Korábban kaptam kiutalási értesítőt

Ha Ön korábban már kapott kiutalási értesítőt, az azt jelenti, hogy akkor a megtakarítása elérte azt az időpontot, amikor hozzájuthatott a megtakarításához és rendelkezhetett az évek alatt összegyűjtött megtakarítási összegről.

Mi a teendőm, ha szeretném kérni a megtakarítási összeg kifizetését?

Önnek nincs más teendője, mint újra kérni a kiutalást!

Kiutalás újra kérése:

  • OTP-s ügyfélként, ha OTPdirekt-tel rendelkezik, az Internetbankjába belépve (nem az új mobilalkalmazás), az OTP Lakástakarék menüben kérheti, hogy a szerződése újra kiutalásba kerüljön, vagy
  • bármely OTP bankfiókban személyesen.

A kiutalás újra kérését követő hónap 1-én elindul a szerződése kiutalási időszaka, melyről levélben, azaz Kiutalási értesítővel is tájékoztatjuk.

A Kiutalási értesítő tartalmaz, minden fontos információt a szerződése felvehető összegéről, a határidőkről, a kitöltendő és benyújtandó dokumentumokról.

A megtakarítás felhasználásáról bővebben a Kiutaló levelet kaptam oldalunkon tájékozódhat.

 

Sosem kaptam még kiutalási értesítőt

Ha Ön korábban még nem kapott kiutalási értesítőt, az azt jelenti, hogy a megtakarítása még nem érte el azt az időpontot, amikor már kifizethető a szerződése.

A szerződés kiutalásba kerüléséhez az alábbi feltételek teljesítése szükséges, azaz a szerződése elérte:

  • a minimális megtakarítási időt (a szerződése szerint, eddig kell havonta betétet fizetni),
  • a minimális megtakarítási hányadot (az adott szerződéshez tartozó %-os arány),
  • a minimális értékszámot (az adott szerződéshez tartozó érték),
  • illetve nem került módosításra a lakástakarék szerződés, a szerződés kiutalását megelőző 3 - 2017. július 1-jén vagy azt követően megkötött lakás-előtakarékossági szerződések esetén 2 - hónapban.

Az adott lakástakarék szerződéses módozatokhoz tartozó minimális kiutalási feltételek, értékek részleteit az OTP Lakástakarék szerződés megkötésekor hatályos Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák, melyek az Archívumban érhetők el.

Mi a teendőm, ha mégis szeretném kérni a megtakarítási összeg kifizetését?

A szerződése státuszától függően, Ön is kezdeményezheti a szerződése megszüntetését, vagy megvárhatja, amíg elérkezik a kiutalás, és értesítjük a Kiutalási értesítővel. Személyre szabott tájékoztatásért kérjük, keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy kérjen visszahívást!

További információra van szükségem

A tájékoztatás nem teljes körű. (A fentiek a 2018.10.16-ig megkötött állami támogatással rendelkező lakástakarék szerződésekre vonatkoznak.) Ha bővebb tájékoztatásra van szüksége, a nyilatkozatok kitöltésével kapcsolatban, vagy a felhasználásra választott ingatlan, illetve személy, vagy bármely kérdés esetében, forduljon bizalommal a +36-1-366-6900 számon elérhető ügyfélszolgálatunkhoz, vagy kérjen visszahívást!