Új internet- és mobilbank

Próbáld ki az elsők között az OTP Bank új internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatását!

Új internetbank belépés

Mit tud az új internetbank?

Kiadásfigyelő

Költéseidet automatikusan kategóriákba soroljuk, így segítünk áttekinthetővé tenni, hogy mire, mennyit költesz havi szinten, hogyan maradhat több nálad a hó végén.

Érdekel

Egyszerűbb belépés

Az új internetbankba az általad regisztrált e-mail-címmel és jelszóval tudsz belépni, nem kell megjegyezned az internetbanki azonosítódat vagy a számlaszámodat.

Érdekel

Megújult tranzakciótörténet

Minden tranzakciód egy helyen, áttekinthetően jelenik meg. A folyamatban lévő és elutasított tételeket is láthatod.

Érdekel

Van még több is...

  • Kártya beállítások

  • Utalások könnyedén

  • Számla információk

  • Portfólió áttekintés

  • Állampapír vétel

  • Személyi kölcsön igénylés

  • Számlabefizetés, rezsikimutatás

  • Vásárlási kedvezmények

  • Profilkép beállítás

Az új internetbank folyamatosan bővül, fokozatosan kerülnek bele az újabb és újabb funkciók. Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találod.

Próbáld ki!

Meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal a kipróbáláshoz csak egy gyors regisztráció szükséges, melyet az OTPdirekt internetbankban, a SmartBankban vagy az új mobilalkalmazás letöltését követően is elvégezhetsz. Ekkor tudod megkötni az új internetbank és az új mobilbank használatához szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.Az új szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő szerződésed nem terjed ki.

Az új internet- és mobilbank mellett a meglévő internetbankot és SmartBank-ot is tovább használhatod.

Regisztrálj egyszerűen meglévő internetbankodba belépve!

Utána be tudsz lépni az új Internetbankba és letöltheted az új mobilalkalmazást is.
Nem emlékszel a jelszavadra?

Belépek és regisztrálok

Kipróbálnád az új Mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális Hirdetmény szerint 2021. szeptember 30-ig), és bármikor le is mondhatod azokat az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.

Mit tud az új mobilbank?

Kiadásfigyelő

Költéseidet automatikusan kategóriákba soroljuk, így segítünk áttekinthetővé tenni, hogy mire, mennyit költesz havi szinten.

Azt is megtudhatod, hogy többet vagy kevesebbet költöttél-e a korábbiakhoz képest.

Érdekel
Kiadásfigyelő

Push üzenetek

A jelenlegi SMS-ek helyett push üzenetben értesülhetsz a kártyás tranzakciókról, valamint a számládon végzett pénzmozgásokról.

Érdekel
Push üzenetek

QR-kódos csekkbefizetés

A QR-kódos csekkbefizetésssel egyszerűen, kényelmesen és gyorsan fizetheted be postai csekkjeidet!

Érdekel
QR-kódos csekkbefizetés

Van még több is...

  • Kártya beállítások

  • Utalások könnyedén

  • Számla információk

  • Portfólió áttekintés

  • Állampapír vétel

  • Gyorsegyenleg belépés nélkül

  • Számlabefizetés, rezsikimutatás

  • Vásárlási kedvezmények

  • Profilkép beállítás

Az új mobilbank folyamatosan bővül, fokozatosan kerülnek bele az újabb és újabb funkciók. Az összes elérhető funkciót a hirdetményben találod.

Próbáld ki!

Meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal a kipróbáláshoz csak egy gyors regisztráció szükséges, melyet az OTPdirekt internetbankban, a SmartBankban vagy az új mobilalkalmazás letöltését követően is elvégezhetsz. Ekkor tudod megkötni az új internetbank és az új mobilbank használatához szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.Az új szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő szerződésed nem terjed ki.

Az új internet- és mobilbank mellett a meglévő SmartBank-ot és internetbankot is tovább használhatod.

Attól függően, hogy emlékszel-e a jelenlegi internetbankos belépési adataidra (Internetbank azonosító Az OTPdirekt internetbanki belépéshez használt azonosítód, ami egy 6 vagy 7 számjegyű, csak számokat tartalmazó kód.

Ha nem találod, az OTPdirekt szerződéseden megtalálod vagy kérj segítséget a 3-666-666 telefonszámon.
, számlaszámHa nem emlékszel rá, a számlakivonat fejlécében is megtalálod. Kétszer 8 számjegyből álló, 117-tel kezdődő számsor. , jelszóHa nem emlékszel internetbank azonosítódra vagy jelszavadra, a regisztráció előtt igényelj új jelszót, így az azonosítódat is megtudhatod. Fontos, hogy ez esetben a regisztráció megkezdése előtt az új jelszóval be kell előbb lépned a jelenlegi internetbankba, és meg kell változtatnod a jelszót. Új jelszót igényelek), két módon tudsz regisztrálni.

