Az OTP Csoport leányvállalata, az OTP Mobil Kft. innovatív és testre szabható online bankkártya-elfogadási és azonnali fizetési megoldásokat kínál az e-kereskedők részére. A SimplePay - Online fizetés szolgáltatás az online kereskedőknek segít kialakítani és megvalósítani a bankkártyaelfogadást webáruházukban.

Mit nyújt a SimplePay - Online fizetés?

Önnek

  • Az online onboarding folyamatnak köszönhetően gyors csatlakozás
  • Teljes körű kereskedői vezérlőpanel (admin felület)
  • Díjmentes műszaki támogatás
  • Többnyelvű fizetőfelü̈let
  • Kedvező árazás
  • Akár fejlesztés nélkül is igénybe vehető

Vásárlóinak

  • Simple gyorsfizetési megoldások (Simple-fiókos, QR-kódos, push értesítés, inapp fizetés)
  • Azonnali Fizetési Rendszerre épülő Instant transzfer fizetési opció (QR-kódos, deeplinkes és netbanki utalás)
  • Eseti- vagy bankkártya rögzítéssel recurring payment (ismétlődő fizetés)
  • Mobiltelefonra, applikációra is optimalizált megjelenés

Hogyan igényelheti?

  1. Ajánlatkérés

    Érdeklődését egy online regisztrációs adatlap kitöltésével jelezheti. Az indikatív ajánlat tartalmazni fogja az elérhetőségeinket arra az esetre, ha segítségre lenne szüksége a szerződéskötési folyamat során.
     

    Ajánlatot kérek
  2. Szerződéses adatok rögzítése

    Miután ajánlatunkat elfogadta, egy regisztrációs adatlapon bekérjük a szerződéskötéshez szükséges további adatokat (bankszámlaszám, amire a kifizetés történik, kapcsolattartási adatok, e-mail-címek a pénzügyi riportokhoz, automatikus visszaigazoló e-mailekhez).

    A szerződéskötés előtt az OTP Mobil Kft. kockázatkezelési szabályzata alapján bevizsgálja a kereskedőt, ez kb. 2-3 munkanapot vesz igénybe.

  3. Szerződéskötés

    Szerződéskötés

    A szerződést a sikeres vizsgálat után e-mailben küldjük meg, melyet az online folyamat lépéseként, egy kattintással elfogadhat.

  4. Fizetői felület bekötése, élesítése

    Ha a webáruház műszaki megvalósítását számos technikai partnerünk egyike biztosítja, az integráció nem jár fejlesztési és tesztelési feladattal, de azoknak sem kell aggódni, akik egyedi fejlesztésű vagy nyílt forráskódú webshopmotort használnak, mert a szerződés kiküldésekor hozzáférést biztosítunk a tesztrendszerünkhöz, illetve az implementációt támogató technikai dokumentációhoz, melyben többek között megadjuk a 7x24 órában elérhető IT supportunk elérhetőségét is.

    Egyedi fejlesztésű és nyílt forráskódú webshopok esetén az élesítést minden esetben egy tesztelési fázis előzi meg. A tesztek a fizetési tranzakcióval, SimplePay logók megjelenítésével, és a tájékoztatók elérhetőségével kapcsolatosak, kb. 1-3 munkanapot vesznek igénybe.

    A sikeres teszt és a csatlakozási díj befizetése után kerül sor a fizetői felület élesítésére.

Kérdése van?

További részleteket a SimplePay honlapján talál, kérdés esetén kérjük hívja a +36 1 5100 374 telefonszámot.

Ez a böngésző sajnos nem tudja megjeleníteni a honlapunkat.

Kérjük, használja a legfrissebb Chrome, Firefox, Internet Explorer vagy Edge böngészőt.

Az Ön teendője:

  • nyisson új oldalt a fenti böngészők valamelyikén,
  • másolja be honlapunk linkjét a böngészősávba, és nyomja meg az Entert,
  • és már használhatja is az oldalunkat.

Ha kérdése van, írjon nekünk az e-mail címen!

Your browser is not compatible with this site. Read more.