Igényelj új jelszót, ha nem emlékszel a régire!

Szeretnél kényelmesen, otthonról bankolni az OTP Bank internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásával (OTPdirekt internetes szolgáltatás, SmartBank)? Már kötöttél is erre vonatkozó OTPdirekt szerződést, de nem emlékszel az internetbanki belépéshez szükséges jelszavadra vagy az azonosítódra?

Igényelj néhány lépésben új jelszót, és intézd pénzügyeidet az internetbankban vagy a SmartBankban!

Készítsd elő

  • a betéti kártyádat,
  • a fizetési számlaszámodat (kétszer 8 számjegyből álló, 117-tel kezdődő számsor),
  • a mobiltelefonodat.

Hogyan zajlik az új jelszó igénylése?

Az internetbank bejelentkező oldalán kattints az „Új jelszót igényelek” linkre, és kövesd az alábbi lépéseket:

  • Kártya- és számlaadatok

    Betéti kártya- és fizetési számla adatok
    Add meg a betéti kártyád utolsó 10 számjegyét és a telekódodat, ami alapesetben a számlaszám utolsó 3 számjegye! Gépeld be a képen látható ellenőrzőkódot!

  • Megerősítés

    Megerősítés SMS-ben
    Kapsz egy biztonsági kódot SMS-ben arra a mobiltelefonszámodra, amit regisztráltál az OTPdirekt szolgáltatásodhoz. Ezt a kódot kell begépelned a jelszóigénylő felületen.

  • Személyes adatok

    Személyes adatok és bankolási szokások
    Meg kell adnod a születési idődet. Néhány ellenőrző kérdésre kell válaszolnod a bankolási szokásaiddal kapcsolatban.

  • Belépés

    Belépés az új jelszóval
    Ha minden kérdésre megfelelő választ adtál, megadjuk a felhasználói azonosítódat és SMS-ben elküldjük a belépéshez szükséges, 24 óráig érvényes ideiglenes jelszavadat. Már csak be kell lépned az új jelszavaddal és meg kell változtatnod.

Új jelszót igénylek

Nem sikerült új jelszót igényelned?

Ebben az esetben valószínűleg tévesen adtad meg valamelyik adatodat, vagy egy kérdésre nem adtál helyes választ.

Próbáld meg újra a jelszóigénylést, vagy menj be bármelyik OTP bankfiókba, ahol kollégáink segítenek neked.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy az új jelszó igénylés online nem elérhető az alábbi esetekben:

  • kereskedelmi banki ügyfelek esetén,
  • lakossági ügyfelek esetén, ha
    • több OTPdirekt szerződéssel rendelkezel,
    • csak hitelkártyával rendelkezel, betéti kártyával nem.

Regisztrálj a SmartBankba, és intézd a pénzügyeidet egyszerűen a mobilodon!

Az OTP SmartBank szolgáltatás funkcióit az OTPdirekt internetes szolgáltatást már használó ügyfeleink vehetik igénybe. A SmartBankban egyszerűen áttekintheted pénzügyeidet.

Egy egyszerű regisztráció után azonosíthatod magad PIN-kóddal, vagy ujjlenyomattal és arcfelismeréssel is, ha készüléked alkalmas rá.

A SmartBank QR-kód beolvasó funkciójával is be tudsz lépni az internetbankba, vagy jóváhagyhatod az internetbanki tranzakcióidat, nem kell megadnod az azonosítódat, jelszavadat vagy az SMS-kódot.

Ha még nem használod a SmartBank alkalmazást, töltsd le most.