Az OTP Bank kiemelt hangsúlyt fektet beszerzési folyamatainak fejlesztésére és átláthatóságára, valamint a partnereivel történő kommunikáció javítására. Ezen célok eléréséhez 2022. áprilistól az SAP ARIBA rendszert használjuk beszerzési folyamatok lebonyolítására, így a jövőben csak ezen a csatornán keresztül tudjuk fogadni az árajánlatokat.

Az új rendszer bevezetése számos előnnyel és jelentős hatékonyság javulással jár mind partnereink, mind a saját beszerzési tevékenységünk szempontjából, egyúttal lényegesen egyszerűsíti az üzleti kommunikációt.

Miért előnyös az Ariba Network?

  • Hozzáférést biztosít az elektronikus beszerzési eseményekhez.
  • Gyorsabbak, megbízhatóbbak és hatékonyabbak lesznek a folyamatok.
  • Egyszerűbbé és átláthatóbbá teszi az ajánlatadást.
  • Hatékonyabb kommunikációt tesz lehetővé.

Ariba Network használati díjak

Standard

Standard Ariba Network fiók

Díjtalan hozzáférés korlátozott funkcionalitással

Enterprise

Enterprise Ariba Network fiók

Használati díj ellenében, bővített funkcionalitással

A beszerzési eseményeken való részvétel, a beszerzési megrendelések fogadása és a visszaigazolások megküldése az Ariba Network Standard fiók használata esetén is térítésmentes a beszállítók számára. Ha a Standard fiókról az Ariba Enterprise (vállalati) fiókra vált, számos további funkcióhoz és szolgáltatáshoz férhet hozzá.

További információt a Standard és az Enterprise fiók közötti különbségekről az SAP ARIBA hivatalos weboldalán talál.

Hogyan regisztrálhat az SAP Ariba rendszerbe?

  1. Közvetlen meghívás beszerzési eljárásra

    Az ARIBA rendszerben indított új beszerzési eljárások esetén kollégáink egyedileg keresik meg és tájékoztatják a meghívott szállítókat, emellett segítik őket a regisztrációs folyamatban.

    Ennek részeként kiküldjük az önregisztrációs linket, amellyel a meghívott szállítók regisztrálni tudnak az ARIBA Network felületen és/vagy össze tudnak kapcsolódni az OTP Bank ARIBA fiókjával.

    A beszerzési eljárásainkon való részvétel előfeltétele a szállítói előminősítés.

  2. A rendszer használata

    A regisztráció után értesülni fog az aktuális ajánlattételi felhívásainkról, a rendszeren keresztül megteheti ajánlatát, figyelemmel kísérheti a teljes beszerzési folyamatot és kommunikálhat velünk a teljes beszerzési eljárás során.

    A rendszer használatához javasoljuk, olvassa el az Oktatási anyag ARIBA rendszer használatáról szállítók részére dokumentumot!

    A regisztrációval kapcsolatos és egyéb technikai kérdés esetén kérjük, forduljon az Ariba Network oldalán található, magyar nyelven is elérhető súgóközponthoz (az oldal jobb felső sarkában található kérdőjelre kattintva)!

Hogyan tud részt venni beszerzési eljárásainkon?

  1. Jelentkezzen be SAP Ariba Network fiókjába és kattintson az RFX eseményre! Itt találja a meghívókat.

  2. Nézze át az ellenőrző listát és a beszerzési esemény tartalmi elemeit!

  3. Töltse ki a hiányzó elemeket és nyújtsa be a felhívásra adott választ!

  4. Kollégáink keresni fogják, ha további információra lenne szükségünk.

Letölthető dokumentumok

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.