Mobilbankár

2025. március 6.

Tudásbank sorozatunkkal igyekszünk még érthetőbbé tenni a pénzügyeket, illetve közelebb hozni azokat ügyfeleinkhez. Videóinkból megtudhatod, milyen lakáscélú hitelek és támogatások közül válogathatsz, illetve lakásvásárláskor mire kell odafigyelni.

Narrátor: Mobilbankár

Narrátor: Ha ingatlanhitelt szeretne felvenni, bankfióki tanácsadóink mellett Mobilbankárunk segítségét is igénybe veheti.

Bal oldalon egy ügyintéző látszik a képen, majd mellette megjelenik egy elegáns öltözetű bankár köpenyben.

Narrátor: Miért lehet hasznos Önnek a mobilbankár?

Egy zöld háttéren, fehér szövegdobozban „Miért lehet hasznos a mobilbankár” mondat jelenik meg.

Narrátor: Az ingatlanhitellel kapcsolatos információk összegyűjtése, a megfelelő megoldás kiválasztása hosszabb időt igényel. Ehhez azonban nem feltétlenül kell bemennie a bankfiókba, hanem mobilbankárunk is mehet Önhöz.

A képen különböző nagyságú szövegbuborékokban a hitellel kapcsolatos fogalmak jelennek meg. Ezután egy férfi látszik, aki távcsövén keresztül egy OTP Bankfiókot néz majd észreveszi, hogy a bank melletti háztetőn a köpenyes mobilbankár nézelődik.

Narrátor: Ráadásul Ön választhatja meg, mikor és hol találkozzanak. Ez lehet a lakásán, munkahelyén vagy egy kellemes kávézóban, akár a banki nyitva tartási időn kívüli időpontban is.

A férfi integet a mobilbankárnak majd a következő képkockánál az ügyfél lakásán, annak munkahelyén és egy kávézóban beszélgetnek.

Narrátor: Mobilbankárunk segít abban, hogy megtalálja az optimális megoldást.

A kép bal oldalán a „piaci hitelek” dobozokból és a jobb oldalon lévő „állami támogatások” kördiagram részeiből egy házikó épül fel.

Narrátor: Mindeközben válaszol az összes felmerülő kérdésére és együtt kitölthetik a szükséges nyomtatványokat. Ha már minden dokumentum rendelkezésre áll, akkor azokat átveszi Öntől, eljuttatja Bankfiókunkba és folyamatosan tájékoztatja a hiteligény feldolgozásának előrehaladásáról és a további teendőkről.

A következő illusztráción az ügyfél és mobilbankára az ügyfél lakásán beszélgetnek. Ezután egy laptop és egy papír nyomtatvány képe látszódik. Végül a mobilbankár eljutatja a bankfiók ügyintézőjéhez a szükséges dokumentumokat majd ügyfelével telefonál.

Narrátor: A kölcsönszerződés aláírása a bankfiókban történik.

Az illusztráción mobilbankár és az előzőekben látott férfi ügyfele kezet fognak egy OTP Bankfiók előtt.

Narrátor: Hogyan veheti igénybe Mobilbankári szolgáltatásunkat?

Egy zöld háttéren, fehér szövegdobozban „Hogyan veheti igénybe mobilbankári szolgáltatásunkat” mondat jelenik meg.

Narrátor: Legegyszerűbb, ha a honlapunkon telefonos visszahívást kér, így munkatársunk visszahívja és feltesz pár kérdést. Ha megfelel a feltételeknek, hamarosan mobilbankárunk fogja Önt keresni, hogy egyeztessék a találkozó időpontját és helyszínét. Önnek ezután már csak egyetlen feladata marad, a megbeszélt időpontban legyen a találkozó helyszínén.

Először a képen a bank weboldala jelenik meg, amelyen a visszahívás ikonja rajzolódik ki, majd a banki ügyintéző látszik, amint felhívja a visszahívást kérő érdeklődőt. Ezután a mobilbankár és jövőbeni ügyfele telefonálnak egymással, majd személyesen is találkoznak a visszahívást kérő férfi lakásán.

Narrátor: Ha többet szeretne megtudni, tekintse meg további videóinkat, kérjen visszahívást munkatársunktól, vagy keresse fel bármelyik bankfiókunkat, amelyhez előre időpontot is foglalhat.

Az utolsó képen 3 kis cella látszódik, amelyen egy lejátszási gomb, egy rezgő mobiltelefon, a bank épületének piktogramja és egy naptár képe jelenik meg.

A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlattételnek. A részletes feltételekről érdeklődjön tanácsadóinknál, és tájékozódjon a honlapon közzétett vonatkozó üzletszabályzatokból és hirdetményekből.


Bankunk további híreiről és új termékeinkről informálódj honlapunkon!

Kövess minket Facebookon!

A legfrissebb videókért iratkozz fel YouTube-csatornánkra!

Szakmai hírekért kattints LinkedIn profilunkra!

Az OTP Bankcsoport, mint Magyarország legnagyobb pénzügyi szolgáltató csoportja mintegy 12,2 millió ügyfél pénzügyi igényeire ad magas színvonalon megoldást több mint 1500 bankfiókjában, a legmodernebb elektronikus csatornákon, valamint ügynökökön keresztül. A nemzetközi terjeszkedés eredményeként ma már meghatározó regionális szereplő a közép- és kelet-európai piacon, a térség további 8 országában van jelen. A stratégiánk fókuszában a részvényesi érték maximalizálása, Közép-Kelet-Európa leghatékonyabb, lakossági fókusszal rendelkező univerzális bankcsoportjának kialakítása áll. A bankcsoport célja, hogy teljesítménye az európai élvonalhoz hasonlítva is kiemelkedő legyen.