
A lakossági OTPdirekt Internetbank 2025. július 1-től megszűnik
2025. július 1-től pénzügyeit az OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban tudja intézni. Számos pénzügyi funkcióval és modern technológiai megoldásokkal tesszük egyszerűbbé és kényelmesebbé a bankolást.
Válassza az új OTP internet- és mobilbankot, regisztráljon online 2025. június 30-ig!
Lépjen be az OTPdirekt Internetbankba és kösse meg az új szolgáltatásokhoz szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést! 2025. július 1-től bankfiókban tud szerződést kötni.
Regisztráljon egyszerűen az OTPdirekt Internetbankba belépve!
Utána már használhatja is az új OTP InternetBankot.
Belépek és regisztrálokMilyen szolgáltatásokat érint még a kivezetés?
A lakossági OTPdirekt Internetbank kivezetésével együtt további OTPdirekt szolgáltatások is megszűnnek:
- OTPdirekt Bróker
- SmartBróker alkalmazás
- Értékpapír Kontroll
- Reggeli Egyenleg
- Interaktív SMS
2025. július 1-től már csak új, Digitális Szolgáltatási Szerződést lehet kötni, lakossági OTPdirekt szerződést nem.
Milyen felületen kezelhetem befektetéseimet a jövőben?
Tőzsdei megbízások
Az OTP Bank idén több lépésben új digitális platformjaira vezeti át pénz- és tőkepiaci szolgáltatásait. 2025. július 1-től kizárólag az OTP Bank újgenerációs online csatornáin intézheti tőzsdei tranzakcióit, ha van Digitális Szerződése.
Egyéb befektetési szolgáltatások
Lakossági állampapírok, kötvények és befektetési jegyek adásvételét az OTP internet- és mobilbankban intézheti.
Nincs még Digitális Szerződése? Regisztráljon 2025. június 30-ig online az OTPdirekt Internetbankban! 2025. július 1-től bankfiókban tud szerződést kötni.
Belépek és regisztrálokHogyan változnak az SMS Kontroll szolgáltatások 2025. július 1-től?
- Az SMS Kontroll szolgáltatások közül változatlanul működnek az alábbiak:
- SzámlaKontroll
- KártyaKontroll
- BeszedésKontroll
- Az Értékpapír Kontroll szolgáltatás megszűnik.
- A Kontroll szolgáltatások beállításait már nem tudja módosítani (pl. telefonszám, limitek).
- Az SMS értesítések beállításain az új OTP internet- vagy mobilbankban tud változtatni, az Értesítések beállítása menüpontban.
- Az OTPdirekt Kontroll SMS szolgáltatásokat ugyancsak az új OTP internet- vagy mobilbank Értesítések beállítása menüpontjában tudja lemondani.
Milyen OTPdirekt szolgáltatásokat nem érint a változás?
- Az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás továbbra is változatlanul használható.
- Nem lakossági ügyfeleink továbbra is használhatják a vállalati OTPdirekt Internetbankot és a vállalati OTPdirekt szerződés számlakörébe bevont lakossági számláikat is elérik.
Az OTPdirekt szerződés tovább él, ha be van állítva az OTPdirekt Kontroll szolgáltatás és/vagy telefonos ügyintézői szolgáltatás. Ellenkező esetben az OTPdirekt szolgáltatások kivezetésével együtt megszűnik az OTPdirekt szerződés is.
Hogyan változnak a díjak 2025. július 1-től?
- Nem vonjuk le a számlájáról az OTPdirekt szolgáltatások alap havi díját, ha megköti az új OTP internet- és mobilbank használatához szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést. Ha nem köti meg Digitális Szerződését, az OTPdirekt szolgáltatások díjai változatlanok maradnak.
- Az OTPdirekt Bróker szolgáltatás havi díját nem számítjuk fel.
- Ha van beállított Kontroll szolgáltatása, annak havi és SMS díjai nem változnak.
OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás
A szolgáltatás 2025. július 1-jét követően is változatlanul használható. Az elérhető funkciókat a hirdetményben találja.
Hogyan működik a telefonos banki szolgáltatás?
Hívjon minket!
Hívjon minket a plusz06 1 366 6666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 366 6666-os számon!
Azonosítsa magát!
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.
Intézze pénzügyeit kényelmesen!
Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.
Gyakran ismételt kérdések
A Telekód az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáshoz szükséges 3 számjegyű jelszó, ami az ügyféladatok biztonságát szolgálja. A Telekód első belépéskor a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, prepaid kártyák esetében a kártyaszám utolsó 3 számjegye.
A bankkártya átvételét követően a Telekódot szigorúan ajánlott megváltoztatni, ami később is módosítható a telefonos banki szolgáltatás megfelelő menüpontjában. Ezen kívül bármelyik bankfiókban, amennyiben rendelkezik telefonos banki szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéssel.
Azonosítójával kapcsolatban kérheti ügyintézőink segítségét a plusz+36 (1) 366 6666 telefonszámon. Vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatait.
7 számjegyű jelszavát az OTPdirekt Internetbank belépés felületén szükséges megadni. Amennyiben módosítani szeretné jelszavát, belépést követően megteheti a Beállítások menüpont alatti Jelszómódosítás lehetőségnél.