• Évi 30 millió forint alatti árbevétel esetén a SimpleBusiness alkalmazást ajánljuk, amellyel néhány egyszerű lépésben, saját mobiltelefonja segítségével teheti lehetővé, hogy ügyfelei készpénzmentesen rendezzék számlájukat.

    Érdekel
  • Évi 30 millió forint feletti árbevétel esetén igényeljen vállalkozásának POS-terminált, amellyel gyorsan és kényelmesen, a már széles körben ismert módon fizethetnek ügyfelei.

    Érdekel

Miért az OTP Bankot válassza?

  • A fizetési tranzakciók néhány másodpercen belül megvalósulnak.
  • Gördülékeny elszámolás – POS-terminál esetében a sikeres fizetést követően legkésőbb 2 banki munkanapon belül indítjuk az átutalást, míg a SimpleBusiness alkalmazással egy héten belül megérkezik számlájára a kifizetett összeg.
  • Ügyfeleinek és vásárlóinak széles köre élhet fizetési megoldásainkkal – POS-termináljaink segítségével az Ön üzlete MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, Vpay, American Express (Magyarországon kizárólagos joggal), JCB, Union Pay és OTP-emblémával ellátott bankkártyákat tud elfogadni, valamint különböző egészségpénztári és SZÉP kártyák elfogadására is lehetősége nyílik. A SimpleBusiness alkalmazás segítségével pedig vásárlói fizethetnek Önnél mobiltelefonjukon keresztül bankkártyával, vagy utalással is, amelyhez csak internet-kapcsolatra van szükségük.
  • Megoldásainkat többféle eszközzel is igénybe vehetik az Önnél vásárló ügyfelei – POS-termináljainkon mágnescsíkos, chip-es, érintésmentes (contactless), valamint mobilfizetési lehetőséget biztosítunk (mobiltelefonon vagy okosórán keresztüli NFC-fizetést). Ha pedig letöltötte a SimpleBusiness alkalmazást, vásárlóinak elég egy internetkapcsolattal rendelkező okostelefon a fizetés végrehajtásához.