások
Utalások könnyedén
Számla információk
Portfólió áttekintés
Állampapír vétel
Gyorsegyenleg belépés nélkül
Számlabefizetés, rezsikimutatás
Vásárlási kedvezmények
Profilkép beállítás
Az új mobilbank folyamatosan bővül, fokozatosan kerülnek bele az újabb és újabb funkciók. Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találod. Segítünk eligazodni a használatukban!
Megnézem a funkciókatPróbáld ki!
Meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal a kipróbáláshoz csak egy gyors regisztráció szükséges, melyet az OTPdirekt internetbankban, az új OTP InternetBank bejelentkező oldalon vagy az új OTP MobilBank
letöltését követően is elvégezhetsz. Ekkor tudod megkötni
az új OTP InternetBank és az új OTP MobilBank használatához szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.
Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.
Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális hirdetmény szerint), és bármikor le is mondhatod azokat az üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.
Hogyan bankolj biztonságosan?
- A belépéshez használt jelszavad, PIN kódodat kezeld bizalmasan, ne osszd meg senkivel!
- A jelszót soha ne jegyezd fel semmilyen formában!
- Rendszeresen változtasd meg jelszavad!
- Jelszóváltoztatáskor kerüld az egyszerűen kitalálható, nyilvánvaló kódokat (pl. születési dátum, irányítószám)!
Azt javasoljuk, hogy az internetbankot ne használd mások jelenlétében, vagy nyilvános wifin keresztül, vagy nyilvános helyen. Ha mégis elkerülhetetlen, az internetbank használatát követően a böngésző jobb felső sarkában található Kilépés gombbal lépj ki a szolgáltatásból!
Javasoljuk, hogy az internetbank és általában az internet használatakor a lehető legnagyobb gondossággal járj el eszközeid és adataid védelme érdekében.
- Rendszeresen töltsd le a használt operációs rendszerhez, böngészőhöz elérhető frissítéseket!
- Soha ne telepíts olyan programot számítógépedre vagy telefonodra amit nem ismersz, különösen mások kérésére!
- Az esetleges vírusfertőzésekkel és betörési kísérletekkel szemben védd számítógéped tűzfalakkal és víruskeresőkkel, valamint alkalmazd a mobilokra szánt védelmi megoldásokat is!
- Ne tárolj személyes adatokat (pl. bankszámlaszám, belépési jelszó, azonosító) se a számítógépen, laptopon, se pedig a mobiltelefonon!
- Ne engedélyezd a böngésződnek, hogy megjegyezze, tárolja az adataid!
- A mobilodon használj erős PIN kódot a belépéshez és a zárolás feloldásához is! (Fontos, hogy a készülék mindig rövid időn belül, automatikusan lezáródjon.)
- Ha az eszközeid ellopják vagy elveszíted, mielőbb változtasd meg az internetbank belépéshez használt jelszavad!
- Olvasás után töröld az OTP Banktól érkezett SMS-eket a mobilodról!
- Nézd meg az Europol kampányát, amiben további információkat kaphatsz a kibertámadások elleni védekezésről!
Az e-mail és SMS csalások napjainkban nagyon gyakori visszaélési formák, amelyek célja, hogy az elkövető megszerezze a számla vagy a bankkártya birtokosának személyes adatait, valamint az internetbanki belépéshez szükséges biztonsági kódjait.
Hogyan működik?
A csalók egy e-mail üzenetet vagy egy SMS-t küldenek, ami egy hivatkozást (linket) tartalmaz. A hivatkozás egy internetes oldalra vezet, ami a megtévesztésig hasonlít az adott bank eredeti honlapjára, de valójában a csalók itt gyűjtik be a megtévesztett ügyfelek jelszavait és egyéb személyes adatait.
Hogyan védekezhetsz ellene?
- Soha ne válaszolj az ilyen típusú e-mailekre, SMS-ekre! Az OTP Bank sem e-mailben, sem telefonon nem kér bizalmas adatokat. Munkatársaink kizárólag az azonosítódat (e-mail cím), valamint a számláiddal kapcsolatos adatatokat kérdezhetik meg.
- A csalók úgy is megpróbálhatják megszerezni az adataid, hogy e-mailben vagy telefonon arról tájékoztatnak, hogy illetéktelenek megszerezték adataid, ezért fel kell venned a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
- Ilyen esetben mindig legyél óvatos, és azonnal értesítsd bankunkat az informacio@otpbank.hu e-mail címen, vagy az OTPdirekt információs vonalon a 06 (1) 3666 666-os számon (8-as menüpont).
