Hogyan igényelhetem?

Az OTPdirekt SmartBank szolgáltatás funkcióit OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A használat megkezdéséhez mindössze aktivált Mobil Aláírás szolgáltatásra és egy rövid, egyszerű regisztrációra van szükség, ezt követően a SmartBank szolgáltatás azonnal használható.

Hol regisztrálhatok?

A SmartBank alkalmazás letöltését és megnyitását követően a szolgáltatás használata érdekében válassza a „Regisztráció” gombot, illetve menüpontot. Az azonosító adatainak megadása után egy tetszőleges 6-8 számjegyű PIN-kódot kell választania, mellyel a továbbiakban kényelmesen és gyorsan tud majd belépni a regisztrált alkalmazásba.

A sikeres regisztrációval automatikusan az internetbankban kezelt forint és deviza bankszámlák és hitelkártya számlák lesznek elérhetőek a SmartBankban is, az internetbankban megadott beállításokkal.

Technikai feltételek

  • Operációs rendszer: minden 4.0.3 és ennél magasabb verziószámú Android operációs rendszerű telefon és táblagép
  • Készülék: min. 240x320-as képernyőfelbontás, min. 512 MB RAM
  • Android tableten is mobil design jelenik meg
  • Touch ID használatához olyan Androidos készülékek támogatottak, amelyek kompatibilisek a hivatalos Google Fingerprint API-val

Felhívjuk figyelmét, hogy a módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

Biztonsági információk

Az okostelefonok, táblagépek – ugyanúgy, mint a számítógépek és minden egyéb internetre csatlakozott eszköz – kiszolgáltatottak, célpontot jelentenek a visszaéléseknek, ezért fontos tisztában lenni az ilyen készülékek használatának veszélyeivel és a kockázatok csökkentésének lehetőségeivel.

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

A mobil készülékek védelmével kapcsolatos tanácsainkról, valamint a védekezést segítő programokról itt tájékozódhat.

Kézben tartom a pénzügyeimet.
Egyszerűen ennyi.

Újdonságok a SmartBankban!

A SmartBank alkalmazás további új, hasznos funkciókkal bővült.

  • Devizautalás bankon belül
    Mostantól a SmartBank használatával is kezdeményezhet bankon belüli deviza átutalást, ráadásul saját számlák közötti átutalás esetén a célszámla egyetlen kattintással kiválasztható. A megbízás adatait természetesen űrlapként is menteni tudja!
  • Profilbeállítás és számlaelnevezés
    Regisztrált szerződéseit tetszése szerint elnevezheti, egyúttal külön profilképeket is beállíthat hozzájuk. Mi több, a szerződéseiben kezelt számláinak is saját nevet adhat.
  • Tranzakciók megismétlése és megosztás
    Korábbi tranzakcióit szükség esetén néhány érintéssel megismételheti, a sikeres művelet adatait pedig biztonságos formában megoszthatja mindazon csatornákon, amelyeket készüléke ehhez felajánl.
  • Az Ön kényelmét szolgáló új funkciók
    • Űrlapok mentésére minden aktív tranzakciónál lehetősége nyílik, a már nem használt űrlapjai pedig egyetlen ujjmozdulattal (swipe) törölhetőek.
    • Legutóbbi tranzakcióinak részleteit a nyitóoldalról is elérheti.
    • Bankkártyái mellett akár Webkártyáinak adatai is lekérdezhetők.

Többre is kíváncsi? Tekintse meg a SmartBank alkalmazás főbb funkcióit videónkban!

Tájékoztatjuk, hogy a legújabb nemzetközi bankbiztonsági gyakorlatokkal összhangban a SmartBank alkalmazás már nem használható módosított operációs rendszerű mobil készülékeken.

Gyakran Ismételt Kérdések

Egyszerűbben, QR-kóddal!

Mire használhatja a SmartBank QR funkcióját?

Lépjen be még egyszerűbben internetbankjába!

A SmartBank alkalmazásban történő regisztrációjával az internetbanki belépése is egyszerűbbé tehető. Az internetes belépő felületen a „Belépés QR kóddal” lehetőséget is választhatja, mellyel mindössze az ott megjelenítésre kerülő QR kód beolvasásával is bejelentkezhet.
További részletek a videóban.

