Hogyan igényelhetem?

Az OTPdirekt SmartBank szolgáltatás funkcióit OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A használat megkezdéséhez mindössze aktivált Mobil Aláírás szolgáltatásra és egy rövid, egyszerű regisztrációra van szükség, ezt követően a SmartBank szolgáltatás azonnal használható.

Hol regisztrálhatok?

A SmartBank alkalmazás letöltését és megnyitását követően a szolgáltatás használata érdekében válassza a „Regisztráció” gombot, illetve menüpontot. Az azonosító adatainak megadása után egy tetszőleges 6-8 számjegyű PIN-kódot kell választania, mellyel a továbbiakban kényelmesen és gyorsan tud majd belépni a regisztrált alkalmazásba.

A sikeres regisztrációval automatikusan az internetbankban kezelt forint és deviza bankszámlák és hitelkártya számlák lesznek elérhetőek a SmartBankban is, az internetbankban megadott beállításokkal.

Technikai feltételek

  • Operációs rendszer (iPhone, iPad): minimum iOS 8.0
  • iPad-en is mobil design jelenik meg
  • Touch ID használatához minden ujjnyomat-olvasóval ellátott eszköz támogatott

Felhívjuk figyelmét, hogy a módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

Biztonsági információk

Az okostelefonok, táblagépek – ugyanúgy, mint a számítógépek és minden egyéb internetre csatlakozott eszköz – kiszolgáltatottak, célpontot jelentenek a visszaéléseknek, ezért fontos tisztában lenni az ilyen készülékek használatának veszélyeivel és a kockázatok csökkentésének lehetőségeivel.

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

A mobil készülékek védelmével kapcsolatos tanácsainkról, valamint a védekezést segítő programokról itt tájékozódhat.

Kézben tartom a pénzügyeimet.
Egyszerűen ennyi.

Újdonságok a SmartBankban!

A SmartBank alkalmazás megújult külsővel, egyszerű PIN kódos belépéssel és további új, hasznos funkciókkal bővült.

  • Egyszerű azonosítás és belépés
    Az új regisztrációs folyamat nem az internetbankban, hanem az eszközön történik. Az új SmartBank alkalmazásba azonosító adatok megadása nélkül, csupán PIN kóddal vagy, - az arra alkalmas készülékeken – ujjlenyomattal tud belépni.
  • Számlaegyenleg megtekintése pillanatok alatt
    Választása szerint beállíthatja, hogy számlaegyenlegeit belépés nélkül is megtekinthesse.
  • Utalás még egyszerűbben
    Űrlapok mentésére már a SmartBankban is lehetősége van, így utalásait néhány lépésben kezdeményezheti.
  • Internetbanki belépés SMS kód megadása nélkül
    Az alkalmazás regisztrációjával, egyszerűen, SMS kód megadása nélkül, QR-kód beolvasásával tud belépni illetve tranzakciókat jóváhagyni az internetbankban.

Tekintse meg videónkban, mi várja az új SmartBankban!

Tájékoztatjuk, hogy a legújabb nemzetközi bankbiztonsági gyakorlatokkal összhangban a SmartBank alkalmazás már nem használható módosított operációs rendszerű mobil készülékeken.

Gyakran Ismételt Kérdések

Minden egy helyen, egyszerűen!

Az OTPdirekt SmartBankban egyszerűen áttekintheti pénzügyeit!
A főképernyőn bankszámlája nevét, egyenlegét és a legutóbbi tranzakciókat is láthatja, így rögtön hozzájuthat a legfontosabb információkhoz.
A számla adatok mellett lévő gyors menü segítségével a leggyakrabban használt funkciókat, például a belföldi átutalást is rögtön elérheti.

Átutalás könnyebben, mint valaha

Átutalásait olyan könnyedén intézheti, ahogy korábban nem is gondolta volna! Itt nincs sor és várakozás!
A SmartBank segítségével, az internetbankhoz hasonlóan mindössze három egyszerű lépésben utalhat belföldi számlákra.
A számlaválasztás után meg kell adnia az utalni kívánt összeget, a kedvezményezett számlaszámát és nevét, majd az átutalás közleményét. Amennyiben később is szeretne ezen adatokkal utalást indítani, úgy a megadott adatokat egy gombnyomással űrlapként is elmentheti. Természetesen, az internetbankban mentett űrlapjai itt is segítségére lesznek! A következő képernyőn - még a pénz elküldése előtt - ellenőrizheti a tranzakció adatait. Jóváhagyás után a sikeres utalásról visszaigazolást is kap.

Számlaegyenleg belépés nélkül!

Szeretné megtudni számlája egyenlegét? Ezt akár belépés nélkül is megteheti. A Beállítások menüben kapcsolja be a belépés előtti egyenleg megjelenést és válassza ki, hogy mely számláinak egyenlegét szeretné ilyen módon elérni!

Tudja mindig, mi történik a számláján!

Tartsa mindig kézben pénzügyeit, ellenőrizze tranzakcióit bárhol és bármikor! A számlatörténet menüpontban kiválaszthatja, hogy milyen intervallum számlatörténetét szeretné megnézni, valamint egy érintéssel a tranzakciók részleteit is megtekintheti. Sőt a tranzakciókat egyes adataik szerint sorba is rendezheti.