- Az internetbanki
bejelentkezést megelőzően győződj meg arról, hogy az eszköz az OTP Bank
szerverével kommunikál. Ehhez az alábbiakat kell tennie:
1. Látogass el a https://www.otpbank.hu oldalra!
2. Válaszd az Internetbank belépés gombot, majd ott az Új internetbank linket!
3. Kattints a lakat ikonra a böngésző címsorban!
4. Győződj meg róla, hogy a biztonsági tanúsítvány szerint valóban az OTP Bank oldalán jársz. (Ha nem, kérjük, azonnal hagyd ott az oldalt!)
Legyen óvatos, mert ha visszaélés áldozatául esik, akkor a csalók a hozzátartozói pénzéhez is hozzáférhetnek.
Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben fizetési számlájához meghatalmazottként más személy OTPdirekten, OTP InternetBankon, vagy OTP MobilBankon keresztül hozzáféréssel rendelkezik, a meghatalmazott személyt érintő pénzügyi visszaélések az Ön fizetési számlájára is kihatással lehetnek.
Ha meghatalmazottként a fent említett elektronikus csatornák valamelyikén keresztül más személy fizetési számlájához hozzáféréssel rendelkezik, kérjük, hogy a számlatulajdonos érdekében fordítson kiemelt figyelmet a pénzügyi adatainak védelmére, a visszaélések megelőzéséért!
Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra, valamint honlapunkon is talál hasznos információkat.
Gyakori kérdések
Az új internetbankban és az új mobilbankban számos olyan új funkciót használhatsz, amelyekre a meglévő OTPdirekt-szerződésed nem terjed ki. Ilyen például, hogy az internetbankba e-mail-címmel is be tudsz jelentkezni a számlaszám vagy a HAZ-azonosító megadása helyett.
Ahhoz, hogy az új funkciókat használni tudd, új szerződést kell kötnöd az OTP Bankkal – az új szerződésekkel egy időben fokozatosan kivezetjük a meglévő OTPdirekt szerződéseket.
Helyette egy új Digitális Szolgáltatási Szerződést vezetünk be több lépésben. Az első fázisokban az új szerződés keretein belül csak a lakosság számára fogunk internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásokat biztosítani.
Mi a legfőbb különbség az OTPdirekt és a Digitális Szolgáltatási Szerződés között?
- lehetőséged van e-mail-címmel azonosítanod magad, így az internetbanki belépéshez nem kell megadnod a számlaszámodat vagy a HAZ-azonosítódat,
- lesz egy saját felhasználói profilod, mivel az új rendszer ügyfélalapon kezeli a szerződéseket természetes személyek esetén.
A Digitális Szolgáltatási Szerződés regisztrációt négyféleképpen tudod elindítani:
- Az OTPdirekt internetbankból -> Igénylések / Új internetbank regisztráció
- Az új OTP Bank Mobilalkalmazás letöltése után
- A www.otpbank.hu/internetbank oldalon
Az 1. esetben egyszerűbben, belépés és a regisztráció elindítása után az e-mail cím megadása lépéstől folytatódik a folyamat.
Amennyiben a 2-3. lehetőséget választod, akkor így tudsz regisztrálni:
- Látogass el a www.otpbank.hu/internetbank oldalra, és kattints a Regisztrálok az új internetbankba linkre; vagy ha a mobilbanki alkalmazásban szeretnél regisztrálni, akkor válaszd a „Még nincs e-mailes azonosítóm” lehetőséget.
- Add meg az OTPdirekt internetbanki belépéshez használt adataidat: HAZ-azonosító, számlaszám és jelszó. (Ha nem emlékszel az azonosítódra vagy a jelszavadra, új jelszót tudsz igényelni.)
- Add meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk SMS-ben.
- Add meg azt az e-mail-címed, amelyet a későbbiekben használni szeretnél a belépéshez.
- Hozz létre egy kellően erős jelszót, amellyel a jövőben beléphetsz az OTP digitális szolgáltatásaiba. Javasoljuk, hogy a jelszó legalább 8 karakter hosszú legyen és tartalmazzon kis- és nagybetűket, valamint számot is.