Hagyja jóvá tranzakcióit QR kód beolvasással!

A SmartBank alkalmazásban történő sikeres regisztrációval automatikusan beállításra kerül a QR kód alapú Mobil Aláírás, így az internetbank és a SmartBank szolgáltatás keretében indított tranzakcióinak jóváhagyásához is elsődlegesen a felületen megjelenítésre kerülő QR kód SmartBank alkalmazással történő beolvasását szükséges elvégeznie.

Hogyan érheti el?

A SmartBank alkalmazás QR funkcióját az alkalmazás regisztrációja után a kezdőképernyőn a Belépés mellett található QR gomb alatt érheti el.

Minden egy helyen, egyszerűen!

Az OTPdirekt SmartBankban egyszerűen áttekintheti pénzügyeit!
A főképernyőn bankszámlája nevét, egyenlegét és a legutóbbi tranzakciókat, valamint azok részleteit is láthatja, így rögtön hozzájuthat a legfontosabb információkhoz.
A gyors menü segítségével a leggyakrabban használt funkciókat, például a belföldi átutalást is rögtön elérheti.

Számlaegyenleg belépés nélkül!

Szeretné megtudni számlája egyenlegét? Ezt akár belépés nélkül is megteheti. A Beállítások menüben kapcsolja be a belépés előtti egyenleg megjelenést és válassza ki, hogy mely számláinak egyenlegét szeretné ilyen módon elérni!

Állítsa be profilját és nevezze el számláit!

Regisztrált szerződéseit egyedi névvel is elláthatja, az egyes profilokhoz pedig egyedi profilképeket állíthat be, így a későbbiekben könnyebben kiválaszthatja, melyik szerződésével kíván belépni az alkalmazásba. Ezen felül a Számla elnevezés menüpontban az egyes számláit is tetszése szerint elnevezheti.

Tudja mindig, mi történik a számláján!

Tartsa mindig kézben pénzügyeit, ellenőrizze tranzakcióit bárhol és bármikor! A számlatörténet menüpontban kiválaszthatja, hogy milyen intervallum számlatörténetét szeretné megnézni, valamint egy érintéssel a tranzakciók részleteit is megtekintheti. Sőt a tranzakciókat egyes adataik szerint sorba is rendezheti.

Átutalás könnyebben, mint valaha

A SmartBank segítségével, az internetbankhoz hasonlóan mindössze három egyszerű lépésben utalhat belföldi számlákra.
A számlaválasztás után meg kell adnia az utalni kívánt összeget, a kedvezményezett számlaszámát és nevét, majd az átutalás közleményét. Amennyiben később is szeretne ezen adatokkal utalást indítani, úgy a megadott adatokat egy gombnyomással űrlapként is elmentheti. Mindemellett korábbi átutalásait néhány gombnyomással megismételheti.

Tranzakció-ismétlés néhány érintéssel

Az internetbankban elérhető közkedvelt funkció révén a SmartBankban is mindössze néhány gombnyomással megismételheti korábban végrehajtott tranzakcióit: a Számlatörténet és a Tranzakciók ellenőrzése menüben valamely tranzakció részleteit mutató képernyőn a Megismétlem gomb megnyomására automatikusan kitöltődnek az adott tranzakció ismételt kezdeményezéséhez szükséges mezők, és indíthatja is a műveletet!

Válogasson kedvére!

Több számlája van? Nem probléma! A SmartBankban a számlaválasztó segítségével egyszerűen kiválaszthatja, hogy éppen melyikről szeretne többet megtudni, vagy melyiken hajt végre bankszámla műveleteket!

Mindig
biztonságban

Az OTP Bank mindig gondoskodik biztonságáról, nincs ez másként a SmartBank esetében sem! Épp ezért a számlái eléréséhez meg kell adnia a regisztrációkor megadott, kizárólag Ön által ismert PIN kódot. Illetve ha készüléke lehetővé teszi, az Ön által választott beállításnak megfelelően akár ujjlenyomattal is megtörténhet az azonosítás.

Felejtse el a postai
sorbanállást!

A SmartBankban alig néhány érintéssel befizetheti csekkjeit. Így nemcsak gyorsan, bosszantó sorban állás nélkül intézheti el számlafizetéseit, de többé a postai nyitva tartásra sem kell figyelnie!

