OTPdirekt

Bankolás a nap 24 órájában

OTPdirekt

A lakossági OTPdirekt Internetbank helyét 2025. november 18-tól az új internet- és mobilbank veszi át

2025. november 18-tól pénzügyeit az OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban tudja intézni. Számos pénzügyi funkcióval és modern technológiai megoldásokkal tesszük egyszerűbbéés kényelmesebbé a bankolást.

Válassza az új OTP internet- és mobilbankot, regisztráljon online!

Lépjen be az OTPdirekt Internetbankba és kösse meg az új szolgáltatásokhoz szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést!Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő OTPdirekt szerződése nem terjed ki.

Ha Ön már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, akkor nincs teendője.

Regisztráljon egyszerűen az OTPdirekt Internetbankba belépve!

Utána már használhatja is az új OTP InternetBankot.

Nem emlékszem a jelszavamra

Milyen szolgáltatásokat érint még a kivezetés?

A lakossági OTPdirekt Internetbank kivezetésével együtt további OTPdirekt szolgáltatások is megszűnnek:

  • OTPdirekt Bróker
  • SmartBróker alkalmazás
  • Értékpapír Kontroll
  • Reggeli Egyenleg
  • Interaktív SMS

2025. november 18-tól már csak új, Digitális Szolgáltatási Szerződést lehet kötni, lakossági OTPdirekt szerződést nem.A privát banki telefonos szolgáltatás kivételével.

Milyen felületen kezelhetem befektetéseimet a jövőben?

2025. november 18-tól online már kizárólag az OTP Bank újgenerációs csatornáin intézheti befektetéseit, ha van Digitális Szerződése.

Tőzsdei megbízások
Befektetési platformunkon, az OTP SingleMarket felületén könnyedén kereskedhet részvényekkel, ETF-ekkel, certifikátokkal, warrantokkal és devizákkal bárhonnan, a nap 24 órájában.

Egyéb befektetési szolgáltatások
Lakossági állampapírok, kötvények és befektetési jegyek adásvételét az OTP internet- és mobilbankban intézheti.

Nincs még Digitális Szerződése? Regisztráljon online az OTPdirekt Internetbankban!

Belépek és regisztrálok

Hogyan változnak az SMS Kontroll szolgáltatások 2025. november 18-tól?

  • Az SMS Kontroll szolgáltatások közül változatlanul működnek az alábbiak:
    • SzámlaKontroll
    • KártyaKontroll
    • BeszedésKontroll
  • Az Értékpapír Kontroll szolgáltatás megszűnik.
  • A Kontroll szolgáltatások beállításait már nem tudja módosítani (pl. telefonszám, limitek).
  • Az SMS értesítések beállításain az új OTP internet- vagy mobilbankban tud változtatni, az Értesítések beállítása menüpontban.
  • Az OTPdirekt Kontroll SMS szolgáltatásokat az új OTP internet- vagy mobilbank Értesítések beállítása menüpontjában is le tudja mondani.

Milyen OTPdirekt szolgáltatásokat nem érint a változás?

  • Az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás továbbra is változatlanul használható.
  • Nem lakossági ügyfeleink továbbra is használhatják a vállalati OTPdirekt Internetbankot és a vállalati OTPdirekt szerződés számlakörébe bevont lakossági számláikat is elérik.

Hogyan változnak a díjak 2025. november 18-tól?

  • Nem vonjuk le a számlájáról az OTPdirekt szolgáltatások alap havi díját, ha rendelkezik az új OTP internet- és mobilbank használatához szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződéssel. Ha nem köti meg Digitális Szerződését, az OTPdirekt szolgáltatások díjai változatlanok maradnak.
  • Az OTPdirekt Bróker havi díját a szolgáltatás megszűnése miatt nem számítjuk fel.
  • Ha van beállított Kontroll szolgáltatása, annak havi és SMS díjai nem változnak.

Hogyan kötheti meg OTPdirekt szerződését november 18-ig?

OTPdirekt szerződés online

Kösse meg most kényelmesen, videóbankon keresztül!

OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás

A szolgáltatás 2025. november 18-at követően is változatlanul használható. Az elérhető funkciókat a hirdetményben találja.

Hogyan működik a telefonos banki szolgáltatás?

  1. Hívjon minket!

    Hívjon minket a plusz06 1 366 6666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 366 6666-os számon!

  2. Azonosítsa magát!

    A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.

  3. Intézze pénzügyeit kényelmesen!

    Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.

Gyakran ismételt kérdések

A Telekód az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáshoz szükséges 3 számjegyű jelszó, ami az ügyféladatok biztonságát szolgálja.  A Telekód első belépéskor a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, prepaid kártyák esetében a kártyaszám utolsó 3 számjegye.

A bankkártya átvételét követően a Telekódot szigorúan ajánlott megváltoztatni, ami később is módosítható a telefonos banki szolgáltatás megfelelő menüpontjában. Ezen kívül bármelyik bankfiókban, amennyiben rendelkezik telefonos banki szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéssel.

Azonosítójával kapcsolatban kérheti ügyintézőink segítségét a plusz+36 (1) 366 6666 telefonszámon. Vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatait.

7 számjegyű jelszavát az OTPdirekt Internetbank belépés felületén szükséges megadni. Amennyiben módosítani szeretné jelszavát, belépést követően megteheti a Beállítások menüpont alatti Jelszómódosítás lehetőségnél.

Hasznos dokumentumok

Hirdetmények, üzletszabályzatok

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.