- Ezt
követően tekintsd át és fogadd el a szerződéses feltételeket és a kapcsolódó
dokumentumokat:
- Digtális Szolgáltatási Szerződés
- Hirdetmény
- Üzletszabályzat
- Adatkezelési tájékoztató
- Utolsó lépésként erősítsd meg a digitális fiókod regisztrációját arra a linkre kattintva, amelyet a korábban megadott címedre küldött megerősítő e-mailben küldünk el neked.
Android (minimum 7.0): https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.otpbank.mobile
iOS (minimum 15.0): https://apps.apple.com/app/id1403268557
Az új mobilbanki alkalmazás elindítása után egy rövid, egyszerű regisztráció szükséges. Ennek lépései:
- Ha már rendelkezel e-mailes azonosítóval, válaszd ezt a lehetőséget.
- Add meg az e-mail-címet és a hozzá tartozó jelszót.
- Add meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk SMS-ben.
- Hozz létre egy 6 jegyű PIN-kódot.
- Ha a mobil készüléked alkalmas rá, és szeretnéd ujjlenyomattal / FaceID-val azonosítani magad a későbbiekben, akkor a következő képernyőn lehetőséged van ezt a lehetőséget aktiválni.
- Ha szeretnél Push értesítéseket kapni a tranzakcióidról, kártyás vásárlásaidról, itt tudod engedélyezni.
A mobilbank teljes körű használatához és a QR-alapú jóváhagyáshoz aktiválnod kell a Mobilbanki regisztrációdat egy SMS-kóddal.
Ezt legkorábban 24 órával a regisztrációd után teheted meg, amelyre egy push üzenettel is emlékeztetünk majd.
Többféleképpen tudod aktiválni a regisztrációdat:
- vagy rákattintasz a push értesítésre, amit a regisztráció megerősítéséről küldtünk neked, és megadod azt a megerősítő kódot, amit a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk el,
- vagy indítasz egy olyan tranzakciót, amit SMS-ben hagysz jóvá,
- továbbá lehetőséged van a Beállítások / Aktiváció menüpontból aktiválni a regisztrációd.
A regisztrációd törléshez nem elég csak az alkalmazást törölni a készülékedről, hanem magát az eszközregisztrációt is törölnöd kell.
Ezt megteheted az applikáció Beállítások menüpontjában, a „Regisztráció törlése” gombra kattintva, vagy az internetbank Beállítások / Eszközök áttekintése, letiltása menüpontban.
Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés és az OTPdirekt szerződés még érvényben maradnak, egymással párhuzamosan, így a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat is használhatod.
Terveink szerint fokozatosan kivezetjük az OTPdirekt szerződést, ezzel együtt pedig a jelenlegi lakossági OTPdirekt internetbank- és OTP SmartBank szolgáltatás is megszűnik majd. Ennek első lépéseként a lakossági OTP SmartBank szolgáltatás 2022. március 24-től kivezetésre került, helyét az új OTP MobilBank vette át. A kivezetés után a lakosság részére már csak az új szerződések fognak élni, és az ehhez kapcsolódó új internetbanki és mobilbanki szolgáltatások fognak működni.
Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális hirdetmény szerint), és bármikor le is mondhatod azokat az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.
- Látogass el az www.otpbank.hu/internetbank oldalra.
- A belépő blokkban add meg a korábban regisztrált e-mail-címedet és a hozzá tartozó jelszót.
- Erősítsd
meg a bejelentkezésed. Ezt háromféleképpen is megteheted:
- Ha már aktiváltad a mobilbankot és engedélyezted a push értesítések fogadását, akkor a megjelenő push üzenet segítségével,
- vagy a megjelenő QR-kód beolvasásával
- ha még nem aktiváltad a mobilbankot, lehetőséged van egy egyszer használatos SMS-kódot kérni.- ha már aktiváltad a mobilbankot és engedélyezted a push értesítések fogadását, akkor a megjelenő push üzenet segítségével, vagy
- a megjelenő QR-kód beolvasásával,
- ha még nem aktiváltad a mobilbankot, lehetőséged van egy egyszer használatos SMS-kódot kérni.
Ha Digitális Szolgáltatási Szerződést kötsz, nem szükséges az internetbanki azonosítódat (HAZ) és a számlaszámodat megjegyezni a bejelentkezéshez, hanem elég lesz a leggyakrabban használt e-mail-címed megadni.
A későbbiekben azt tervezzük, hogy az összes bejelentkezést igénylő digitális felületünkhöz ezt az új, e-mail-cím alapú azonosítást használjuk.
Természetesen használhatod az új internet- és mobilbank mellett a régi OTPdirekt szolgáltatásainkat is.
