Első lépések

Bankkártya aktiválása

Betéti kártyádat többféle módon is aktiválhatod:

  • ATM-en keresztül a Kártya aktiválás menüpontban, vagy bármilyen olyan tranzakcióval, amihez meg kell adnod a PIN-kódodat.A kártya igénylésekor bankfióki POS-terminálon általad megadott kóddal.

    A kártya igénylésekor OTPdirekt internetes szolgáltatáson keresztül általad választott PIN-kóddal.

    A kártyával együtt átvett PIN borítékban található kóddal, abban az esetben, ha a kártya igénylésekor nem választottál PIN-kódot.

    Lejáró kártyája PIN-kódjával, amennyiben automatikus cserekártyát kapsz lejáró kártyád helyett.
  • Telefonos banki szolgáltatás keretén belül az OTPdirekt segítségével a +36 (1) 366 6666 telefonszámon.
  • Ha bármilyen üzletben vásárolsz kártyáddal úgy, hogy a vásárláshoz megadod a PIN-kódodat.
  • Az új internetbank vagy mobilbankban a Kártyáim menüpontban találod az új bankkártyádat, amit még nem aktiváltál. Az aktiváláshoz kattints a Kártya online aktiválása gombra és erősítsd meg a műveletet.
  • Bármelyik OTP Bank fiókban nyitvatartási időben.
  • Az OTPdirekt internetes szolgáltatás Betéti kártyák, hitelkártyák/Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpontban.

Az új internetbank vagy mobilbankban a Kártyáim menüpontban találod az új bankkártyádat, amit még nem aktiváltál.

Az aktiváláshoz kattints a Kártya online aktiválása gombra és erősítsd meg a műveletet.

Ezután már használatba is veheted új kártyádat.

Mit tegyen lejáró kártyájával?

Ha az Ön kártyája hamarosan lejár, és már automatikusan megkapta új cserekártyáját, akkor a lejáró kártyáját nem kell letiltania. Lejáró kártyáját annak lejáratáig tudja használni, a helyette kapott cserekártyát pedig az aktiválást követően.

Biztonságos kártyahasználat

Hogyan tudod még biztonságosabbá tenni bankkártyás vásárlásaidat?

Hogyan módosíthatod a bankkártyádhoz tartozó beállításokat az új OTP MobilBankban?

Megmutatjuk, hogyan tudod beállítani és módosítani a kártyádhoz tartozó limiteket, valamint az internetes vásárláshoz szükséges internetes biztonsági kódot és Telekódot.

Megnézem a részleteket a bankkártyák kezeléséről

Nem használja az internetbankot vagy a mobilbankot?

Ha nem használja az OTP InternetBankot vagy az OTP MobilBankot, akkor limitjeit beállíthatja az

  • OTPdirekt telefonos ügyintézői szolgáltatáson keresztül a +36 1/20/30/70 366 6666 telefonszám tárcsázásával
  • OTPdirekt internetes szolgáltatás (régi internetbank) Betéti kártyák, hitelkártyák/Bankkártya adatok lekérdezése és módosítása menüpontjában
  • személyesen OTP Bank fiókban nyitvatartási időben
  • OTP Bank forint ATM-jein kizárólag a vásárlási limitet.

Digitális fizetés

Fizess mobillal vagy órával, ha nincs kéznél a kártyád, tárcád!

Okos eszközeink sokszor akkor is nálunk vannak, amikor semmi mást nem viszünk magunkkal. Az OTP Banknál számos alkalmazás segítségével akkor is fizethetünk bankkártyánkkal, ha nincs nálunk a pénztárcánk.

Apple Pay

Válaszd az Apple Pay szolgáltatást, és élvezd a bankkártyás fizetés előnyeit a mobilodon!

Bővebben

Google Pay

Használd a Google Pay szolgáltatást, és váljon a fizetés élménnyé telefonod vagy okosórád használatával!

Bővebben

Xiaomi Pay

A Xiaomi Pay használatával közvetlenül okosóráddal vagy karkötőddel is fizethetsz, a mobiltelefonodra nincsen szükség.

Bővebben

Garmin Pay

Digitalizáld bankkártyádat a Garmin Pay szolgáltatásba, hogy okosóráddal is fizethess a telefonod használata nélkül.

Bővebben

Fitbit Pay

Google Pay szolgáltatást már a FitBit okosórádon is használhatod, a mobiltelefonod jelenléte nélkül is!

Bővebben

Simple mobilfizetés

Fizess a mobiloddal a Simple by OTP vagy Simple Classic alkalmazással!

Bővebben

Megújuló előfizetések

A megújuló előfizetések megkönnyítik az életünket, de fontos tisztában lenni a kapcsolódó szolgáltatások szerződési feltételeiről. Így elkerülhetők az olyan jellegű nem várt költségek, mint például az adott szolgáltatás díjmentes időszakának lejárata után beterhelt havi díj.

Megnézem a részleteket

Áttekinthető költések

Kiadásfigyelő

Az új OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban költéseidet automatikusan kategóriákba soroljuk, így segítünk áttekinthetővé tenni, hogy mire, mennyit költesz havi szinten. Lehetőséged van

  • a kiadások csoportosítására
  • a kiadásfigyelő testreszabására
  • egyéni költéskategóriák létrehozására

Az új OTP InternetBankban és az OTP MobilBankban költéseidet automatikusan kategóriákba soroljuk, így segítünk áttekinthetővé tenni, hogy mire, mennyit költesz havi szinten.

Lehetőséged van a kiadások csoportosításásra, a kiadásfigyelő testreszabására és egyéni költéskategóriák létrehozására.

Bővebben

Ha még nem regisztráltál az új internet- és mobilbankba

Az új internet- és mobilbank használatához - meglévő OTPdirekt internetes szolgáltatásoddal - csak egy gyors regisztráció szükséges, Ekkor tudod megkötni az új szolgáltatásainkhoz szükséges új Digitális Szolgáltatási Szerződést is.Az új szerződés megkötése azért szükséges, mert a megújult felületek számos olyan funkcióval rendelkeznek, amelyekre a meglévő szerződésed nem terjed ki.

A regisztrációt elindíthatod:

Regisztrálj egyszerűen meglévő internetbankodba belépve!

Utána be tudsz lépni az új internetbankba és letöltheted az új mobilbankot is.
Nem emlékszel a jelszavadra?

Belépek és regisztrálok

Kipróbálnád az új mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!Android 7 és e felett, iOS 13 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Videó a mobilbanki regisztrációról

Kipróbálnád az új mobilbankot is? Regisztrálj az app-ban!Android 7 és e felett, iOS 13 és e felett

Töltsd le a mobilalkalmazást és a Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után regisztráld be készülékedet!

Videó a mobilbanki regisztrációról



Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében az új OTP MobilBank alkalmazás nem elérhető.