Új internet- és mobilbank

Hogyan használd az új internet- és mobilbankot?

Segítünk eligazodni az új szolgáltatásainkban

Belépek az internetbankba

Ismerd meg új digitális szolgáltatásainkat, és intézd egyszerűen napi pénzügyeidet az új OTP InternetBankban vagy az OTP MobilBankban.

Még nem regisztráltál?
 

Ha még nem regisztráltál

Az új internet- és mobilbank használatához - meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal - csak egy gyors regisztráció szükséges, Ekkor tudod megkötni az új szolgáltatásainkhoz szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.Az új szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő szerződésed nem terjed ki.

A regisztrációt elindíthatod:

Regisztrálj egyszerűen meglévő internetbankodba belépve!

Utána be tudsz lépni az új internetbankba és letöltheted az új MobilBankot is.
Nem emlékszel a jelszavadra?

Belépek és regisztrálok

Kipróbálnád az új mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!Android 7 és e felett, iOS 12 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Videó a mobilbanki regisztrációról

Kipróbálnád az új mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!Android 7 és e felett, iOS 12 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Videó a mobilbanki regisztrációról



Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.

Gyakran ismételt kérdések

Szerződés, regisztráció

Az új internetbankban és az új mobilbankban számos olyan új funkciót használhatsz, amelyekre a meglévő OTPdirekt-szerződésed nem terjed ki. Ilyen például, hogy az internetbankba e-mail-címmel is be tudsz jelentkezni a számlaszám vagy a HAZ-azonosító megadása helyett.

Ahhoz, hogy az új funkciókat használni tudd, új szerződést kell kötnöd az OTP Bankkal – az új szerződésekkel egy időben fokozatosan kivezetjük a meglévő OTPdirekt szerződéseket.

Helyette egy új Digitális Szolgáltatási Szerződést vezetünk be több lépésben. Az első fázisokban az új szerződés keretein belül csak a lakosság számára fogunk internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásokat biztosítani.

Mi a legfőbb különbség az OTPdirekt és a Digitális Szolgáltatási Szerződés között?

  • lehetőséged van e-mail-címmel azonosítanod magad, így az internetbanki belépéshez nem kell megadnod a számlaszámodat vagy a HAZ-azonosítódat,
  • lesz egy saját felhasználói profilod, mivel az új rendszer ügyfélalapon kezeli a szerződéseket természetes személyek esetén.

A Digitális Szolgáltatási Szerződés regisztrációt négyféleképpen tudod elindítani:

  1. Az OTPdirekt internetbankból -> Igénylések / Új internetbank regisztráció
  2. Az OTP SmartBankból -> Egyéb / Új internet- és mobilbank
  3. Az új OTP MobilBank letöltése után
  4. A www.otpbank.hu/internetbank oldalon

Az 1-2. esetben egyszerűbben, belépés és a regisztráció elindítása után az e-mail cím megadása lépéstől folytatódik a folyamat.

Amennyiben a 3-4. lehetőséget választod, akkor így tudsz regisztrálni:

  1. Látogass el a www.otpbank.hu/internetbank oldalra, és kattints a Regisztrálok az új internetbankba linkre; vagy ha a mobilbanki alkalmazásban szeretnél regisztrálni, akkor válaszd a „Még nincs e-mailes azonosítóm” lehetőséget.
  2. Add meg az OTPdirekt internetbanki belépéshez használt adataidat: HAZ-azonosító, számlaszám és jelszó. (Ha nem emlékszel az azonosítódra vagy a jelszavadra, új jelszót tudsz igényelni.)
  3. Add meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk SMS-ben.
  4. Add meg azt az e-mail-címed, amelyet a későbbiekben használni szeretnél a belépéshez.
  5. Hozz létre egy kellően erős jelszót, amellyel a jövőben beléphetsz az OTP digitális szolgáltatásaiba. Javasoljuk, hogy a jelszó legalább 8 karakter hosszú legyen és tartalmazzon kis- és nagybetűket, valamint számot is.
  6. Ezt követően tekintsd át és fogadd el a szerződéses feltételeket és a kapcsolódó dokumentumokat:

    - Digtális Szolgáltatási Szerződés
    - Hirdetmény
    - Üzletszabályzat
    - Adatkezelési tájékoztató
  7. Utolsó lépésként erősítsd meg a digitális fiókod regisztrációját arra a linkre kattintva, amelyet a korábban megadott címedre küldött megerősítő e-mailben küldünk el neked.

Android (minimum 7.0): https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.otpbank.mobile

iOS (minimum 12.0): https://apps.apple.com/app/id1403268557

Az új MobilBanki alkalmazás elindítása után egy rövid, egyszerű regisztráció szükséges. Ennek lépései:

  1. Ha már rendelkezel e-mailes azonosítóval, válaszd ezt a lehetőséget.
  2. Add meg az e-mail-címet és a hozzá tartozó jelszót.
  3. Add meg azt a megerősítő kódot, amelyet a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk SMS-ben.
  4. Hozz létre egy 6 jegyű PIN-kódot.
  5. Ha a mobil készüléked alkalmas rá, és szeretnéd ujjlenyomattal / FaceID-val azonosítani magad a későbbiekben, akkor a következő képernyőn lehetőséged van ezt a lehetőséget aktiválni.
  6. Ha szeretnél Push értesítéseket kapni a tranzakcióidról, kártyás vásárlásaidról, itt tudod engedélyezni.