Terveink szerint fokozatosan kivezetjük az OTPdirekt szerződést, ezzel együtt pedig a jelenlegi lakossági OTPdirekt internetbank- és SmartBank szolgáltatás is megszűnik majd. Ennek első lépéseként a lakossági SmartBank szolgáltatás 2022. március 24-től kivezetésre került, helyét az új OTP MobilBank vette át.
A Kiadásfigyelő - angolul PFM (Personal Finance Management) - egy automata költéskategorizáló, amely segít áttekinthetőbbé tenni, tervezni és rendezni a havi kötéseidet.
A rendszer automatikusan felismeri a tételeket és a megfelelő költési kategóriába sorolja azokat. Ha nem találod megfelelőnek a besorolt kategóriát, akkor átkategorizálhatod, illetve saját kategóriát és létre tudsz hozni. Ilyenkor eldöntheted, hogy csak az egyszeri átkategorizálást szeretnél vagy a hasonló tételek minden esetben az új kategóriába kerüljenek. Utóbbi esetben lehetőséged van a korábbi hasonló tételeket is opcionálisan kijelölni és az újonnan választott kategóriába sorolni.
A költési patkón az elmúlt három hónap átlagos havi költésedet láthatod, emellett azt is nyomon követheted, hogy a jelenlegi havi költésed hol tart az átlagos költéshez képest.
Beállíthatod a kimutatásokba bevont számlákat, illetve a kimutatás időszakát is szabadon változtathatod.
Igen, az OTPdirektben kezelt űrlapokat automatikusan átmásoljuk az új rendszerbe, a duplikációk kiszűrésével.
Az új internet- és mobilbankban ugyanakkor már nem űrlapokat, hanem partnereket kezelhetsz, akiknek rögzítheted a számlaszámát, mobiltelefonszámát és e-mail-címét is.
A
partnernek küldött korábbi tranzakciók közleményeit és összegeit is
újrahasználhatod az utalás során:
- az internetbankban, az
összeg / közlemény mezőbe kattintva és a megjelenő listából kiválasztva,
- mobilbankban, a „Korábbi
utalások a partnernek” lehetőséget kiválasztva.
Ha Digitális Szolgáltatási Szerződést kötsz, lesz egy saját felhasználói profilod, amibe automatikusan bekerül az összes olyan számla, amit kezelhetsz.
A „saját” profilodba kerülnek például azok a bankszámlák, amiknek te vagy a tulajdonosa, valamint a hitelkártya számláidat is itt kezelheted. De ha például állandó meghatalmazott, törvényes képviselő vagy gondnok vagy egy számlán, akkor azok külön profilba kerülnek. Ha például 2 másik ügyfél egy-egy számláján vagy törvényes képviselő, akkor a saját profilodon túl további 2 profilod is lesz.
A push üzenet (angolul: push notification vagy magyarul push üzenet) egy mobil-alkalmazás által a telefon kezdő képernyőjére küldött üzenetet jelenti. Az alkalmazás készítői bármikor elküldhetik ezeket, nem szükséges hozzá az, hogy éppen használjuk az adott applikációt vagy akár a telefont.
A mobilalkalmazásban a jelenlegi SMS-ek helyett push üzenetben értesülhetsz a kártyás tranzakciókról, valamint a számládon végzett pénzmozgásokról. A tranzakciók vagy a belépések jóváhagyásánál a push értesítés kényelmesebb és gyorsabb a korábbi SMS-jóváhagyáshoz képest.
A push üzenetek fogadásához elengedhetetlen, hogy a mobilbanki alkalmazás telepítve és regisztrálva legyen a készülékeden, emellett a beállításokban engedélyezned kell az értesítések fogadását is.
Az új internetbank és az új mobilbank folyamatosan bővül, fokozatosan kerülnek bele az újabb és újabb funkciók. Az internetbank és a mobilbank minden tudása és funkciója csak később lesz elérhető, így eleinte előfordulhat, hogy nem tudsz minden olyan műveletet elvégezni, amit korábban már megszoktál.
Az új mobilbank használatához Android rendszerű készülékeken minimum 7.0, iOS esetén pedig minimum 15.0 operációs rendszer szükséges.
Az Internetbankhoz kérjük, hogy mindig a böngésződhöz elérhető legfrissebb verziót használd. Támogatott böngészők: Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari.