Fizesse be számláit a Csekkrendezővel!

Szereti a modern megoldásokat? A SmartBanknak hála számlái kifizetéséről bárhol és bármikor egyszerűen rendelkezhet! Az OTP Bank saját elektronikus számlabemutatási és számlafizetési szolgáltatására az internetbankban regisztrálhat. Fizesse be kényelmesen közüzemi és egyéb számláit a CsekkRendezővel!

Értesítések

Az OTP Banktól érkező információkról azonnal tudomást szerezhet! Ha üzenete érkezett, kiemelt módon figyelmeztetjük. Postaládájában összes banki üzenetét eléri.

Árfolyam

A SmartBankban bármikor megnézheti az éppen aktuális vagy korábbi OTP valuta-deviza árfolyamokat.

Pénzváltó

Font, Euró, Dollár? Itt könnyedén számolhat bármilyen valutában!

Találjon oda!

Szereti a SmartBankot, de épp egy bankfiókra vagy ATM-re van szüksége? Néhány érintéssel megtudhatja, hogy melyik van Önhöz a legközelebb!

Elérhetőségek

Hívja ügyintézőinket, írjon e-mailt, érje el honlapunkat vagy Facebook oldalunkat!

Végezhető tranzakciók

Lekérdezések

Számla részletes adatai
Számlatörténet
Tranzakciók ellenőrzése
Tranzakciók aláírása (vállalkozói)
Jövőbeni átutalások

Megtakarítások

Lekötött betétek
Új betét

Utalások

Belföldi forint átutalás
Bankon belüli deviza átutalás OTP kártyák közötti utalás
Csekkbeolvasás
Számlafizetés

Vásárlás

Autópálya-matrica vásárlás
Mobil feltöltés

Vásárlási kedvezmények

Ajánlatok
Jóváírások

Bankkártyák

(Limitmódosítás, Letiltás, Aktiválás)

Beállítások

Gyors egyenleg
PIN kód módosítása
Ujjlenyomat
PIN kód módosítás figyelmeztető
Profilbeállítás
Regisztráció törlése
Vásárlási kedvezmények

Egyéb

QR olvasás
Postaláda
Hangvezérlés
Megosztás
Számlaelnevezés

Hogyan igényelhetem?

Az OTPdirekt SmartBank szolgáltatás funkcióit OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A használat megkezdéséhez mindössze aktivált Mobil Aláírás szolgáltatásra és egy rövid, egyszerű regisztrációra van szükség, ezt követően a SmartBank szolgáltatás azonnal használható.

Hol regisztrálhatok?

A SmartBank alkalmazás letöltését és megnyitását követően a szolgáltatás használata érdekében válassza a „Regisztráció” gombot, illetve menüpontot. Az azonosító adatainak megadása után egy tetszőleges 6-8 számjegyű PIN-kódot kell választania, mellyel a továbbiakban kényelmesen és gyorsan tud majd belépni a regisztrált alkalmazásba.

A sikeres regisztrációval automatikusan az internetbankban kezelt forint és deviza bankszámlák és hitelkártya számlák lesznek elérhetőek a SmartBankban is, az internetbankban megadott beállításokkal.

Technikai feltételek

  • Operációs rendszer: minden 4.0.3 és ennél magasabb verziószámú Android operációs rendszerű telefon és táblagép
  • Készülék: min. 240x320-as képernyőfelbontás, min. 512 MB RAM
  • Android tableten is mobil design jelenik meg
  • Touch ID használatához olyan Androidos készülékek támogatottak, amelyek kompatibilisek a hivatalos Google Fingerprint API-val

Felhívjuk figyelmét, hogy a módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

Biztonsági információk

Az okostelefonok, táblagépek – ugyanúgy, mint a számítógépek és minden egyéb internetre csatlakozott eszköz – kiszolgáltatottak, célpontot jelentenek a visszaéléseknek, ezért fontos tisztában lenni az ilyen készülékek használatának veszélyeivel és a kockázatok csökkentésének lehetőségeivel.

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

A mobil készülékek védelmével kapcsolatos tanácsainkról, valamint a védekezést segítő programokról itt tájékozódhat.