Ha előre foglalsz időpontot, bankfiókjainkban a neked megfelelő időpontban fogadunk szakértői támogatást igénylő kérdéseiddel. Az időpontfoglalást egyszerűen, online elvégezheted már az új OTP internet- és mobilbankban is! Hogyan működik az online időpontfoglalás?

Milyen ügyekben foglalhatok időpontot?

Számlák, bankkártyák

Folyószámla

Már meglévő bankszámláddal kapcsolatos ügyintézés, vagy ha új fizetési számlát nyitnál bankunknál.

Bankkártya

Bankkártyával kapcsolatos ügyintézés. Új kártya igénylése, meglévő kártyával kapcsolatos teendők.

Megtakarítások

Megtakarítások

Ügyintézőinkkel könnyen és gyorsan átláthatod pénzügyi lehetőségeidet rövid, közép- és hosszú távon is.

Lakástakarék

Már meglévő lakástakarékkal kapcsolatos ügyintézés.

Hitelek

Meglévő lakáshitel

Már meglévő vagy ingatlan fedezetű, szabad felhasználású jelzáloghitellel kapcsolatos ügyintézés.

Új lakáshitel

Új lakáshitel vagy ingatlan fedezetű, szabad felhasználású jelzáloghitel igénylésével kapcsolatos ügyintézés.

Babaváró kölcsön

Babaváró kölcsön igénylésével kapcsolatos ügyintézés.

Személyi kölcsön

Személyi kölcsönnel kapcsolatos ügyintézés.

Hitelkártya

Hitelkártyával kapcsolatos ügyintézés.

Hogyan működik az időpontfoglalás az új internet- és mobilbankban?

1. Válaszd ki a témát!

Az internetbank felületén kattints a neved melletti pipára, majd a lenyíló menüben kattints a „Fióki időpontfoglalás” menüpontra.

A MobilBankban pedig a „Továbbiak” menüpontban az Egyéb alatt találod a Fióki időpontfoglalást.

Ezután válaszd ki, hogy milyen témában szeretnél időpontot foglalni!

2. Válaszd ki a bankfiókot és az időpontot!

Keresőnkben válaszd ki a neked megfelelő bankfiókot, majd a megjelenő naptárban jelöld meg az ideális időpontot!

3. Ellenőrizd az adataidat és kérj emlékeztetőt!

A foglalás jóváhagyása előtt nézd át a megadott adataidat. Ezután kérj emlékeztetőt SMS-ben, így a lefoglalt időpontod előtti napon SMS értesítést küldünk neked.

4. Foglald le időpontodat!

Nyomj a „Lefoglalom az időpontot” gombra, hogy megerősítsd a foglalásodat!

A továbbiakban a főoldalon, a teendőid között bármikor módosíthatod és lemondhatod a foglalásodat.

5. Keresd fel bankfiókunkat!

Ha a fiókban nem található ügyfélhívó automata, kérjük, fáradj az "Időpontra érkező ügyfél fogadása" felirattal ellátott pulthoz (ügyintézőhöz)!

Ha fiókban van ügyfélhívó automata, kérjük, válaszd az "Időpontra érkeztem" menüpontot! Ha rendelkezel OTP-s bankkártyával, helyezd be azt az ügyfélhívó automatába! Ha nincs bankkártyád, írd be a foglalás visszaigazolásakor kapott kódot!

Kérjük, érkezz pontosan, mert az ügyfeleink folyamatos kiszolgálása érdekében a lefoglalt időpontot legfeljebb 10 percig tudjuk fenntartani neked.

Hol tudok időpontot foglalni?

Internetbank regisztráció laptopon

Új OTP InternetBankban

Lépj be és válaszd a fióki időpontfoglalás menüpontot!

Időpontot foglalok

Ha még nincs hozzáférésed digitális szolgáltatásainkhoz, foglalj időpontot weboldalunkon keresztül!