A legegyszerűbben úgy tudod jóváhagyni internetes vásárlásodat, hogy a telefonodra érkező push üzenetre kattintasz. A vásárlás jóváhagyására 10 perc áll rendelkezésedre.
Így itt tudod jóváhagyni a vásárlásodat:
- kattints a megjelenő push értesítésre,
- lépj be a mobilbankba, majd
- a vásárlás adatainak ellenőrzése után hagyd jóvá a tranzakciót.
Internetes vásárlásodat úgy is jóvá tudod hagyni a mobilbankban, hogy nem a push üzenetre kattintasz, hanem megnyitod az alkalmazást és belépsz a mobilbankba.
Ha megváltozott az OTPdirektből automatikusan átvett azonosító mobiltelefon számod, azt bankfióki ügyintézés keretében van lehetőséged módosíttatni. Fontos, hogy a telefonszám módosítása iránti igényt külön-külön szükséges jelezni a DSZ és az OTPdirekt esetében, mert az egyik szolgáltatás esetében elvégzett módosítás nincs hatással a másik szolgáltatáshoz kapcsolódóan nyilvántartott telefonszámra.
Ha az új internetbank vagy mobilbank nem működik megfelelően, vagy bármilyen észrevételed van, kérjük, jelezd az informacio@otpbank.hu e-mail címen vagy a +36 (1) 3 666 388 telefonszámon.
Kérjük, a gyors és hatékony vizsgálat érdekében feltétlenül adj meg minden fontos információt, legfőképpen az alábbiakat:
- Neved
- Digitális Szolgáltatási Szerződésben megadott e-mail címed
- A kapott hibaüzenet vagy a tapasztaltak minél pontosabb leírása
- A hiba reprodukálásához szükséges lépések, képernyőképek
Amennyiben elfelejtetted a bejelentkezéshez használt email címedet vagy jelszavadat, ezek módosítása az alábbi csatornákon lehetséges:
E-mail cím: ez esetben kérjük, jelezd felénk
- OTP Bankfiókban, vagy
- az OTP InternetBankban elérhető Chat szolgáltatás használatával, vagy
- telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
és munkatársaink törlik a Digitális Szolgáltatási Szerződés (DSZ) regisztrációdat. A törlésről munkatársaink visszajeleznek neked, ami után megismételheted a regisztrációt.
Jelszó:
- Új kezdeti jelszó megadása kezdeményezhető az internetbanki bejelentkező képernyőn az „Elfelejtettem a jelszavam” funkció használatával, vagy
- bankfióki ügyintézés keretében ideiglenes jelszó küldése kezdeményezhető.
Hirdetmény, üzletszabályzat
Mi az OTP OpenBank?
Az OTP OpenBank szolgáltatásával a más bankoknál vezetett számláiddal kapcsolatos információt is megtekinthetsz, elég csak bejelentkezned az OTP új internetbankjába vagy mobilalkalmazásába. A funkcionalitás segítségével mind a külső banki egyenleg, mind a számlatörténet elérhető.
Mely bankoknál vezetett számláid egyenlegét érheted el így?
Az OTP
Bank felületein jelenleg a következő bankoknál vezetett számlák egyenlegét tudod
megtekinteni:
CIB Bank, Erste Bank, GRÁNIT Bank, K&H Bank, MBH Bank (ex-MKB és ex-Takarékbank), Raiffeisen Bank, Revolut.
A
szolgáltatásban együttműködő pénzintézetek listája bővülni fog, ezért a
közzétett információkat folyamatosan frissítjük.
Hogyan tudod a számládat regisztrálni?
Lépj be az új internetbankba vagy a mobilbankba!
1. Az internetbankban a nyitóoldalon a számláid alatt, a mobilbankban a számláid mellett válaszd a számla hozzáadása lehetőséget!
2. Add meg, melyik banknál kezelt számládat szeretnéd látni az OTP Bank felületein, valamint a további szükséges adatokat!
3. Ezután átirányítunk a választott bank felületére, ahol engedélyt adhatsz az OTP Bank számára, hogy elkérje a számlád adatait.
4. Máris láthatod a választott számlád egyenlegét és számlatörténetét az OTP InternetBankban és az OTP Mobilalkalmazásban is.
Az OTP Bank 2021-ben elnyerte a Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét. A bank fejlesztéseivel, a Digitális Jólét Programban foglalt elvekkel összhangban, elősegíti a digitális átalakulást, mint átfogó, esélyteremtő társadalmi változást, amelynek középpontjában ügyfelei állnak.