A mobilbank teljes körű használatához és a QR-alapú jóváhagyáshoz aktiválnod kell a mobilbanki regisztrációdat egy SMS-kóddal.

Ezt legkorábban 24 órával a regisztrációd után teheted meg, amelyre egy push üzenettel is emlékeztetünk majd.

Többféleképpen tudod aktiválni a regisztrációdat:

  • vagy rákattintasz a push értesítésre, amit a regisztráció megerősítéséről küldtünk neked, és megadod azt a megerősítő kódot, amit a Mobil Aláíráshoz használt telefonszámodra küldünk el,
  • vagy indítasz egy olyan tranzakciót, amit SMS-ben hagysz jóvá,
  • továbbá lehetőséged van a Beállítások / Aktiváció menüpontból aktiválni a regisztrációd.

Elsőként az internetbank és a mobilbank érhető el az új szerződéssel, de az igénybe vehető szolgáltatások köre folyamatosan bővül.

Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés és az OTPdirekt szerződés 2022-ben még érvényben maradnak, egymással párhuzamosan, így a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat is használhatod.

Terveink szerint fokozatosan kivezetjük az OTPdirekt szerződést, ezzel együtt pedig a jelenlegi lakossági OTPdirekt internetbank- és OTP SmartBank szolgáltatás is megszűnik majd. Ennek első lépéseként a lakossági OTP SmartBank szolgáltatás 2022. március 24-től kivezetésre került, helyét az új OTP MobilBank vette át. A kivezetés után a lakosság részére már csak az új szerződések fognak élni, és az ehhez kapcsolódó új internetbanki és mobilbanki szolgáltatások fognak működni.

Az új digitális szolgáltatásokat folyamatosan fejlesztjük, ezért a meglévő OTPdirekt szolgáltatásokkal átmenetileg párhuzamosan működnek. Az átmeneti időszakot figyelembe véve, az új szolgáltatások használatáért egyelőre nem számítunk fel külön havidíjat (lsd. aktuális hirdetmény szerint 2022. december 31-ig), és bármikor le is mondhatod azokat az üzletszabályzatban foglaltak szerint. Az átmeneti időszak lezárulásáról értesíteni fogunk.

A regisztrációd törléshez nem elég csak az alkalmazást törölni a készülékedről, hanem magát az eszközregisztrációt is törölnöd kell.

Ezt megteheted az applikáció Beállítások menüpontjában, a „Regisztráció törlése” gombra kattintva, vagy az internetbank Beállítások / Eszközök áttekintése, letiltása menüpontban.

Segítségre van szükséged?

Amennyiben elfelejtetted a bejelentkezéshez használt email címedet vagy jelszavadat, ezek módosítása az alábbi csatornákon lehetséges:

E-mail cím: ez esetben kérjük, jelezd felénk

  • OTP Bankfiókban vagy
  • az OTP Internetbankban elérhető Chat szolgáltatás használatával vagy
  • telefonos ügyfélszolgálaton keresztül

és munkatársaink törlik a Digitális Szolgáltatási Szerződés (DSZ) regisztrációdat. A törlésről munkatársaink visszajeleznek neked, ami után megismételheted a regisztrációt.

Jelszó:

  • Új kezdeti jelszó megadása kezdeményezhető az internetbanki bejelentkező képernyőn az „Elfelejtettem a jelszavam” funkció használatával,
  • vagy bankfióki ügyintézés keretében ideiglenes jelszó küldése kezdeményezhető.

Ha megváltozott az OTPdirektből automatikusan átvett azonosító mobiltelefon számod, azt bankfióki ügyintézés keretében van lehetőséged módosíttatni. Fontos, hogy a telefonszám módosítása iránti igényt külön-külön szükséges jelezni a DSZ és az OTPdirekt esetében, mert az egyik szolgáltatás esetében elvégzett módosítás nincs hatással a másik szolgáltatáshoz kapcsolódóan nyilvántartott telefonszámra.

Ha az új internetbank vagy mobilbank nem működik megfelelően, vagy bármilyen észrevételed van, kérjük, jelezd az informacio@otpbank.hu e-mail címen vagy a +36 (1) 3 666 388 telefonszámon.

Kérjük, a gyors és hatékony vizsgálat érdekében feltétlenül adj meg minden fontos információt, legfőképpen az alábbiakat:

  • Neved
  • Digitális Szolgáltatási Szerződésben megadott e-mail címed
  • A kapott hibaüzenet vagy a tapasztaltak minél pontosabb leírása
  • A hiba reprodukálásához szükséges lépések, képernyőképek

Hirdetmény, üzletszabályzat

Digitális Jólét ProgramAz OTP Bank 2021-ben elnyerte a Digitális Jólét Program kiemelkedő digitális hitelintézet védjegyét. A bank fejlesztéseivel, a Digitális Jólét Programban foglalt elvekkel összhangban, elősegíti a digitális átalakulást, mint átfogó, esélyteremtő társadalmi változást, amelynek középpontjában ügyfelei állnak.