Legyen pénzügyei karmestere!

A SmartBankon belül egyszerű gesztusokkal, azaz ujjai képernyőn történő oldalra mozgatásával is navigálhat. Így a legfontosabb lehetőségeket, mint például a főmenüt, vagy a gyakran használt funkciókat egy pillanat alatt elérheti.

Válogasson kedvére!

Több számlája van? Nem probléma! A SmartBankban a számlaválasztó segítségével egyszerűen kiválaszthatja, hogy éppen melyikről szeretne többet megtudni, vagy melyiken hajt végre bankszámla műveleteket!

Mindig
biztonságban

Az OTP Bank mindig gondoskodik biztonságáról, nincs ez másként a SmartBank esetében sem! Épp ezért a számlái eléréséhez meg kell adnia a regisztrációkor megadott, kizárólag Ön által ismert PIN kódot. Illetve ha készüléke lehetővé teszi, az Ön által választott beállításnak megfelelően akár ujjlenyomattal is megtörténhet az azonosítás.

Felejtse el a postai
sorbanállást!

A SmartBankban alig néhány érintéssel befizetheti csekkjeit. Így nemcsak gyorsan, bosszantó sorban állás nélkül intézheti el számlafizetéseit, de többé a postai nyitva tartásra sem kell figyelnie!

Fizesse be Díjnetes számláit!

Szereti a modern megoldásokat, mint amilyen a Díjnet? A SmartBanknak hála számlái kifizetéséről bárhol és bármikor egyszerűen rendelkezhet! A szolgáltatásra az internetbankban regisztrálhat.

Értesítések

Az OTP Banktól érkező információkról azonnal tudomást szerezhet! Ha üzenete érkezett, kiemelt módon figyelmeztetjük. Postaládájában összes banki üzenetét eléri.

Árfolyam

A SmartBankban bármikor megnézheti az éppen aktuális vagy korábbi OTP valuta-deviza árfolyamokat.

Pénzváltó

Font, Euró, Dollár? Itt könnyedén számolhat bármilyen valutában!

Találjon oda!

Szereti a SmartBankot, de épp egy bankfiókra vagy ATM-re van szüksége? Néhány érintéssel megtudhatja, hogy melyik van Önhöz a legközelebb!

Elérhetőségek

Hívja ügyintézőinket, írjon e-mailt, érje el honlapunkat vagy Facebook oldalunkat!

Végezhető tranzakciók

PIN kóddal, illetve ujjlenyomattal történő azonosítás követően az alábbi funkciók érhetők el:

Lekérdezések

Számla részletes adatai
Számlatörténet
Tranzakciók ellenőrzése
Tranzakciók aláírása (vállalkozói)
Jövőbeni átutalások

Megtakarítások

Lekötött betétek
Új betét

Utalások

Belföldi forint átutalás
OTP kártyák közötti utalás
Csekkbeolvasás
CsekkRendező
Díjnet számlafizetés

Vásárlás

Autópálya-matrica vásárlás
Mobil feltöltés

Vásárlási kedvezmények

Ajánlatok
Jóváírások

Bankkártyák

(Limitmódosítás, Letiltás, Aktiválás)

Beállítások

PIN kód módosítása
Ujjlenyomat
PIN kód módosítás figyelmeztető
Belépés előtti egyenleg megjelenítése
Regisztráció törlése
Vásárlási kedvezmények

Egyéb

QR olvasás
Postaláda
Hangvezérlés

Hogyan igényelhetem?

Az OTPdirekt SmartBank szolgáltatás funkcióit OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A használat megkezdéséhez mindössze aktivált Mobil Aláírás szolgáltatásra és egy rövid, egyszerű regisztrációra van szükség, ezt követően a SmartBank szolgáltatás azonnal használható.

Hol regisztrálhatok?

A SmartBank alkalmazás letöltését és megnyitását követően a szolgáltatás használata érdekében válassza a „Regisztráció” gombot, illetve menüpontot. Az azonosító adatainak megadása után egy tetszőleges 6-8 számjegyű PIN-kódot kell választania, mellyel a továbbiakban kényelmesen és gyorsan tud majd belépni a regisztrált alkalmazásba.

A sikeres regisztrációval automatikusan az internetbankban kezelt forint és deviza bankszámlák és hitelkártya számlák lesznek elérhetőek a SmartBankban is, az internetbankban megadott beállításokkal.

Technikai feltételek

  • Operációs rendszer (iPhone, iPad): minimum iOS 8.0
  • iPad-en is mobil design jelenik meg
  • Touch ID használatához minden ujjnyomat-olvasóval ellátott eszköz támogatott

Felhívjuk figyelmét, hogy a módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

Biztonsági információk

Az okostelefonok, táblagépek – ugyanúgy, mint a számítógépek és minden egyéb internetre csatlakozott eszköz – kiszolgáltatottak, célpontot jelentenek a visszaéléseknek, ezért fontos tisztában lenni az ilyen készülékek használatának veszélyeivel és a kockázatok csökkentésének lehetőségeivel.

Módosított operációs rendszerrel rendelkező (jailbreakelt, rootolt) készülékek esetében a SmartBank alkalmazás új verziója nem elérhető.

A mobil készülékek védelmével kapcsolatos tanácsainkról, valamint a védekezést segítő programokról itt tájékozódhat.