Emlékszem, letöltöm az appot

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Nem emlékszem, SmartBankban regisztrálok

Lépj be a SmartBankba, keresd az Új internet- és mobilbank menüpontot, regisztráld egyszerűen OTP Digitális Fiókodat, majd töltsd le az új appot!

Emlékszem, letöltöm az appot

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Nem emlékszem, SmartBankban regisztrálok

Lépj be a SmartBankba, regisztráld egyszerűen OTP Digitális Fiókodat, majd töltsd le az új appot!

Belépek a SmartBankba

Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális Hirdetmény szerint 2021. szeptember 30-ig), és bármikor le is mondhatod azokat az Üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.

Hogyan bankolj biztonságosan?

  • A belépéshez használt jelszavad, PIN kódodat kezeld bizalmasan, ne osszd meg senkivel!
  • A jelszót soha ne jegyezd fel semmilyen formában!
  • Rendszeresen változtasd meg jelszavad!
  • Jelszóváltoztatáskor kerüld az egyszerűen kitalálható, nyilvánvaló kódokat (pl. születési dátum, irányítószám)!

Azt javasoljuk, hogy az internetbankot ne használd mások jelenlétében, vagy nyilvános wifin keresztül, vagy nyilvános helyen. Ha mégis elkerülhetetlen, az internetbank használatát követően a böngésző jobb felső sarkában található Kilépés gombbal lépj ki a szolgáltatásból!

Javasoljuk, hogy az internetbank és általában az internet használatakor a lehető legnagyobb gondossággal járj el eszközeid és adataid védelme érdekében.

  • Rendszeresen töltsd le a használt operációs rendszerhez, böngészőhöz elérhető frissítéseket!
  • Soha ne telepíts olyan programot számítógépedre vagy telefonodra amit nem ismersz, különösen mások kérésére!
  • Az esetleges vírusfertőzésekkel és betörési kísérletekkel szemben védd számítógéped tűzfalakkal és víruskeresőkkel, valamint alkalmazd a mobilokra szánt védelmi megoldásokat is!
  • Ne tárolj személyes adatokat (pl. bankszámlaszám, belépési jelszó, azonosító) se a számítógépen, laptopon, se pedig a mobiltelefonon!
  • Ne engedélyezd a böngésződnek, hogy megjegyezze, tárolja az adataid!
  • A mobilodon használj erős PIN kódot a belépéshez és a zárolás feloldásához is! (Fontos, hogy a készülék mindig rövid időn belül, automatikusan lezáródjon.)
  • Ha az eszközeid ellopják vagy elveszíted, mielőbb változtasd meg az internetbank belépéshez használt jelszavad!
  • Olvasás után töröld az OTP Banktól érkezett SMS-eket a mobilodról!
  • Nézd meg az Europol kampányát, amiben további információkat kaphatsz a kibertámadások elleni védekezésről!

Az e-mail és SMS csalások napjainkban nagyon gyakori visszaélési formák, amelyek célja, hogy az elkövető megszerezze a számla vagy a bankkártya birtokosának személyes adatait, valamint az internetbanki belépéshez szükséges biztonsági kódjait.

Hogyan működik?

A csalók egy e-mail üzenetet vagy egy SMS-t küldenek, ami egy hivatkozást (linket) tartalmaz. A hivatkozás egy internetes oldalra vezet, ami a megtévesztésig hasonlít az adott bank eredeti honlapjára, de valójában a csalók itt gyűjtik be a megtévesztett ügyfelek jelszavait és egyéb személyes adatait.

Hogyan védekezhetsz ellene?

  • Soha ne válaszolj az ilyen típusú e-mailekre, SMS-ekre! Az OTP Bank sem e-mailben, sem telefonon nem kér bizalmas adatokat. Munkatársaink kizárólag az azonosítódat (e-mail cím), valamint a számláiddal kapcsolatos adatatokat kérdezhetik meg.
  • A csalók úgy is megpróbálhatják megszerezni az adataid, hogy e-mailben vagy telefonon arról tájékoztatnak, hogy illetéktelenek megszerezték adataid, ezért fel kell venned a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
  • Ilyen esetben mindig legyél óvatos, és azonnal értesítsd bankunkat az informacio@otpbank.hu e-mail címen, vagy az OTPdirekt információs vonalon a 06 (1) 3666 666-os számon (8-as menüpont).
  • Az internetbanki bejelentkezést megelőzően győződj meg arról, hogy az eszköz az OTP Bank szerverével kommunikál. Ehhez az alábbiakat kell tennie:

    1. Látogass el a https://www.otpbank.hu oldalra!
    2. Válaszd az Internetbank belépés gombot, majd ott az Új internetbank linket!
    3. Kattints a lakat ikonra a böngésző címsorban!
    4. Győződj meg róla, hogy a biztonsági tanúsítvány szerint valóban az OTP Bank oldalán jársz. (Ha nem, kérjük, azonnal hagyd ott az oldalt!)

Gyakori kérdések

Hirdetmény, üzletszabályzat

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az informacio@otpbank.hu e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.