OTPdirekt

Bankolás a nap 24 órájában

Megkötöm a szerződést
OTPdirekt

A lakossági OTPdirekt Internetbank 2025. július 1-től megszűnik

2025. július 1-től pénzügyeit az OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban tudja intézni. Számos pénzügyi funkcióval és modern technológiai megoldásokkal tesszük egyszerűbbé és kényelmesebbé a bankolást.

Válassza az új OTP internet- és mobilbankot, regisztráljon online 2025. június 30-ig!

Lépjen be az OTPdirekt Internetbankba és kösse meg az új szolgáltatásokhoz szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést! 2025. július 1-től bankfiókban tud szerződést kötni.Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő OTPdirekt szerződése nem terjed ki.

Regisztráljon egyszerűen az OTPdirekt Internetbankba belépve!

Utána már használhatja is az új OTP InternetBankot.

Nem emlékszem a jelszavamra

Belépek és regisztrálok

Milyen szolgáltatásokat érint még a kivezetés?

A lakossági OTPdirekt Internetbank kivezetésével együtt további OTPdirekt szolgáltatások is megszűnnek:

  • OTPdirekt Bróker
  • SmartBróker alkalmazás
  • Értékpapír Kontroll
  • Reggeli Egyenleg
  • Interaktív SMS

2025. július 1-től már csak új, Digitális Szolgáltatási Szerződést lehet kötni, lakossági OTPdirekt szerződést nem. A privát banki telefonos szolgáltatás kivételével.

Milyen felületen kezelhetem befektetéseimet a jövőben?

Tőzsdei megbízások
Az OTP Bank idén több lépésben új digitális platformjaira vezeti át pénz- és tőkepiaci szolgáltatásait. 2025. július 1-től kizárólag az OTP Bank újgenerációs online csatornáin intézheti tőzsdei tranzakcióit, ha van Digitális Szerződése.

Egyéb befektetési szolgáltatások
Lakossági állampapírok, kötvények és befektetési jegyek adásvételét az OTP internet- és mobilbankban intézheti.

Nincs még Digitális Szerződése? Regisztráljon 2025. június 30-ig online az OTPdirekt Internetbankban! 2025. július 1-től bankfiókban tud szerződést kötni.

Belépek és regisztrálok

Hogyan változnak az SMS Kontroll szolgáltatások 2025. július 1-től?

  • Az SMS Kontroll szolgáltatások közül változatlanul működnek az alábbiak:
    • SzámlaKontroll
    • KártyaKontroll
    • BeszedésKontroll
  • Az Értékpapír Kontroll szolgáltatás megszűnik.
  • A Kontroll szolgáltatások beállításait már nem tudja módosítani (pl. telefonszám, limitek).
  • Az SMS értesítések beállításain az új OTP internet- vagy mobilbankban tud változtatni, az Értesítések beállítása menüpontban.
  • Az OTPdirekt Kontroll SMS szolgáltatásokat ugyancsak az új OTP internet- vagy mobilbank Értesítések beállítása menüpontjában tudja lemondani.

Milyen OTPdirekt szolgáltatásokat nem érint a változás?

  • Az OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás továbbra is változatlanul használható.
  • Nem lakossági ügyfeleink továbbra is használhatják a vállalati OTPdirekt Internetbankot és a vállalati OTPdirekt szerződés számlakörébe bevont lakossági számláikat is elérik.

Az OTPdirekt szerződés tovább él, ha be van állítva az OTPdirekt Kontroll szolgáltatás és/vagy telefonos ügyintézői szolgáltatás. Ellenkező esetben az OTPdirekt szolgáltatások kivezetésével együtt megszűnik az OTPdirekt szerződés is.

Hogyan változnak a díjak 2025. július 1-től?

  • Nem vonjuk le a számlájáról az OTPdirekt szolgáltatások alap havi díját, ha megköti az új OTP internet- és mobilbank használatához szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést. Ha nem köti meg Digitális Szerződését, az OTPdirekt szolgáltatások díjai változatlanok maradnak.
  • Az OTPdirekt Bróker szolgáltatás havi díját nem számítjuk fel.
  • Ha van beállított Kontroll szolgáltatása, annak havi és SMS díjai nem változnak.

OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatás

A szolgáltatás 2025. július 1-jét követően is változatlanul használható. Az elérhető funkciókat a hirdetményben találja.

Hogyan működik a telefonos banki szolgáltatás?

  1. Hívjon minket!

    Hívjon minket a plusz06 1 366 6666-os számon, vagy saját mobilhálózaton a +36 20/30/70 366 6666-os számon!

  2. Azonosítsa magát!

    A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, adja meg kártyaszámának utolsó 10 számjegyét és a kártyához tartozó Telekódot! Ezután a 7 jegyű titkos jelszavának 3 véletlenszerű számjegyét kell megadnia.

  3. Intézze pénzügyeit kényelmesen!

    Mondja el ügyintézőnknek, hogy milyen ügyben telefonál! A tranzakciók végrehajtása előtt munkatársunk megismétli a megbízás adatait, és megvárja az Ön szóbeli jóváhagyását.

Gyakran ismételt kérdések

A Telekód az OTPdirekt telefonos banki szolgáltatáshoz szükséges 3 számjegyű jelszó, ami az ügyféladatok biztonságát szolgálja.  A Telekód első belépéskor a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó 3 számjegye, prepaid kártyák esetében a kártyaszám utolsó 3 számjegye.

A bankkártya átvételét követően a Telekódot szigorúan ajánlott megváltoztatni, ami később is módosítható a telefonos banki szolgáltatás megfelelő menüpontjában. Ezen kívül bármelyik bankfiókban, amennyiben rendelkezik telefonos banki szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéssel.

Azonosítójával kapcsolatban kérheti ügyintézőink segítségét a plusz+36 (1) 366 6666 telefonszámon. Vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatait.

7 számjegyű jelszavát az OTPdirekt Internetbank belépés felületén szükséges megadni. Amennyiben módosítani szeretné jelszavát, belépést követően megteheti a Beállítások menüpont alatti Jelszómódosítás lehetőségnél.

Hasznos dokumentumok

Hirdetmények, üzletszabályzatok

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.